Juliet'ten,
Motordan inip kulaklıklarımı çıkardım. Her kavga ettiğimde gelirdim bu bara. Dedemle kavga edip motorumla kaçardım ,aslında işime geliyordu evden uzaklaşmak.
Bara girip boş bi yere oturdum ve barmene aynısından diyerek göz kırptım.Artık bu barmenle arkadaş olmuştuk resmen. Etrafa baktığımda herkes çılgınlar gibi dans ediyordu. Acaba aralarına mı katılsam uzaktan mı izlesem diye düşünürken içkim geldi.
2 saat sonra;
Mia'dan,
Barda yarınım yokmuş gibi dans ediyordum. müziğe kendimi kaptırıp duygularımı saklamaya çalışıyordum. Aslında hiç mutlu değildim, oturup ağlayabilecek bir haldeydim
Yorulduğumu anlayınca yerime geçtim. Suyumu yudumlarken üzerimde bakışlar hissettim ama aldırış etmedim. Bu his devam edince etrafıma çaktırmadan bakmaya çalıştım. Tam solumdaki adam beni dikizliyordu. Kafamı çevirip başka şeylere bakmaya çalıştım ama bakışlarını vücuduma indirince midem bulanarak oturduğum yerden kalktım. Böyle durumlarda çok korkardım. Zaten buraya da taksiyle gelmiştim bişey olsa gidecek bi yerim de yoktu.
Kalktığım anda adam da aynı çekilde ayağı kalktı. O anki göt korkusunu hiç yaşamamıştım. Bacaklarım titremeye başladı. Barın koridoruna doğru koşmaya başladım.Bulduğum ilk kişinin koluna girerek dışarı çıktım. Korkudan ödüm patlıyordu ve yanımda birinin olması işime gelirdi. Dışarı çıkar çıkmaz flashlar patlamaya başladı, içkili halimle ışıklar arasında kalmıştım. Midem bulanıyor, başım dönüyor ve dizlerim hala titriyordu. Yanımdaki kız beni de çekiştirip gazeteciler olduğunu anladığım topluluğun arasından çıkmaya çalıştı. Birde bu eksikti zaten.
—
Deniz kenarında barda tanıştığım kızla birlikte ayılmaya çalışıyorduk. Anlattığına göre kız zengin miymiş neymiş. O anlatırken tek baktığım yer kızın göğüsleriydi. O kadar sevgilim oldu böyle meme görmedim amk diye içimden geçirirken kız "Beni dinliyor musun sen ya." diyince kafamı kaldırıp kızın yüzüne baktım ve kafamı sallayıp sahte bi gülümsemeyle 'Tabi ki dinliyorum kulağım sende.' deyince kız yeniden aile hayatını anlatmaya başladı ama bu sefer kızı dikkatle dinlemeye başladım.
Sohbetin tüm konusu dedesiydi, baya nefret ediyo olmalı diye düşündüm. Kız bi süre daha anlatıp sustu. İkimizde sadece denize bakmaya başladık. O anda telefonum çalmaya başladı. Annem sakın eve gelme baban çok sinirli gibi bişeyler söyledi, zaten hala ayılmamıştım eve dönmezdim. Annem anlamasın diye tamam deyip hemen kapattım telefonu. Yanımdaki kız ne oldu dercesine bakmaya başladı, ona annemin dediklerini söyledim.'E bize gel' deyince bunu beklemiyomuş gibi yüzüne baktım. Kızın daha adını bile bilmiyodum ama gidecek başka bi yerim yoktu ve hava da çok soğuktu. Hay şansıma sıçayım. Kız ısrar etmeye başlayınca kabul ettim sanırım en iyi seçenek buydu.
Birlikte motora atlayıp yola çıktık. O motoru sürerken ben adını sordum. Adı Juliet miş. İnsanların ne güzel isimleri var amk
Yarım saat kadar sonra kocaman bi evin önünde durduk. Kızın dedikleri yalan değilmiş diye düşünürken kız elimi tutup beni eve götürmeye başladı. Kapının önüne gelince "sessiz olmalıyız evdekiler uyuyodurlar kimse bizi görmemeli" dedi. Kafamı olumlu anlamda salladım. Juliet anahtarı çevirip kapıyı açtı, kafasını uzatıp içeriyi kontrol etmeye başladı sonra bana dönüp sessizce "gel" dedi. Birlikte yukardaki odasına çıkmaya başladık. Biz çıkarken bi anda aşağıdaki odalardan birinden ses gelmeye başladı adımalarımızı hızlandırdık. En üst kata geldiğimizde tek bi kapı vardı. Juliet kapıyı açıp beni de içeri çekti ve kapıyı kapatıp kilitledi. Kapıyı kilitleyince bi bakıştık 'merak etme seni sikmicem' deyince bir an üzüldüm ama belli etmedim 'yo ne alakası var' deyince juliet gülmeye başladı.
Dolabını açıp üstünü değiştirmeye başladı ve dolabından bana da bişeyler çıkarttı.
Mianın kıyafeti
Julietin kıyafeti
Juliet önümde giyindiği için ben de sorun olmayacağını düşünüp giyinmeye başladım. Uykum o kadar gelmişti ki 2 gün boyunca uyuyabilirim gibi hissediyordum. Juliette esnemeye başlamıştı. Yatağın örtüsünü kaldırıp bana "gel uyuyalım hadi" dedi. Işıkları kapatıp yanına gittim. Normalde kafamı koyduğum gibi uyurdum üstelik çok da uykum vardı ama uyuyamıyordum sürekli gözlerim juliete kayıyordu. Juliet bunu farketmiş olucak ki gözlerini açmadan "uyu hadi sabah erken kalkıcaz."
Deyince panikle tamam diyebildim sadece. Gözlerimi sıkıca kapatıp uyumaya çalıştım.Bölüm sonu..
Umarım sevmişsinizdir ilk bölümü
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duman (gxg)
Teen FictionKendisine asılan adamdan kaçmaya çalışırken gazetecilere yakalanan Mia, Juliet ile tanışır