22

162 13 3
                                    



Juliet'ten:

"Alo.."

"Buyrun efendim?"

"Max yarım saat içinde havaalanına gitmem gerekiyor, gelebilir misin?."

"Tabi efendim hemen geliyorum."

"Sağol max, görüşürüz."


Motor kazada hasar aldığı için tamire verilmişti. Ve yine Max'e işim düşmüştü.
Telefonu kapatıp masanın kenarına bıraktım ve aynanın karşısına geçip kombinime baktım.


Mia'nın arkadaşlarıyla tanışacağım için biraz tedirgindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Mia'nın arkadaşlarıyla tanışacağım için biraz tedirgindim. Neden bilmiyorum ama aklımın bir tarafı olabilecek kötü senaryoları söylüyordu. Telefonumu alıp aşağı kata, Mia'nın yanına indim. Mutfaktaki masayı siliyordu.

"Yapabileciğim bişey var mı?"

"Yok, işim bitti zaten. Of ben çok heyecanlıyım ya nasıl açıklıcaz."

"Evde oturup konuşuruz güzelim hiç heyecan yapma."
Böyle diyordum ama ben daha fazla korkuyordum.

Max ile havaalanına gelmiş, birazdan gelicek iki kızı bekliyorduk. Derin bi nefes alıp Mia'ya baktım. Arkadaşlarını göreceği için mutlu görünüyordu. Onu mutlu görmek beni de mutlu etti. O sırada uzaktan bi ses duydum. "Miaa"
Sesin geldiği yöne baktığımda elinde valizlerle bize bakan iki kadın gördüm. Uzun, sarı saçlı, beyaz tenli ve uzaktan bile net görülen çilleri olan kız valiziyle birlikte Mia'ya koşmaya başladı. Arkasında kalan arkadaşı ondan farklı olarak simsiyah saçlıydı. Uzun boyu ve muhtemelen spor yaptığı için iri olan vücuduyla koşan arkadaşına yetişmeye çalışıyordu. Gözlerim valizi tutan koluna kaydı, büyük kaslarının üstünden damarları belli oluyordu. Beyaz ve pürüzsüz teni bile onu çekici kılmaya yetiyordu.

Mia ile sarıldıktan sonra beni farketebilmişlerdi. Yüzüme garip garip bakıp bir açıklama bekledikleri belliydi. Ne diyeceğimi bilmeden gülümsedim. Neyse ki beni o gerilimli andan Mia kurtardı. "Juliet bak bu Monica, bu da Olivia." Benden sonra kafasını arkadaşlarına çevirip devam etti. "Kızlar bu Juliet."

İlk önce adının Monica olduğunu anladığım kız elini uzattı ve "Memnun oldum Juliet." dedi. Onun elini sıktıktan sonra, Olivia -sarışın olan- elini uzattı ve gülümseyerek "Memnun oldum Juliet, biz Mia'nın liseden arkadaşlarıyız."dedi.

"Biliyorum Mia söyledi." dedim ama devamını bekliyorlardı. Olivia 'arkadaşlarıyız' derken aslında benim kim olduğumu merak ederek söylemişti.

"Hadi gidelim dışarda şoför bekliyor, eve gidince konuşuruz." dedi Mia.
Bi gariplik olduğunu anlamışlardı ama uzatmadılar ve dışarı yürümeye başladık. Valizleri bagaja yerleştirdikten sonra ben öne bindim, Mia ve arkadaşları arka tarafa oturdular.

Duman (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin