FELAKET

170 47 92
                                    

Merhaba arkadaşlar. Hikayemi okurken Sözlük'e bakmayı, bolca yorum yapmayı, içinizden geçenleri yazmayı ve genel değerlendirme yapmayı lütfen unutmayın. İyi okumalar dilerim.

Bu telsiz sesi Nero'ya da ulaştı ve bunu duyduğunda Hornatellus'un ne yaptığını anlamıştı. Birkaç dakika sonra Vekil Nero ile konuştu;

''Her şey yolunda mı? Patlama oldu mu?'' diye sordu Nero'ya.

Nero aniden zihninde bu sesi duyduğundan dolayı irkildi, Vekil'i cevapladı;

''Şimdi mi? Her şey olurken neredeydin?'' diye sordu sitemle.

''Sizi kurtarmak ile uğraşıyordum, kolay olmadı.'' Vekil iç çekti ve;

''Çok korkuyorsun Nero, ama neyden? Kendin için endişelenmediğinin farkındayım ama neyden korkuyorsun bu kadar?'' diye sorarak devam etti, Vekil'in ses tonunda hiçbir duygu izi yoktu.

''Ben, tüm bunlar benim yüzümden yerle bir olursa diye korkuyorum.'' dedi ürpertiyle birlikte.

''Hayaller için endişelenme, gerçekler için endişelen Nero. Şu anki gerçeklikte senin yüzünden hiçbir şey yerle bir olmadı. Anı yaşıyorsun, gelecek için plan kurmayı sadece bana bırak. Vekil seni yüzüstü bırakmayacak.'' dedi ve sonrasında gitmeleri gereken koordinatları Nero'ya söyledi. Ardından son kez uyarısını yaptı;

''Saraydakiler, İmparator ya da senatörler hainlerin bulunduğuna ikna olmayabilir, Nero. Bu yüzden temkinli olmalısınız. Ben, İmparator'un sizden haberi olduğunu öğrendiğimde o patlamayı son anda gerçekleştirebildim ama onların istihbaratında sizin gemide olduğunuzdan bahsediyordu, hainler ise Kafes'de yakalandılar. Her an savunmada olun.'' dedi ve sinyali kesti.

Şimdi, Vekil'in isteği üzerine Gaiathra gezegeninin rotasından Eclipsia gezegenine gidilecekti ama ondan önce bir uyduya daha uğrayacaklardı...

Nero, geminin rotasını Hornatellus'a sorduğunda Eclipsia'ya değil Othari uydusundan yakıt ikmali yaptıktan sonra direkt olarak Nivalis'e gideceğini söyledi.

''Peki biz Othari'den kalkıp Eclipsia'ya gittiğimizde hafiyelerin bizler olduğu anlaşılmayacak mı?'' diye sordu.

''Anlaşılacak ama bizler olduğu değil, ben olduğu.'' dedi Horna tok sesiyle.

Nero buna anlam veremedi. Horna bunu anladığında daha açıklayıcı konuşmaya başladı;

''Yani, seni koruyacağım Nero. Başından beri bana verilen emir buydu; seni korumak. Eclipsia galaksinin sınırında, bilinmezliğin ötesine atılacak ilk adımın hemen gerisindeki yer... İmparatorluk bu noktaların haritasını hiçbir zaman çıkarmadı, bilgisi olanlar da Vekil'in elinde tek tek öldü. Bu kadarını bilmen yeterli. Ben seni koruyacağım. Gemiyi kaçırmış gibi görüneceğim, seni öldürmeye çalıştığımda kaçış kapsülü ile kendini kurtaracaksın, tüm görevin bu. Anlaşıldı mı?'' dedi.

Nero, Vekil'in kendisine bundan bahsetmemiş olduğunu söylese de sonradan Horna ile anlaştı ve gergin bir yolculuğun keyfini çıkarmaya çalıştı.

STELLOPOLİS SARAYI

Senatör Lucian Solus Virtus olanların hiçbirine karşı ikna olmamıştı ve hainlerin gemide olduğunu ısrarla İmparator'a karşı savunuyordu ama İmparator onu dinlemiyor, sorunun halledildiğini söylüyordu. Lucian'ın zihninde her zaman bir idea vardı, İmparatorluk'u daha da güçlü kılma ideası... Ona göre, İmparatorluk'a tehdit oluşturabilecek her eylem ya da olasılık kat'i surette cezalandırılmalı ve bu cezalandırma söz konusu ise hiçbir şekilde hiçbir aristokrata, altınayak'a, devlet görevlisine karşı müsamaha gösterilip merhametli davranılmamalıydı. Herkes onu bu şekilde inatçı bir fikir adamı olarak tanıyordu, İmparator'un en sadık iki senatöründen birisiydi. Babası bir önceki Şansölye'ye, dedesi bir öncekine, onun dedesi de bir öncekine hizmet etmişti ve kendisi de ondan beklenileni yapıp şu anki İmparator'a hizmet ediyordu, dört yıl önce eş imparatorlara, birisi hala tahttaydı, hizmet ettiği gibi...

Yıldızlar Altında DevrimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin