2

425 25 0
                                    



Julietten;

Dün gece kilitlediğim kapının kilit sesini duyunca gözlerimi açıp etrafa baktım. Dedem kapıyı açıp odaya daldı. Kollarımın arasındaki mia' yı görünce yüzünde bi sırıtış belirdi. Dedemin arkasından annem gelmişti. Annemin gözleri açıldı sanki ilk defa eve kız atıyormuşum gibi -mia ile sadece uyuduk-Dedem "bu sefer işin bitti" deyince götüm tutuştu tabi. Sürekli boş tehditler edip sonra hiç bir şey olmamış gibi devam ederlerdi. Yanımdaki mia' ya baktım. Şu an o kadar tatlı görünüyordu ki burnu ve yanakları korkudan kızarmış, saçları dağılmış ve sıçtık diyen bi suratla bana bakıyordu. Ama şu an odağım dedem olmalıydı. Ağzıma sıçmadan durdurmalıydım onu. En son eve kız attığımda
evde kıyamet kopmuştu az kalsın kızla nişanlanıyordum ki annemi zor ikna etmiştim.
Yataktan kalkıp az önce odamdan çıkan dedemi evin içinde bağırarak arıyordum ama adam yoktu.

-Dede yok öyle bişey gel bi buraya anlatıcam her şeyi.
-Dedee nerdesin yaa


2 saat sonra;

Dedem bizi evlendiriceğini söyledi annem de ona katıldı ve bi turda ondan azar yemeye başladım. Dedem kızgın gibi davransa da içten içe mutlu olduğunu biliyordum. Onun için ben annemin hayatını mahvetmişim. Annemle babam üni de tanışmışlar aynı bölümde. Sevgili olmuşlar sonra puf ben olmuşum. Tabi dedem babama çok kızmış hatta aldırmayı bile düşünmüş ama babam izin vermemiş. Benim yüzümden annem üniversiteyi bırakıp benimle ilgilenmiş. Sanki ben istedim beni doğur diye amk. O zamandan beri dedem beni hiç sevmez hep açığımı arardı. Babam öldüğünden beri içindeki öfkeyi dışa vurmaya başlamıştı. Bugün de bardaktan taşan son damla gibi bişey oldu. Kesin evlendiricekler bizi. Dedem mia'nın ailesini aramış ve bu gece için bizim evde bi yemeğe davet etmişti. Hayatım mahvolmuştu ama mia da güzel kızdı neyse kalkıp bi su içsem iyi olucak diye düşünüp mutfağa gittim. Mia da benim odama çıkmıştı. Dedem ailesini burda beklemesini söylemişti. Nefret ediyorum bu adamdan.

Odanın kapısını açıp içeri girdim. Mia yatağın kenarında oturmuş yeri inceliyordu.

"Mia özür dilerim."

"Senin bi suçun yok ki."

"Hayır hepsi benim suçum seni buraya çağırmamalıydım."

"Sen bana yardım ettin Juliet. Aslında bişey söylemem lazım, ailemin dedenin teklifine hayır diyeceğini sanmıyorum."

Bir süre bakıştıktan sonra yanına geçip oturdum bende. Mia ailesini anlatmaya başladı. Biraz sohbet ettikten sonra kalkıp hazırlanmaya başlamıştık yoksa geç kalıcaktık

Julietin kıyafeti

Julietin kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Mianın kıyafeti

Mia'ya benim kıyafetlerimi verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Mia'ya benim kıyafetlerimi verdim. Ama zar zor bişeyler verebildim kız resmen ince bişey bedeni çok küçüktü benden. Dışarıdan araba sesleri gelince mia yla bakıştık. İkimizde çok korkuyorduk. Her şey mia nın ailesinin cevabına bağlıydı.

Aşağıya inip kapının karşısında beklemeye başladık. Mia yanımdaydı annem ve dedem de bizim yanımızda kapının çalmasını bekliyorduk. Zil sesi evde yankılandı kapı hizmetliler tarafından açıldı. Ellerim titriyordu.  Mia nın annesi ve babası içeri girdi. Dedem misafirlerin ellerini sıkıp "yemek odasına gidelim açıkmışsınızdır." dedi. Bizde arkalarından gittik. Mianın annesi mia'ya öldürücekmiş gibi bakıyordu. Kız ne yaptı amk.

Yemekler yenildi. Kahveler içildi. Muhabbet asıl konuya geldi. Dedem söze şöyle başladı.

-Kızları sabah aynı yatakta uyurken bastık durumun farkındasınızdır umarım en iyisi, en yakışırı evlenmeleri diye düşünüp sizi bu akşam buraya davet ettik. Bence aynı fikirdeyiz ama siz ne dersiniz acaba?

Mianın babası lean: Telefonda da anlattınız ve biz evde bu durumu düşündük. Biz sizinle aynı fikirdeyiz. Bu böyle devam edemez zaten ikisi de okumuş meslek sahibi insanlar üstelik aileleri de tanınmış kişiler hiç yakışır değil gizli saklı şekilde olması evlenmeleri ikisi için de en uygunu olucak.

Resmen bize sorulmadan yanımızda planlar yapıldıyodu sinirden çıldırmak üzereydim.



Bölüm sonu..




OAUAHHAHAHAH  evlencekler la

Diğer bölüm için istediğiniz bi bölüm varsa yorumlara yazın iyi günler dilerim


.

Duman (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin