*Następnego dnia*
Podczas gdy przygotowałem wszystkie aparaty, oświetlenia i tło wszedł do pokoju Hyunjin.
-Hm? *Zwróciłem wzrok na niego*
-A nic przyszłem by popatrzeć na ciebie, no robisz. -Powiedział i podszedł do mojego biurka i usiadł na kancie.
-Aha. -Powiedziałem szybko i wszystko było już gotowe
Podeszłem do biurka aby wsiąść i sprawdzić która godzina na moim telefonie, gdy nagle w tali złapał mnie Hyunjinni przyciągnął tak, że byle pomiędzy jego nogami, lekko się zarumienilem i dostałem motylków w brzuchu.
-Hyunjin.. Um.. Co ty robisz?.. -Powiedziałem.
-A nic. -Powiedział i zaczął kręcić swoim palcem wokół kosmyka moich włosów dalej trzymając moje jedną ręką biodro.
Nie mogłem oprzeć się od wzroku na jego ustach, spojrzlaem się Apo chwili w jego oczy, Hyunjin spojrzla się w moje oczy, a mój brzuch prawie by eksplodował.
-Sluchaj.. *Powiedział lekko przybliżając swoją twarz do mojej, gdy nagle byliśmy od siebie kilka centymetrów* Mam dosyć już tego ukrywania.. Zakochałem się w tobie, Lixie..
Moje ciało opanował wielki dreszcz oraz mróz, stałem tak wryty w podłogę, gdy się ocknąłem lekko popatrzyłem się na niego, byłem zszokowany ale i w sumie ucieszony, w końcu on też torbę do niego cos czuję..
Hyunjin popatrzył się na moje usta i lekko przybliżał się ustami do moich, lekko musnął a moja temperatura ciała osiągnęła już milion, nie mogłem wytrzymać, przybliżyłem swoje usta do niego i zaczęliśmy się całować.
Nasze języki tańczyły razem jak do jakiejś wesołej melodi, pocałunek był pełen uczuć i pełen miłości.
-Kocham cię, Lixie. - Powiedział w jego usta pomiędzy pocałunkami i kładąc swoje dłonie na jego tyłku Felixa.
Uśmiechnąłem się i przybliżyłem nasze ciała bardziej odrywając nasz lekki poclaunek.
-Ja ciebie też.- Powiedziałem nasze oczy były pełne uwielbienia i miłość, dalej się całowaliśmy.
_________________
KONIEC TEJ KSIAZKI! MAM DOSYC!!!!! JEJ!! W KOCNU KONIEC!!
miłego dnia/nocy!❤️❤️
~ChI★va.
CZYTASZ
Pierwsze Spotkanie
De TodoDwudziestojednoletni Lee Felix, pracuję w biurze jako księgowy, lecz pewnego dnia zostaję z niej wylany. Załamuję się lecz nie da się tak łatwo, znalazł pracę w firmie - fotograf. Ma za zadanie fotografować modeli, w tym sławnego i przystojnego mode...