Selaamm
Nasılsınızzz??
Ben iyiyimmm
Hadi başlayalımm<33
Arda bu sabah erkenden kalkmıştı. İlk olarak yataktan kalkıp lavaboya, oradan çıktıktan sonra da hemen yan tarafa, oğlunun odasına adımladı.
Kapıyı sessizce aralayıp Ege"yi kontrol etti. Ege yüz üstü, kolları iki yanında, elleri yumruk olmuş bir şekilde uyuyordu. Girdiği gibi odadan çıktıktan sonra, oğlu uyanana kadar aperatif şeyler hazırlamak için mutfağa gitti.
Oğlu ile güzel bir yere, pikniğe gidecekti.
Ege'nin çizimini gerçekleştirmek için verdiği sözü tutma günüydü.
Geldikten sonra ise oğlu için alışverişe gideceklerdi.
Malum okullu olmuştu artık.
Kreşten dönüşte böyle söylemişti Arda'ya.Arda'nın, hatırladıklarıyla hülyalı bir gülüş oluştu dudaklarında.
Ardından aynı gülüşle buzdolabının önüne gelip, gerekli malzemeleri alarak tezgahın başına geçti.
Paketli sandviç ekmeklerinden iki tane alıp içlerine, oğlunun ve kendinin zevkine göre şeyleri koyup paketledi.
Paketlediği sandviçleri saklama kabına koydu. Meyveleri de doğrayıp ayrı bir kaba koydu.
İçecekler için kendine termos,oğluna ise astronotlu bardağını hazırladı.
Bunu yeni almıştı. Ege ise henüz görmemişti.
Son olarak plastik tutacaklı çatalları da, krem rengi hasır işlemeli çantaya koydu.Tüm bu süre boyunca her şeyi hazırlayıp,ellerini beline koyup hazırladığı çantaya, dudaklarında kendini beğenmiş bir gülüşle, bakış attı.
"Yapıyorsun bu sporu bee!!"
Tam bu sırada pıtı pıtı adım seslerini duydu.
Arkasını döndüğünde tek eli yumruk olmuş gözünü kaşımakta, diğer elinde,tek elinden tuttuğu ayıcığıyla ve uyku mahmuru bakışıyla kendisine bakan oğlunu gördü."Günaydın babacığım."
Ege dudaklarını sarkıtarak konuştu.
"Günaydın oğlum. Hadi yüzünü yıkayıp gel bakalım. Bugün bir yere gideceğiz."
Bu noktada Ege'nin az önce ki uyku sersemliği tamamen yok olmuş,heyecanla, parıl parıl babasına bakmaya başlamıştı.
"Nereye baba?? Nereye?? Nereye??"
Her kelimesinden sonra, olduğu yerde zıplayıp en sonunda babasının bacaklarına atlayıp sarılan Ege ile kahkaha attı Arda.
"Oğlum benim dur bir!! Sürpriz aslanım. Söyleyemem. Sen hazırlanıp gel sonra çıkacağız."
"Ama babaaa!!"
Mızmızca konuştu Ege.
"Hadi hadi koş bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGE İLE BABA
Fiksi UmumEge ile babasının bir günlük(değil) maceralarına ve ev hallerine tanıklık edelimm. 🌸Galiba oneshot olacakk.(Olmadı) 🌸Cinsellik içermez. (Çünkü utanıyorum) 👻HAZIRSAN BAŞLAYALIMM!!!👻 Kapak Cr->> @daiisy_x BAŞARILAR💕💃 -🏅#cute => 4. -🏅#deneme =>...