Pov. Hyunjin
Brałem właśnie prysznic. Szybko się umyłem i ubrałem w moją piżamę, myjąc zęby zobaczyłem że dzwoni do mnie Jisung.
-Co znów kurwa, myję zęby. -Wkurwiłem się.
-Jezu luzuj gacie, chciałem tylko się spytać czy masz czas jutro, bo robię piżama party w domu u mnie i Minho.
-Chyba nie, ale Jezu skoro mieszkasz z Minho CZEMU W KOŃCU, NIE POWIESZ MU CO DO NIEGO CZUJESZ!?
-HYUNJIN JA SIĘ BOJĘ! -Krzyknął.
-Dlaczego? Masz wielką szansę.
-Boje się odrzucenia przez niego, że kurwa wszystko spierdole i nasza "przyjaźń", już nie będzie taka sama. -Powiedział.
-Dramatyzujesz. -Przewróciłem oczami. -Na te nocowanie, to postaraj się jakoś mu to powiedzieć.
-Nie wiesz jakie to debilu jest straszne.
-Nie, nie wiem bo nie jestem w żadnym związku więc nie pytaj mnie o takie rzeczy.
-To, ty przecież zacząłeś ten temat!
-Dobra, ja kończę bo już skończyłem myć zęby. -Odłożyłem szczoteczkę.
-Dobra pa Hyunjin.
-Pa Han. -Rozłączyłem się.
Wyszedłem z łazienki i udając się szybko w stronę łóżka, o mało nie potknąłem się o własne ubrania.
-Eh.. Muszę to posprzątać kiedyś.
Pov. Felix
Była właśnie 22:48, po tych paru godzinach stwierdziłem że pójdę się umyć i coś zjeść.
Zjadłem na kolację banana, bo nie wiedziałem co mam zjeść. Wróciłem do łóżka i uznałem że się przełamie i napiszę do tego Hyunjina, czy jak mu tam było.
Wszedłem szybko w aplikację i go zaobserwowałem. Strasznie się stresuję, ponieważ nie dosyć że boję się napisać TO JESZCZE ZAOBSERWOWAĆ.. Nieźle.
Pov. Hyunjin
Właśnie kładłem się spać, aż moją uwagę przykuło dźwięk wydobywający się z telefonu. Szybko złapałem za urządzenie i zobaczyłem pierwsze powiadomienie.
Użytkownik Lee_Felix zaobserwował/a cię.
-Hm.. -Tliknąłem w profil.
Szybko kliknąłem w jego posty, by zobaczyć kto to jest. Widziałem parę postów jakiegoś Blondyna.
Lee_Felix
W busie💪🏻
❤️ 2k. 💭 1k.
Paulo189
Łał
CZYTASZ
Pierwsze Spotkanie
RandomDwudziestojednoletni Lee Felix, pracuję w biurze jako księgowy, lecz pewnego dnia zostaję z niej wylany. Załamuję się lecz nie da się tak łatwo, znalazł pracę w firmie - fotograf. Ma za zadanie fotografować modeli, w tym sławnego i przystojnego mode...