Multimediada Toprak ve cem adiran -herkes gider mi ? Şarkısı var. Onula okuyun lütfen.
Bugün sınavım var ve ben sınava çok az çalıştım.Çünkü matematik sınavı ve bir kelimesini dahi anlamıyorum.Ne gerek var böyle zor derslere? Yani okul okumak için var okuyamamak için değil.
Sınav 2. Ders ve hoca 1. Ders çalışmamız için bizi serbest bıraktı.Ben zaten anlamayacağım diye kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım.Bi ara "hoop uyan uyan geldik!" diye bi bağırma sesi duydum.Yanımdaki kız gitmiş -hoca yerlerimizi değiştirdiği için yanımda artık başka bi kız oturuyor- Yerine Mert gelmiş.
"Uyumaya çalışıyorum lütfen bağırmazmısın?"
"Hayır Bağırırım. Diğer dersin sınav olduğunun farkındamısın?"
"Evet."
"O zaman beni yormada kalk çalış." dedi ve önüme bir test bıraktı sonrada "çöz." dedi ve gitti.
"Hıh sanki anlıyorum da çözücem Mert."
"Peki o zaman anlamadıklarını sor."
"Hepsi." dediğimde bu sefer sıraya oturup kafasını sıraya koyan oydu ve kafasını kaldırdığında sağ elini saçlarının arasından geçirdikten sonra kafasını sağ omzuna doğru eğdi.Bende kafamı onun gibi eğip ona öylece baktım.Aklıma bora geldi.Onun bakışları,hareketleri,söyledikleri.Herşeyi ona benziyordu.
Bora benim geçen seneki sevgilim.Yani ondan başkasınıda zaten hatırlamıyorum.Adını duydukça veya aklıma geldikçe hâlâ kalbim normalde attığından daha hızlı atıyor.Bu yüzden onu düşünmemeye çalışırım hep ama tabiki şimdiye kadar başarabildiğim söylenemez.Mert'de aynı onun gibi bana onu hatırlatıyor.
"Heey ordamısın?" dediğinde yerimden sıçradım. "Daldın gittin hayırdır?"
"Aklıma birşey geldide ondan yani birşey yok." dedim ve sırıttım.
"Anlatırsan dinlerim."
"Belki sonra."
"Peki tamam hadi sınava çalışalım biz."
"Çok inatçısın ya neyse tamam hadi çalışalım." dedim ve sınava çalışmaya çalıştık en azından.
Hoca sınav kağıtlarını dağıtırken Mert'e korkuyla baktım.Çünkü kopya vermesi için ondan yardım istedim.Oda benim inadım üzerine kabul etti.
Kağıda baktığımda yine her zamanki gibi hiçbir şey anlamadım.Birinci soruyu yapmaya çalıştım ama 2. Soruda takıldım.Mert'e iki parmak göstererek ikinci soru işareti yaptım Çünkü onunla böyle anlaştık.
Tam A derken hoca "Mert olum ne yapıyorsun sen? Çabuk benimle müdürün odasına gel!" dedi. Mert ayağa kalktı ve Hoca ile beraber koridora çıktılar bende arkalarından koştum.Hoca "toprak kızım sen sınavına dön." dedi.
"Hocam ,Mert'i bana kopya vermesi için ben zorladım yani onun bi suçu yok." dedim.
"Kızım,neden zorluyorsun böyle bir şey için arkadaşını?"
"Hocam sonuçta bende kabul ettim.Suçlu benim." diyerek Mert lafa atladı.
"Müdürün odasına ikinizde benimle geliyorsunuz.Hadi bakalım" dedi.
"Ama hocam,onun bi suçu yokki sınavını yapsın o.Ben zaten yapamayacaktım." dediğimde Mert kaşlarını çatıp gözlerini bana dikti.
"Hayır hocam asıl o gitsin biz gidelim müdürün yanına."
"Olmaz hoc.."
"İkinizde susun yoksa ikinizide götürürüm.Bu seferlik affettim ama birdaha olmasın böyle bir şey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ⏳
Romance●◎▼◎▼◎● ⏳İki insanı birbirine bağlayan ve koptuğu zaman onları tekrar bir araya getiren şey aşktır. Ve tamda bu söze uyan bir hikaye. Toprak ve Mert tesadüfen tanışırlar ve arkadaş olurlar fakat aralarındaki elektrik iki arkadaştan ötedir.Toprak, öl...