Selammm!!
Ben geldiiimm.
Nabeeerrr??
Hadi bölüme geçelimm!!
Arda oğlunun sesini hem bebefondan hem yan odadan duyup, gözlerini dinlendirdiği uykusundan tamamen ayılarak yüzünü yıkadı ve oğlunun yanına geçti.
Fakat beklediği şey, kesinlikle ses tonundan farklı olarak gözleri yaşlı olan bir Ege değildi.Adımlarını hızlandırarak yanına vardı ve sordu.
"Oğlum,bebeğim ne oldu canım?? Bir yerin mi acıyor?? Hadi söyle bana bir tanem benim."
Ege içini çeke çeke konuştu babasına;
"Baba seni çayıydım ya hıck sonya disimi vuydum hıck"
"Hiih! Babasının canı dur bakalım hemen iyileştirecek baba seni şimdi. Güzel oğlum, ağlama bebeğim benim."
Arda bebeğini dizine dikkat ederek kaldırıp kucağına alarak, odadaki koltuğa gidip oturdu.
Oğlunu kucağına yan bir şekilde oturtturdu ve dizi ile karşı karşıya geldi. Gördüğü kızarıklık ile canı gitti sanki. Yapabilse pamuklara sarardı oğlunu. Hiç bir şey canını yakamazdı.
"Oy oğlum benim ne olmuş bakalım buraya?? Sen beni bekle babacığım, ben hemen yara bandımızı alıp geliyorum tamam mı??"
"T-tamam b-babaşı."
Hala içini çekiyordu Ege, içi gidiyordu büyük olanın tek damla gözyaşına.
Oğlunun dizinin biraz altına öpücük kondurup koltuğun üstüne bıraktı. Koşar adımlarla banyoya gidip gerekli malzemeleri alıp döndü yanına.
"Geldim oğlum. Şimdi krem sürelim oraya tamam mı?? Hemen iyileşecek söz veriyorum babacığım."
Oğlunun içini çekmeleri biraz azalmıştı. Tekrar koltuğun önüne gelerek elindeki her ihtimale karşı aldığı tendürdiyodu pamuğa döküp dizine sürdü yavaşça. Allah'tan sıyrık falan yoktu da açık yarası yanmamıştı. Daha sonra özel olarak tasarladığı doktor üniformalı minik ayıcıklı yarabandını yapıştırdı oğlunun dizine.
"Oğlum,bebeğim benim geçti Ege'm."
Oğlunun ise odağı dizindeki yara bandı idi. Sevmişti onu hem ayıcıklıydı bilee.
"Baba mak; ayıcık."
Ege minik baş parmağı ile dokunmadan dizindeki bandı gösterdi babasına.
"Evet oğlum doktor ayıcık iyileştirdi seni değil mi??"
"Eveyt deçti ki bilee."
"Oleyyy şimdi ne zamanıııı???"
"Süper kayyaman kahvaytısıııı."
"Eveett hadi bakalııımm hoppala~. İstikamet-"
"Muytfak!"
Arda oğlunun onu tamamlamasıyla kahkaha attı. Bu süreçte ise mutfağa varmışlardı bile.
Yine bol cilveli bir kahvaltı sonrası Ege salonda en sevdiği çizgi filmi izliyordu.
Babası ise işleri olduğunu söyleyip oğlunu öpüp odasına çekilmişti.
Ege biraz izledikten sonra sıkıldığını anladığında koltukta yüz üstü dönüp popo üstü yere indi.
İçinden sessizce istikametini babasının odası olarak belirleyip minik minik emekleyerek kapısının önüne geldi ve tıklattı. Arda ise duyduğu sesle daldığı çizimden kafasını kaldırıp şaşkınca kapıya baktı. Ege mi gelmişti??
Yerinden anında kalkıp kapıyı açtı. Aşağıya doğru baktığında kendisine çipil çipil bakan oğlu ile karşılaştı. Aynı anda oğlunu kucaklarken şaşkın ses tonu ile sordu.
"Oğlum?? Sen nasıl geldin buraya babacığım??"
Ege ise olası bir minik azardan kurtulabilmek için yine çipil çipil baktı babasına.
"Çisgi fiymden sıkıydım baba, men de süpyis yaptım sana, tızdın mı ki??"
"Kızmadım güzel oğlum,şaşırdım sadece ve yerler parke. Dizlerin acımadı mı hm??"
"I-ıh hiç mi hiç acımadı ki."
"Peki güzel oğlum."
Bu noktada oğlunun yanağına kocaman bir öpücük kondurup salona adımlamaya başladı.
"Ee oğlum ne yapalım bakalım?? Acıktın mı hm??"
Ege biraz acıkmıştı ama ondan önce söylemesi gereken bir şey vardı babasına. Bu yüzden kendini babasının kulağına ulaştırmaya çalıştı. Arda ise çabasını görüp kafasını aşağı eğdi.
"Şey babaşı besim-"
"Tamam güzel oğlum,hadi gidelim de oğlumu rahat ettirelim bakalım."
"Şeşekküy babaşı."
Dayanamadı Arda.
Kocaman, kokulu bir kere daha öptü oğlunu.Sonra kucaklayıp uçuş moduyla odaya vardılar.
Arda, Ege'yi rahatlaştırdıktan sonra akşama da duş eğlencesi randevusu koyup salona geri döndüler.Ege'nin uykusu geliyordu yavaştan.
"Babası uyku deydi."
"Oy babasının güzeli,gel yatıralım seni"
Arda oğlunu beşiğine yatırdıktan sırasıyla; üstünü örttü,alnını öptü ve bebefonu açıp aynı yerine koydu.
İyi uykular dileyip odadan çıktı.
Bu bölüm biraz kısa oldu ama arayı çok açmamm.
Bu arada fikirlerinizi merak ediyorum söylesenizeee nasıl oluyorrr??
Duş almadılar bir sonraki bölüme konu olsun diye yaptırmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGE İLE BABA
General FictionEge ile babasının bir günlük(değil) maceralarına ve ev hallerine tanıklık edelimm. 🌸Galiba oneshot olacakk.(Olmadı) 🌸Cinsellik içermez. (Çünkü utanıyorum) 👻HAZIRSAN BAŞLAYALIMM!!!👻 Kapak Cr->> @daiisy_x BAŞARILAR💕💃 -🏅#cute => 4. -🏅#deneme =>...