Merhabaa! Uzun bir bölüme başlamadan önce bir önceki bölümü kaydırıp yıldızımızı parlatmış mısınız diye bakar mısınız Ateş Yıldızları? Eğer oylar hep böyle az olursa bu kitaba devam etmenin bir manası kalmaz ki...
Keyifli okumalar, bol yorumlar❤️🔥🔥
Yanımdaki odanın kapısı açıldığını bile hissetmemiştim ama Rex'in sesi kulaklarımı buldu.
"Siktir," dedi şaşkın çıkan sesiyle.
"Orospu çocuğu!"
Titreyen bedenim sakinleşmek bilmezken sonsuz karanlığın sahibi hemen omuzlarımdan kavradı beni. Göz bebeklerimin titrediğini hissederken Rex önüme geçerek görüşümü kapattı. Titreyen bedenimi kendine çekip sarılırken hızlanan kalbim artık kasılıyordu.
"Bakma," dedi başımı göğsüne yaslarken.
"Kahretmesin," diyen yeni bir ses ve bir kızın çığlığı daha.
Ölmüştü, kalbi sökülmüştü. Ölmüştü.
"Ne oldu burada?" diyen Violet'in de sesini duyunca tüm varisleri çığlığım ile uyandırdığımı anladım.
Kahretsin, korkuyordum. Gözlerim dolmaya başlarken Rex hemen beni kendi odamın içine çekti. Koltuğa oturmamı sağlayıp benimle aynı hizaya gelebilmek için dizlerini kırıp yüzüme baktı.
"Korkma," dediğinde nefesimi tuttuğumu fark ettim.
"Hemen kapıda olacağım."
Ben hayır demek üzereydim ki o hemen odamdan çıkıp ardından da kapıyı kapattı.
"Sikerim böyle işi," diye sesini duydum kapılı kapının ardından.
"Sunny Luther'a haber ver, şunu kaldırsınlar şuradan."
"Bunu kim yapar?" diye soran Violet'in sesi bile garipti. Oysa ben en çok onun dayanıklı olduğuna inanırım. Tekrardan ayağa kalkıp kapıya doğru yaklaştım.
"Şimşek Krallığı'nın hayvanı," dedi Hektor ve tüylerimi diken diken eden o sözcüğü söyledi.
"O burada."
"Ne diyorsunuz?" diyen Morgan'ın titrek sesini duyduğumda kapının yanındaki duvarın dibine çöktüm. Çok kötüydüm. Kapıma kadar gelmişti. Akademinin muhafızının kalbini söküp cesedini kapımın önüne bırakmıştı.
"Etrafa bakacağım," diyen Rex'in sesiyle gözlerim büyürken hemen ayağa kalkmıştım ki Luther'ın sesini duydum.
"Burada ne oldu?" diye hiddetle sordu.
"Birkaç saat olmadı size anlatalı, o piçin sanatsal çalışması Perla'nın odasının önünde şimdi."
Bir süre sessizlik olduğunda Rex'in meydan okur gibi çıkan sesinden hissedebiliyordum sinirini.
"Profesör," dedi sesini kısıp vurgulu bir hale getirerek.
"Size dedim ki o Perla'ya eninde sonunda ulaşacak. Şu notu görüyor musunuz? Sizce sadece Perla'ya mı bir adım uzakta. Yarın bu odanın önünde sizin cesedinizin yatmayacağı ne malum?"
"Kralım," dedi ağzını toplaması konusunda Rex'i uyarır gibi Luther.
"Eğer," dedi Rex sesinin tonunu değiştirmeden. "Eğer yine ona bu akademide bir şey olursa bilin ki ilk yerle bir edeceğim yer burası olacak ve siz," deyip sustuğunda benim odamdaki gölgelerin bile koyulaştığını hissettim.
"Askerleri sıkılaştıracağım Kral Rex," diyen adamın sesi kendinden emin olsa da Rex'in üstünlüğünü kabul etmiş gibiydi.
Yeniden yere oturduğumda başımı duvara yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Ateşinin Varisi
Фэнтези"Kızımız halkımızı uyandıracak." Kaderi daha doğmadan belirlenen kız, cehennem ateşinin efendisi... "Hakkın olan okula gel." Ne yazık sadece hakkım olan okul mu bununla mı yetinecektim? İntikamım onu kim alacaktı? "Kayıp krallığın kızı, lanetli kra...