BÖLÜM 24(F; Part 2)

122 8 12
                                    

SON KEZ GELİYORUM BURAYA...

İYİ OKUMALAAARR<33



Arda, geldikleri evde anahtarı yuvasına sokmaya çalışırken üstün bir çaba sarfediyordu. Yol ile birlikte eve varmaları geceyi bulmuştu.

Çocuklar ise arabada uyuya kalmışlardı.

İkili çocukları bölüşüp kucaklarında iken eve girmeye çalışıyorlardı.

Sonunda açılan kapı ile büyükler sessiz bir derin nefes vermişlerdi.

Daha sonra istikâmetleri; yan yana dizayn ettikleri çocuk odalarıydı.

Çocukları yatırdıktan; üstlerini örtüp, sırasıyla alınlarından öptükten sonra odadan parmak uçlarında çıktılar.

Bir diğer yönleri; kendi odaları olurken, ilk Arda daha sonra Atakan olmak üzere odaya girdiler.

Yapmaları gereken adımları gerçekleştirdikten( ne uzun bir kelime oldu DKDMDKD) sonra en son yatakta yan yana uzandılar.

Fakat kaşık pozisyonu yanlış bir tercihti ki Atakan da aynen böyle düşünüyordu. Kalçasına temas eden penis iyi hissettirdiği kadar heyecanlandırıyordu da.
Arda sanki bunu hissetmiş gibi kollarını sıkılaştırıp, Atakan'a biraz daha yanaştığında Atakan dudaklarını ısırmaya başlamıştı bile.
Karar vermişti. İstiyordu.

Bu beş yılda bir şeyler yaşamış olsalar dahi her seferinde söylemeye utanıyordu Atakan.
Bu sefer cesaretli olmaya karar verdi.

Arda'nın kollarının arasında yüzünü ona döndüğünde, kendisini pürdikkat izleyen Arda ile göz göze geldi. Kararından vazgeçmeden, sol elini havalandırıp Arda'nın yanağına yerleştirdi.

Arda yüzünü yana çevirip Atakan'ın elinin hayasına bir öpücük kondurdu.

"Arda..."

Bir mırıldanma gibi ismini işittiğinde gözlerini eşine çevirdi.
Eşiydi değil mi??

"Hm??"

"Seni özledim."

Atakan'ın cevabıyla çatılan kaşlarına engel olamadı. Yine de ciddiyetle cevapladı.

"Burdayım bebeğim."

"Öyle değil."

Atakan'ın gözlerini kaçırarak sessiz mırıldanmasına karşı sırıttı Arda.
Ama ifadesini anında koruyup yanıtladı onu.

"Nasıl Atakan'ım??"

Atakan'ın elini pantolonun üzerinden orada hissettiğinde ise aldığı ya da alacağı tüm nefesler boğazında öylece kaldı.

"Sizi istiyorum."

Arda bir derin nefesi ciğerlerine misafir etti.

"Atakan.."

Dedi derin nefeslerinin arasından.

EGE İLE BABA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin