24

93 9 0
                                    

"Yemekler çok lezzetliymiş Juliet, nerden buldun burayı?"

Kafamı tabağıma gömmüş, aç karnımı doyurmaya çalışırken Monica'nın sesiyle kafamı kaldırdım.

"Arkadaşımın mekanı burası."

"Aa cidden mi? Çok beğendim yemekleri."

Gülümseyerek
"İstediğiniz kadar yiyin bu gece hesap benden."

O anda müzik sesi duydum. Hafif bir cızırtıyla başladı şarkı. Bi kaç saniye sonra da ince sesli bir kadın giriş yaptı şarkıya.

"Sana sorun olmaz mı?"
Olivia, meraklı gözlerle bi bana bir de Mia'ya bakıyordu. Bu kızlar beni tanımıyorlardı heralde.

Gözlerim sesin sahibini arıyordu. "Hayır, rahat olun ve tadını çıkarın."

Olivia teşekkür edercesine gülümsedi ve önüne döndü.

Altımdaki pantolon bacaklarımı sıktığı için sürekli yerimde kıpırdanıyordum. Resmen işkence gibi geliyordu. Birkaç saat daha dayanabilirsem yeterdi ama dayanılıcak gibi de değildi. Derin bi nefes alıp masadaki sohbete odaklandım. Olivia kendisine takıntılı olan eski sevgilisinden bahsediyordu.

"Bırak peşimi polise gidicem diyorum anlamıyor, çok korkunç günler yaşadım ya."

Acaba bu konuyu Olivia anlatırken Monica nasıl hissediyordu? Kafamı çevirip Monica'ya baktım. Sinirle etrafı izliyordu. Dişlerini birbirine bastırıp sinirini çıkartıyordu. Aşık olduğu kızın eski sevgililerini dinlemek kimin hoşuna giderdi ki zaten.

Tatlıları da yedikten sonra hesabı ödemek için elimi kaldırıp garsonu çağırdım.

"Hesabı alabilir miyiz lütfen?"

"Tabii, hemen getiriyorum."

Mia kafasını bana yaklaştırıp fısıldamaya başladı.

"Juliet yarısını ben ödeyebilirim."

"Ben ödeyeceğim dedim güzelim uzatmayalım"

Kafasını sallayarak geri çekildi. Dedemin kartı ne güne duruyordu ki. Hehehhe

Hesabı ödedikten sonra ayağa kalkıp Mia'nın koluna girdim. Bahçenin zeminindeki taşlar girerken bizi biraz zorlamıştı açıkçası. Kapıya doğru yürürken bişeyi unuttuğumu fark ettim. Yasmin'e veda etmemiştim.

"Mia taksi dışarda, siz binin ben Yasmin'e teşekkür edeyim. Hemen dönerim."

"Çabuk gel olur mu?"

"Tamam güzelim."

Arkamı dönüp sarı ışıklarla dekore edilmiş mekana yeniden girdim.


Saat çoktan gece 1'i geçmişti. Uyuyamıyor, yatakta bi sağa bir sola dönüyordum. İçimde büyüyen sıkıntı yüzünden derin bi of çektim. Bitmek bilmeyen bu his gittikçe büyüyordu. Daha fazla dayanamayarak yavaşça ayağa kalktım. Mia benim aksime derin bi uykudaymış gibi görünüyordu. Sessizce ilerleyerek kapıyı açtım ve odadan çıktım. Ne yapıcağımı, nereye gidiceğimi bilmiyordum tek isteğim bu hissin sona ermesiydi. Kafamı sola çevirdim. Karanlıktan pek belli olmayan merdivenleri gördüm. Derin bi nefes alıp merdivenlere adımladım. Karanlıktan korkardım ama şu an tek istediğim biraz olsun rahatlayabilmek. Aşağı indikten sonra duvarda elimi gezirip ışığın düğmesini aramaya başladım. Aşağı kat çok karanlıktı. Sonunda elim soğuk bişeye çarptığında bulduğumu anladım. Tam ışıkları açıcakken mutfaktan gelen ses beni durdurdu.

Bi kaç saniye karanlıkta olduğum yerde durdum. Kalbim hızla atmaya başladı, ellerim de kalbime uyum sağlamaya çalışır gibi hızlı bi şekilde titriyodu.

Mutfakta biri vardı..

Bölüm sonu..

Uzun bi aradan sonra YENİ BÖLÜMM🥳



.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Duman (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin