"Hey, ne oldu tahmin edin?"
Kahvaltımızı yapmıştık, odadaki koltukta oturup Monica'ya Olivia ile ilgili tavsiyeler veriyorduk. Mia kollarımın arasına girmiş, sırtını bana yaslamış, kafasını da omzuma koymuştu ve sessizce arkadaşını azarlıyordu ama tam o anda Olivia girdi odaya. Mia korkmuş olucak ki gözlerini kapatıp bacağımı sertçe sıkmıştı. Evet, Olivia odaya bağırarak girmişti ve üstelik konuştuğumuz konu kendisiydi. Olivia'nın sorduğu soruya kimse cevap vermeyince ben atladım hemen.
"Son dişçi ikna oldu ve 10 dişçi de aynı ürünü mü öneriyor?"
"Ah, hayır çok komiksin ama daha iyi bir şey."
"Hey söyleyecek misin artık?"
Dedi Monica. Kaşlarını çatmış, meraklı gözlerle bakıyordu. Olivia daha fazla uzatmadan derin bir nefes alıp açıklamaya başladı."Büyük bir şirketten iş teklifi aldım."
"Ne, ciddi misin Olivia?"
Dedi mia. Kollarımın arasından çıktı ve ayağa kalkarak Olivia'nın karşısına geçti."Evett"
Mia kollarını açıp sıkıca sarıldı. Bana hiç bu kadar sıkı sarılmamıştı. Neyse, bu konuyu sonra hallederdim.
"Bunu kutlamalıyız."
Dedim Monica'ya bakarak. Gülümsüyordu, evet hemde çok içten bir şekilde. Mutlu olmuştu galiba aşık olduğu kadının sevinmesine, iş bulmasına. Ona baktığımı fark edince kendisine sorduğumu düşünüp cevap verdi."Evet haklısın hemen kutlamalıyız." Olivia'ya yaklaşarak sarıldı. "Tebrik ederim."
Şu an çok romantik bir olayı izliyorduk Mia ile. Hey, duygulandırmayın beni ama. Monica, Olivia'dan ayrıldıktan sonra bana döndü. "Akşam güzel bir yemek yiyip kutlayalım." Sanki mekanı benim bulmamı istiyor gibi bana söylemişti bunu. Kafamı sallayarak onayladım onu. Akşam için iyi bir mekan bulabilirdim tabii. Kolumu kaldırıp saatime baktım.
(Saat 14.45) Daha zamanım da vardı. Cebimden telefonu çıkarıp yanlarından ayrılmak için mutfağa doğru adımladım. Kimi arayabileceğimi biraz düşündükten sonra aklıma tek bir kişi gelmişti. Aradığım kişi arkadaşım Yasmin'di. Şehrin diğer ucunda çok lüks bir restoranı vardı. Dedesinden kalan bu mekanı hala ayakta tutmayı başarabiliyordu."Alo, Yasmin.. Ben Juliet."
"Alo, Juliet. Nasılsın?"
"İyiyim, iyiyim. Sen nasılsın, ne yapıyorsun? Uzun zaman oldu dimi?
"Ben de iyiyim. Aynı işte restoran, yemek, müşteri.. Evet, uzun zaman oldu.
"En son doğum günümde gelmiştim yanına."
"O günü hala hatırlıyorum. Bütün sınıfı toplayıp gelmiştin yanıma. Zar zor yer ayarlayabilmiştik."
"Hahhaha evet biraz garip bir hareketti. Neyse ben bu akşam yanına gelmek istiyordum. Misafirlerim var da, aklıma ilk sen geldin. O harika yemeklerini özledim."
"Tabi, tabi gelin masa ayırırım şimdi. Kim bu misafirler Juliet, kaç kişisiniz?"
Ne dicektim ki? Evlendiğini söylemek ne zormuş ya. Üstelik Yasmin'i düğüne çağırmamıştım. Boğazımı temizleyerek konuştum. "Şey.. Karım ve 2 arkadaşıyla birlikte gelicez.""Ne? Evlendin mi?"
"Evet.."
"Ne güzel hiç haber veren, düğüne çağıran yok, biz kimiz ki zaten. Ayıp oluyor gerçekten Juliet."
"Yasmin seni de çağırıcaktım ama her şey aniden oldu. Bak bu konuyu sana sonra uzun uzun anlatıyım olur mu? Lütfen darılma bana."
"Tamam Juliet, tamam gelin siz akşam. Şu an işim var kapatıyorum ben görüşürüz."
"Görüşürüz Yasmin teşekkür ederim."
Bana darılmıştı ama konuşup halledebilirdim. Keşke zahmet edip çağırsaydım da şu an bu tripleri çekmeseydim. Arkamı döndüğümde Mia tek başına koltukta oturmuş bana bakıyordu. Hemen yanına gidip oturdum.
"Kızlar nerdeler, niye seni tek bıraktılar?"
Suratıma üzgünce bakıp dudaklarını aşağı sarkıttı."Olivia yukarıdan telefonunu alıp annesini arayacak, haber vericekmiş. Monica da onunla gitti."
"Sen niye gitmedin?"
"Beni çağırmadılar ki." Gözleri dolmaya başlamıştı, bana bakmayı kesip halıyı izlemeye başladı.
"Aramızdaki eski yakınlık yok, sanki o bağ kopmuş gibi, bi sınır var. Belki de seni söylemediğim için dargınlardır, bilmiyorum."Kollarımı açıp sıkıca sarıldım. Kafamı boynuna gömdüm. Burası güvenli hissettiğim bir yerdi. Bana çocukluğumu hatırlatıyordu bu yasemin kokusu. Yazlık evimizin önü yasemin çiçekleriyle doluydu. Bahçenin içinden çıkmak istemezdim hiç. Kış geldiğinde, evden ayrıldığımızda çok üzülürdüm çünkü o çiçekler solar ve kokularını, güzelliklerini kaybederlerdi.
"Düzelicek güzelim, bir kaç güne alışırlar." Dedim elimi saçlarına atıp okşarken.
Burnunu çektiği zaman biraz daha yaklaşıp dudaklarımı boynuna bastırdım. Yavaşça öpüyor, kokluyordum. Beyaz teninin üstünde dudaklarımı gezdirirken gözlerimi kapatmış anın büyüsüne kapılmıştım bile. Bana alan açmak için kafasını diğer tarafa yatırdı. Mutlu bi şekilde öpmeye devam ettim. Mia, elini bel çukuruma atıp gezdirmeye başladı. Her teması beni heyecanlandırıyor, daha fazlasını istememi sağlıyordu. Tam o anda içeri Monica ve Olivia girdi. Bizi görmeden kendi aralarında konuşuyorlardı. Onların sesini duyunca Mia beni omzumdan tutup itti. Kazada üstüne düştüğüm omzumdan tutmuştu. Yüzümü buruşturarak çekildim geri. Bizi görselerdi ne olucaktı ki evliyiz biz, bir şey de yapmıyordum öpüyordum karımı sadece.
Elimi omzuma atıp yüzümü buruşturarak ovalamaya başladım. Canım çok yanmıştı.
"Juliet noldu iyi misin?"
Acıdan kıvrandığımı ilk fark eden kişi Olivia oldu. O bi anda bağırıp yanıma gelince Mia da korkmuştu. Elini belime atıp yüzüme korkuyla bakıyordu."Omzuma kramp girdi sorun yok."
Canım hala yanıyordu fakat Mia'yı üzmek istemiyordum. "Ben bi ağrı kesici alayım en iyisi." Koltuktan kalkıp yukarı kata çıktım. Yatak odasının kapısını açıp içeri girdim, tam kapatıyorken bi el kapıyı tuttu. Mia. İçeri girip hiç bir şey demeden ilerledi, çekmeceyi açtı ve ilaçları karıştırmaya başladı."Benim yüzümden ağrıdı dimi omzun?"
"Hayır alakası yok sadece bi kramp."
Elinde tuttuğu ilaçla yanıma geldi ve bi tane çıkarıp avucuma koydu. Arkamdaki sehpanın üzerinde duran şişenin kapağını açıp uzattı. Hapı ağzıma atıp suyla yuttuktan sonra arkamı dönüp şişeyi eski yerine koydum. Bi anda belime uzanan ellerle irkilmiştim. Mia bana arkadan sarılmıştı."Özür dilerim, hala acıyor mu?"
Elimi ellerinin üzerine yerleştirip okşamaya başladım.
"Hayır geçti zaten boşver.""Seni seviyorum juliet."
Yavaşça yutkundum. Tamam bunu beklemiyordum. Sessiz çıkan sesimle konuşmaya çalıştım.
"Ben de seni seviyorum."
Bölüm sonu..
Biraz geç attım bölümü watty kaldırıldığı için vpn indirip girmeye çalıştım umarım okumalar azalmaz.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duman (gxg)
Teen FictionKendisine asılan adamdan kaçmaya çalışırken gazetecilere yakalanan Mia, Juliet ile tanışır