Bo przybyciu do domu od razu rzuciłem wszystko i zacząłem płakać.
Pobiegłem na górę do łóżka, trzaskając drzwiami z całej siły walnąłem się na łóżko i zacząłem płakać. Siedziało we mnie zbyt sporo emocji, których mój organizm nie potrafił rozpoznać ani nimi sterować. Byłem teraz bezrobotny, super gdzie ja niby teraz znajdę pracę!? Zajebiście!
***
Przepłakałem dosłownie całą noc nie mogąc się uspokoić, nagle o 5 mój organizm nie wyrobił i nie miałem siły na płacz i użalanie się nad sobą. Wziąłem telefon do ręki i zacząłem dzwonić do mojego przyjaciela, który zawsze jest ze mną.
-Halo, Felix? Co się stało? -Usłyszałem lekko zachrypnięty głos Leona.
Leon to mój przyjaciel, z którym super utrzymuję kontakt zawszę pomagał mi w sprawie jakiejś i zawszę był przy mnie. Znam się już z nim dwa lata a czuję jakbym przeleciał z nim całe moje życie.
-Leon.. -Ledwo mogłem powiedzieć, strasznie bolało mnie gardło od płaczu i nie picia nic.
-FELIX!? CO SIĘ DZIEJĘ!?
-Chwila. -Rozłączyłem się.
Poszedłem się napić szklanki wody.
-Oh, od razu lepiej.
Włączyłem ponownie telefon i zadzwoniłem, lecz nie odbierał.
Pomyślałem że mógł zasnąć, toć w sumie nie dziwię się mu, kto chciałby coś słuchać o 5 rano.
Ale jednak, musiałem się do kogoś wyżalić, lecz nie mam do kogo..
Kurwa, życie jest pierdolone nie mam już co robić w życiu pracę straciłem, przyjaciel nie odbiera, nie mam już siły.. Nie mam chęci już na nic, nawet na patrzenie się na coś.
Wróciłem do łóżka, i przez kolejne 3 godziny płakałem ponownie, szczerze mówiąc sam zawsze mówiłem że płacz nic nie pomoże, ale jednak się myliłem, płacz jest nawet super, pomógł mi chociaż zasnąć te zaległe 8 godzin które miałem zająć na spaniu, i pójściu do pracy.. KTÓREJ JUŻ NIE MAM!
***
17:58Mam już dosyć, mam dość wszystkiego.. Nawet już w dupie z tą pracą! Niech ten szef się wypcha nimi wkurwił mnie!
Powinienem jednak poszukać czegoś, może na internecie coś będzie.
Usiadłem do biurka, tak dawno tu nie byłem.. Tak dawno tu nie siedziałem, że aż mega dziwnie.
Zacząłem wpisywać jakieś prace które miałem w głowie, fakt były różne oferty, lecz to nie było to co chciałem.
Po godzinie szukania już nawet nie miałem co szukać, zacząłem wpisywać w google "jakie są pracę" by szukać już byle czego.
-Architekt, odpada.. Model ODPADA.. Projektant? ODPADA! Piekarz odpada, fryzjer odpada, no robienie makijażu też odpada, czyszczenie nawet komuś w domu też odpada kurwa! Malarz nie, policjant? Ta już na pewno lecę wam kurwa. -Mówiłem sam do siebie. -Hm..
Zastanawiałem się długo i natrafiłem na "fotograf", w sumie poczułem że to, to czego chce. Bardzo lubię robić zdjęcia aparatem, a w telefonie mam mega dużo zdjęć.
Wpisałem w google "Fotograf praca - oferta" , było o różnych fotografiach i nagle natrafiłem na coś szalonego ale fajnego.
Szukamy kogoś do robienia zdjęć naszym modelom?
Oferta ważna od - 27.09.2024r. -do- 30.10.2024r.
Lubisz fotografię? A może cię ona ciekawi? Nie masz kogoś sfotografować? Nie martw się! Przybyliśmy ci na pomoc, szukamy fotografa który będzie robił zdjęcia naszym modelom.
(Przepraszam nie wiem jak to napisać modelą czy modelom ponieważ zapomniałam jak to się piszę~Autorka)Nasz obecny fotograf się zwolnił z tej pracy, dlatego poszukujemy nowego!
Strona ---> FonariaOlio.com
Wszedłem na tą stronę z czystej ciekawości. Mimo że wyglądało to na potężny scam na tej stronie mogło się zgłosić. Otóż nie wiem ile jest szansy na wygraną, ale nie wiem sam czy podjąłbym się takiego ryzyka, ciekawe gdzie to w ogóle jest hm..
___________________
NASZA GŁÓWNA POSTAĆ CZYLI FELIX JEDNAK SZYBKO WYWIĄZAŁA SIĘ Z PROBLEMU!!! (Tak dzisiaj macie dwa rozdziały (10.04))
CZYTASZ
Pierwsze Spotkanie
RandomDwudziestojednoletni Lee Felix, pracuję w biurze jako księgowy, lecz pewnego dnia zostaję z niej wylany. Załamuję się lecz nie da się tak łatwo, znalazł pracę w firmie - fotograf. Ma za zadanie fotografować modeli, w tym sławnego i przystojnego mode...