11

242 17 4
                                    



Sabah uyanınca mia yı yanımda göremedim. Sol tarafa dönüp komidinin üstündeki dijital saate baktım. Çok geç olmuştu ama bugün işim yoktu bütün gün evde olucaktım. Yataktan kalktım. Gözlerimi ovuştura ovuştura duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra üstümü giyinip aşağı indim. Mia nerdeydi acaba. İlk mutfağa girdim. Masanın üstü yemek doluydu. Mia kahvaltı hazırlıyordu. "Oo mia hanım baya hamarat çıktınız." mia sesimi duyduğunda arkasını dönüp gülümsedi. "Hadi otur yemek yiyelim."sandalyemi çekip oturdum. Mia da karşıma oturdu. Tabağımdaki yumurtadan biraz aldım. "Çok lezzetli olmuş ellerine sağlık, akşam da yemeği ben yaparım." Dedim. Evde işleri ortak bölmeye çalışıyordum ki baskı hissetmesin. "Teşekkür ederim."dedi mia tatlı gülümseyerek.

Yemekten sonra sofrayı birlikte topladık. Koltuğa yerleşip telefonumla ilgilenmeye başladım. Mia da yan koltukta oturuyordu. Bi kaç saat sonra sıkılmaya başlamıştım. İş olmadığı günler hep sıkıcı geçiyordu zaten. Mia ya dönüp "Dışarı çıkalım mı çok sıkıldım motorla gezeriz biraz."
"Nereye gidebiliriz ki?" Sıkılmış bi ifadeyle yüzüme bakıyordu. "Bilemiyorum yol nereye götürürse"
"Onun yerine pasta yapmaya ne dersin akşam film izlerken yeriz hem."
Aslında bu güzel bi fikirdi.
"Hadi hemen başlayalım o zaman" heyecanla uzandığım yerden kalktım. Mia da benimle birlikte kalktı. Mutfağa girip buzdolabını açtım. Dolapta kahvaltılıklar dışında bişey yoktu. Mia ya dönüp "hadi alışverişe gidiyoruz." Dedim.

Birlikte yukarı çıkıp üstümüzü değiştirdik -mia yine banyoda giyindi-. Evin ve motorun anahtarını alıp dışarı çıktık. Motora atlayıp bi marketin önünde durdum. Mia artık motora alışmış olucak ki rahatça inip çıkabiliyordu üstelik hızlı gidince de pek korkmuyordu. Markete girip bi araba aldık. Mia önde rafları inceliyordu ben de arkasında arabayı sürüyordum.

Mia arabayı dolduruyordu ben ise onu izliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mia arabayı dolduruyordu ben ise onu izliyordum. Gözlerim ilk önce saçlarını taradı, ardından yüzünü, sonra vücuduna kaydı. Vücut  kıvrımları o kadar mükemmeldi ki tam bi model vücuduydu. Acaba onu ajanstakilerle tanıştırsam mı diye düşündüm bi an ama hemen sildim düşüncelerimi. Kıskanırdım. Vücudunun boy boy dergi kapaklarında olmasını kıskanırdım. Tamam ben yapıyorum ama bu benim işim ayrıca fazla açık kıyafetler kullanılıcak çekimleri de reddediyordum. Mianın sesiyle aklımdaki düşünceleri atıp yüzüne baktım. Meraklı gözlerle bana bakıyordu. "Hangi çikolatayı seviyosun juliet?"
"Farketmez al bi tanesini"
"Olmaz ama hadi seç bi tane" diyerek konuyu uzattı. Elime bi çikolata alıp arabaya attım. İlerlemeye devam ettik.
Bi kaç şey daha alıp kasaya gittik. Aldıklarımızı ödeyip motora doğru gittik. Poşetleri motorun alt kısmına koyup bindik. Gaza basıp evin yolunu tuttum. Eve girip ellerimizi yıkadık. Mia ile marketten çıktığımızdan beri sohbet ediyorduk. İlkokuldayken dövdüğü erkekleri, ortaokulda yaşadığı zorbalıkları anlatıyordu. Ben de onu pür dikkat dinleyip yorum yapıyordum tabii. Mutfağa geçip malzemeleri masaya dizdik. Bi kase çıkarıp pasta yapmaya başladık.

Duman (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin