Miaların evinden çıktıktan sonra motorla bi kafeye gidip kahve almıştık. Neden buluştuk, ne konuşucaz hiçbir şey bilmiyorduk. Bi süre sessizlik oldu aramızda ama mia dayanamayıp bi yerden konu açmaya çalıştı.M
Küçükken beni baleye göndermişler biliyo musun. Geçen gün dolabımda ayakkabılarımı görünce duygulandım. Sen gittin mi hiç baleye falanJ
Ben kick boksa gitmiştim. Çok uyumluyuz biz ya dimiMianın yüzünde bi gülümseme belirdi. Gözlerinin içi parlıyodu resmen. Bu gözlere uzun süre bakmak isterdim ama neden bilmiyorum başımı kapıya doğru çevirdim.
Kahvelerimiz bitirince tatlı da söylemiştik. Bi kaç saat daha sohbet ettikten sonra kalktık. Hava kararmıştı bile. Mia sıkılmıştı ve başka bi yere gitmek istediğini söyledi. Bu sefer hesabı mia ödemişti. Bende ısrar etmemiştim.
Motora binmeden önce mia' ya nereye gitmek istediğini sordum. Alt dudağını kıvırıp kafasını yana yatırdı. Gözlerim dudaklarına kaymıştı. Acaba dudağına yapışsam ne yapar diye anlık bi düşünce geçti aklımdan ama hemen toparlanıp mia' nın kaskını taktım. İkimizde bindikten sonra motoru çalıştırıp gaza yüklendim. Aklımdaki saçma düşünceler yüzünden gerçeği göremiyordum. Arkamdaki kız benim sevgilim veya beni seven biri değildi. O sıradan bi kızdan ibaretti. Zorla evlendirildiğim bi kız. Ona aşık veya ondan hoşlanıyor da değildim.
Aniden gaza basmamla mia kollarını belime dolamıştı. Gözlerim belimdeki ellerine kaydı. Beyaz ve ince bi eli vardı. O an sadece o eli tutmak istedim ama yapamazdım olmazdı. Mia beni sevmiyordu belki de hiçbir şey hissetmiyordu benim hakkımda. Bu düşünceleri aklımın bi tarafına gömmem lazımdı.
Motoru barın önüne park edip indik. Bu bar mia ile tanıştığımız bardı. Mia bara baktı ve sonra bana bakıp gülümsedi. Gözlerimi ondan kaçırdım. İçeri girdik, karşımızda uzun bi koridor vardı. O gün bu koridorda mia bi anda koluma girip dışarı çıkarmıştı beni. O an ne olduğunu anlamayıp mia' ya vurucaktım ama bi anda gözümün önünde kamera ışıkları patlamıştı. O alkollü halimle ne olduğunu anlamamıştım bile.
İçeri girdikten sonra oturup mia ile içmeye başladık. Aynı o geceki gibi herkes çok eğleniyordu ve müziğin sesi çok yüksekti. Mia mutlu gözüküyordu. Kafasıyla müziğin ritmini tutup gülümseyerek etrafa bakıyordu. Hem içip hem de sohbet etmiştik. Artık mia' yı daha yakından tanıyordum. Bir süre sonra ne kadar içtiğimizi takip edemez hale gelmiştik. Mia kalkıp kollarımı çekiştirmeye başladı. Dans etmek istiyordu. İkimizin de kafası iyiydi şu an. Biraz nazlandıktan sonra mia'yı kırmayıp ayağa kalktım. Dans etmeye başladık. Yanakları kızarmış saçı başı dans etmekten dağılmıştı. Bi süre sonra yorulmuştuk haliyle. Mia su alıp
geliceğini söyledi ve yanımdan ayrıldı.Ben de yerime geçip beklemeye başladım. Etraf kız doluydu. Tabii onları rahatsız eden erkekler de vardı. Ötede öpüşen çiftler, yarın yokmuşçasına eğlenen insanlar ve içmekten gözünün önünü bile göremez hale gelenler.. mia hala gelmemişti ve ben çok susamıştım. Ayağı kalkıp mia' yı gözlerimle aramaya başladım. Hemen bulamamıştım ama dikkatli bakınca bulabildim. Elinde iki şişe su vardı ama tek değildi. Bi adamla konuşuyodu. Başta tanıdığı biridir diye düşündüm ama adam mia'nın kolundan tuttu tabii mia geri çekilip adamın kolunu ittirdi. Hemen koşarak yanlarına gittim. Mia' nın elini tutup adama hayırdır der gibi göz kırptım. Kafamı çevirip "Noldu karıcım bi sorun mu var?" dedim. Adam 'karıcım' lafından olsa gerek suratı asık bi şekilde oflayarak yanımızdan ayrıldı. O gidene kadar arkasından bakıp içimden sövdüm. Elim hala mia' nın elindeydi. Aslında benim için hava hoştu ama mia oturunca elini çekti. Ben de onun karşısına yerleştim. "Bir şey ister misin canım karıcım" dedi mia. İkimizde gülmeye başlamıştık. Aslında bu lafı çok hoşuma gitmişti. Keşke bana hep böyle seslense..
Karıcımm
Bölüm sonu..
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duman (gxg)
Teen FictionKendisine asılan adamdan kaçmaya çalışırken gazetecilere yakalanan Mia, Juliet ile tanışır