Selam ben geldim
Ya zaman kavramı biraz bükülmüş gibi ne yapsak ki neyse bölümün başını geceden alıcam sonra gündüze bağlar devam ederizz.
İYİ OKUMALAAAARR!!!
Ege sabah olmadan uykusundan uyanmıştı. Niye uyandığını bilmiyordu ama uyanmıştı işte.
Tabii ki yalnız başına beşikte beklemek istemediğinden babasını çağırmaya karar verdi."Ba-ba-şı~ del."
Arda ise uyuyamadığı uykusundan oğlunun seslenmesi ile tamamen ayıldı.
Gri yatak örtüsü ve aynı renk yorganla bezeli yatağında oturur pozisyona geldi. Daha sonra ayaklarını aşağı salarak ayaklandı.Sallanarak yan tarafındaki oğlunun odasına vardı. Gece aralık bıraktığı kapıyı tamamen açarak oğlunun görüş açısına girdi.
"Oğlum?? Ege, niye uyandın babacığım???"
"Biymem, uyandım işte."
"Ama saat çok erken babacığım hadi uyuyalım,hm??"
"I-ıh uyu ditti."
"Gitmesin babacığım nereye gidiyor?? Gel bakalım kucağıma"
Arda beşiğe yaklaşıp, eğilerek oğlunu kucakladı.
Kafasını omzuna denk gelecek şekilde yatırıp, olduğu yerde sallanmaya başladı."Hadi oğlum kapat gözlerini,uyku gelecek şimdi."
"Baba şenle."
"Benimle mi uyumak istiyorsun??"
"Hı hı."
"Tamam bebeğim,uyuyalım."
Arda ilk olarak beşiğe eğilip oğlunun yastığını aldı sonra kucağında oğluyla kendi odasına geçti.
Odaya vardığında oğlunu yatırdı sonra kendisi etrafından dolanıp yanına yattı ve Ege'yi yamacına çekti.
Kafası kendi kolunun iç yüzüne gelecek şekilde yatırdı. Oğlu ise bu durumdan memnundu. Olduğu yere iyice yerleşerek uyku moduna geçti. Yastık boşuna gelmişti anlaşılan. Bu gece yastık oydu.
Hiç de şikayeti yoktu. Yastık olmayan kolunu oğlunun karnına sardı.
Kafasını da olduğu yere, yastığa bırakıp uykuya dalmayı umarak gözlerini kapattı. Ege mi?? Ege bu sırada uçan filin üstünde pamuk şeker yemekteydi. Sizde yani.Sabah ilk uyanan Arda oldu. Kolundaki boşlukla ilk kaşlarını çatılsa da kafasını kaldırdığında, karşısında gördüğü oğlu ile derin bir nefes aldı. Yatağın en ucuna kaymış,bir ayağı yorganın dışında dudakları baskıdan dolayı büzülmüş bir şekilde uyumaktaydı.
Arda bir süre uyuyan güzelini izledi. Çoğu zaman oğlu kocaman! olduğunu iddia ederek beşiğinde ayrı bir şekilde uyamaları gerektiğini söylüyordu çünkü.
Fakat bu gece şanslı günündeydi Arda. Güne gözünü ilk açtığında güzel oğlunu görmüştü. Gününün kötü geçmesinin ihtimali dahi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGE İLE BABA
Aktuelle LiteraturEge ile babasının bir günlük(değil) maceralarına ve ev hallerine tanıklık edelimm. 🌸Galiba oneshot olacakk.(Olmadı) 🌸Cinsellik içermez. (Çünkü utanıyorum) 👻HAZIRSAN BAŞLAYALIMM!!!👻 Kapak Cr->> @daiisy_x BAŞARILAR💕💃 -🏅#cute => 4. -🏅#deneme =>...