Hatırlatma notu: Geçen bölümden sonra, Cüneyd'in oturmayacaksın lafına kadar her şey aynen yaşandı varsayarak yazmaya devam edeceğim. Bunu bilerek okuyunuz.
Bölüm şarkısı; Manga-Haykıracak nefesim kalmasa bile~
C:"Oturmayacaksın. Suavi Bey'i görmek istiyor musun hala?"
Şaşkın bakışlarını Cüneyd'e çeviren Zeynep, ne olduğuna anlam verememişti.
Z:"Ne?"
C:"Dediklerimi işittin. İstiyor musun istemiyor musun?
Şaşkınlıkla cevapladı Zeynep.
Z:"Elbette istiyorum."
Cüneyd daha fazla bir şey dememiş, Zeynep'i aklındaki sorularla baş başa bırakmıştı.
Bir müddet boşluğu izleyen Zeynep ise onu izleyen Feyza ve Affan ikilisinin ardından kendine gelerek yoluna devam etmişti.Ne olmuştu şimdi böyle? Cüneyd izin vermiş miydi yani? Zeynep artık okuyacak mıydı? Belki, diğer kızları da okutabilirdi?
Lakin...
Cüneyd bunu niçin yapmıştı?
Kafasını karıştıran soruları şuanlık bir kenara bırakmış, coşkuyla annesinin evine ilerlemişti.
Zeynep'in sevinçle kapıyı çalması üzerine korkan Meryem, hızla oturduğu koltuktan ayaklanmış, kapıyı açmıştı.M:"Kara kuzum ne oldu? Ne bu telaş?"
Annesinin boynuna atlayan Zeynep, kahkahalar eşliğinde konuşmuştu.
Z:"Müsade verdi anne!"
Meryem devam eden korkusu ile Zeynep'i kendinden ayırmıştı.
M:"Kim verdi? Ne için verdi?"
Z:"Cüneyd anne! Suavi dedeye gelmeme izin verdi. Okuma-"
Meryem ani bir hareketle ellerini kızının dudakları üzerine kapamış, ardından etrafı kontrol ederek içeri almıştı.
İçeri adımlayan Zeynep ise annesinin ellerinden kurtulmuş, etrafında dönmeye başlamıştı.Z:"Okuyacağım anne! Cüneyd müsaade etti."
Heyecanla adeta şakıyan kızını koltuğa oturtmuştu Meryem.
M:"Otur hele bir şöyle. Düzgün anlat bakayım sen şunu."
Olan biteni anlatan Zeynep'in üzerine Meryem herhangi bir tepki vermemişti.
Garipseyen Zeynep, eğilip annesinin ellerini kavradı.Z:"Anne? Sana okuyacağım diyorum neden tepki vermiyorsun?"
Endişeli gözlerini Zeynep'inkilerle buluşturan Meryem, birleşmiş ellerini daha sıkı kavramıştı.
M:"İyi hoş da kızım, Cüneyd... Efendi bunu neden yapsın? Elbet bir karşılığı olmalı. Erkek milleti bu kızım karşılıksız günahlarını bile vermezler."
Annesinin sitemi üzerine geri çekilen Zeynep'in az evvelki heyecanından eser yoktu şimdi de.
Z:"Ama anne Cüneyd efendi bir şey demedi."
Onaylamaz bakışlarla kafasını iki yana sallayan Meryem, uzanıp şefkatle yanaklarını okşamıştı Zeynep'in.
M:"Ah kara kuzum ah! Aman diyeyim bu iyiliklerin aklını bulandırmasına izin verme. Bunca belayı, sıkıntıyı ne için çektiğimizi sakın unutmayasın."
Z:"Ama an-"
Hızla atıldı Meryem.
M:"Aması falan yok kızım. Cüneyd efendi hasta. Onun şifası yok. Sen kendine bak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cübbeli Kekim
FanfictionCünzey için yazılan bir hikayedir. 13. Bölümden itibaren yazılacaktır. Linçleyenler ağlayarak günlüğüne yazabilir.