6

268 15 0
                                    



Nasıl 2 güne düğünüm var. Daha gelinlik belli değil. Düğün yeri belli değil. Bu kadar acele biraz fazlaydı. Zaten pek tanımadığım biriyle zorla evleniyorum. Bide habersiz düğün tarihi ayarlanmış. Ne demek oluyo bu amk.

İçimden dedeme uzun uzun saydım. Yemeğe inmeyip odama istedim. Şu an dedemin ve annemin yüzünü bile görmek istemiyordum. Dedemin bana laf sokmaları, annemin ters ve yargılayıcı bakışlarını bu yaşıma kadar zar zor çekebilmiştim. Belki evlenince rahatlarım diye içimden geçirdim ama bu üzüntümü hafifletmiyordu. Ben aşık olup, doğru insanı bulup evlenmek istiyordum. Şimdi ise zorla evlendiriliyordum. Harbi ben niye hiç kavga etmemiştim bu evlilik meselesinde. Evet, dedemin karşısına geçip isyan etme vaktim geldi. Tabi bende o göt varsa. Ben yemek yiyordum, bu düşünceler de benim kafamı yiyorlardı.

Odanın kapısı yüksek bi sesle çalındı. Bi an korktum ama tess kapının arkasından seslenmeye başladı.

-efendim lütfen kapıyı açar mısınız elim dolu

-bekle geliyorum tess

Kapıyı açtım. Tess elinde büyük bi kutuyla duruyordu. Beni geçip kutuyu yatağımın üzerine bıraktı.

-kusura bakmayın biraz ağırdı.

-yok sorum değil de kim gönderdi bunu

-dedeniz

-tamam tess çıkabilirsin sen

Tess kapıyı kapatıp çıktı. Kırmızı bi iple kaplanmış beyaz bir kutu. Yaklaşıp ipi çözdüm. Açmaya korkuyordum. İçinde ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu. Bomba bile çıkabilirdi dedemden beklerdim. Yavaşça kutunun kapağını kaldırdım. Kutunun içindekileri çıkarmaya başladım.

Kutunun içinde bir de not vardı "Düğün kıyafetin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kutunun içinde bir de not vardı
"Düğün kıyafetin. Sana çok yakışacağından eminim."
                                                                  Deden

Elimdeki nota uzun uzun baktım. Gözlerim dolmuştu. Hemen gözlerimi silip mia' ya mesaj attım.

J
Haberin var mı

M
Evet malesef

J
Gidip dedemle konuşmalıyım

M
Babam beni odama kilitledi

J
Neden, noldu, iyi misin, istersen gelebilirim gizlice

M
İyim, evlilik konusunda biraz kavga ettik. 2 gün sonra düğün yapıcaz deyince biraz ağır konuştum. Aslında az bile yaptım. Neyse boşver sen beni

Duman (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin