4.Bölüm;Solmuş Çiçek

1.1K 69 70
                                    

Keyifli okumalar.

Düzen kurdum kendime,bundan tam 8 sene önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Düzen kurdum kendime,bundan tam 8 sene önce.Bir aile kurdum kendime yaralarla dolu.Ablam,ben,ve karnındaki iki bebeği.

Alin'im ve Atlas'ım.

Ben o aileyi arkamda bırakmam sandım ama bırakacak olduğumu kendimede söylemek zorundaydım.Ablamın ilk zamanlardaki nefreti yüzünden okunuyordu,ama suçlu ben değildim.

Askeriye koridorlarında adımlarımın hedefi cezamdı.Hayır,temizlik odası değil komutanımdı.

Sabahın köründe buraya beni dikmiş ve kendisini beklememi söylemişti.Öğleni geçen saat ve yeni gelen Gökberk Cengiz.Bu adamın benimle ilgili ne sorunu vardı bilmiyorum,bana takmış olduğu ise elli metre öteden belli oluyordu.

Odanın kapısını tıklattığımda gel komutunu bekleyip içeri girdim.Selamı verdiğimde yine beni süzdü.

"Kolyeni düzelt Laçin."dedi sakin bir ses tonuyla geriye yaslanırken.Ellerim kolyemi bulduğunda hızlıca düzelttim.Takma yerinin öne geldiğini fark etmememiştim ve bu mesafeden bile dikkat ettiği tek şey kolyemdi.

"Seni buraya neden çağırdım biliyor musun?Bir tahminin var mı?"Küfür etmemek için kendimi öyle bir sıkıyordum ki buradan çıkar çıkmaz ilk yapacağım şey iyi bir küfür etmekti.

"Yok komutanım."dedim kendimden emin bir şekilde.

"Yüzbaşı'yla aran nasıl?"Kaşlarım çatıldı,bu onu ilgilendirir miydi?Yoksa sadece şansını mı deniyordu?

"Bu sorunuzu yanıltlamak istemiyorum."En özgüvenli ses tonunu kullanırken,çenemi havaya diktim.Çok ilgisini çekiyorsa,götüne yedirip yüzbaşı'ya sorabilirdi?

"Neden?Bunca senedir peşinde koşuyormuş Laçin,belki de sende onu seviyorsunda söylemiyorsun-"

"Komutanım..."dedim bıkkınlığımı belli ederken,bu konuda gerçekten konuşmak istemiyordum ve o devam ettirirse çok ağır laflar işitip susmak zorunda kalacak gibiymişim gibi geliyordu.

"Bu konuda gerçekten konuşmak istemiyorum."

"Lafımı bir daha sakın bölme Laçin."Yerinden kalkıp tam karşımda duran masasına yaslanıp kollarını göğsünde birleştirdi.Yutkundum.Bu adamın kol kasları niye bu kadar çekici geldi bir an gözüme?Sakin olup,ana odaklanmam gerekiyor.Cidden.Siktir.

LAÇİN;ÇAKIR KUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin