Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım, Mert'in kucağında koltukta birlikte uyuya kalmıştık.Onu uyandırmadan üzerinden kalktım ve uyandığında üşümesin diye giymeyi unuttuğu tişörtünü hemen yanına koydum.Ardından parmak uçlarımda banyoya doğru gittim,yüzümde makyaj olmamasına rağmen özenle yüzümü yıkadım.Neden bilmiyorum ama çok iyi geliyor.1-2 saniyeliğine de olsa suyun altında kendimi kaybediyorum.
Yavaşça mutfağa yönelecekken bir yerlerden telefon sesi geldiğini farkettim.Kapıya doğru gittiğimde ses yaklaşıyordu,sonunda sesin Mert'in montunun cebinden geldiğini farkettim ve daha fazla çalıp Mert'i uyandırmasın diye cebinden çıkardım.Ekrana baktığımda 'Özel Numara' olduğunu gördüm ve hemen açtım.
"Alo?" Diye ses verdiğimde karşıdan bir cevap alamadım.Tam kapatacakken bir ses geldi.
"Toprak,demek Mert'in yanındasın hâla?"
Bu bir kızdı ve Nur olduğu ortadaydı,yani sesinden de anlaşılıyordu.
"Nur,sen misin?"
"Sesimi tanıyabilmen için çok görüşmedik aslında,zeki kızsın Toprak." Dedi alay ederek.
"Ne istiyorsun yine Nur?"
"Aslında sizden pek bir şey istemiyorum,sadece ayrı olmanız yeterli."
"Bunu başaramayacaksın Nur.Biz birbirimizi seviyoruz ve sen bizi ayıramazsın.Kaba kuvvet kullanarak da bizi tehtid etmeyi kes artık." Mert duyup uyanmasın diye fısıltılı konuşuyordum.
"Az zamanın kaldı Toprak,bekle."
Dedikten hemen sonra telefonu yüzüme kapattı.Hemen arama geçmişinden son aramayı silip telefonu yerine koyuyordum ki...
"Toprak."
Mert uyanmıştı ve odadan yeni çıkıp,askılığa doğru dönmüştü ve beni de tam montunun cebine telefonu koyarken görmüştü.Ben de birden heyecanlanıp yerimde sıçradım ve ona doğru bir reflexle döndüm.
~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ⏳
Romance●◎▼◎▼◎● ⏳İki insanı birbirine bağlayan ve koptuğu zaman onları tekrar bir araya getiren şey aşktır. Ve tamda bu söze uyan bir hikaye. Toprak ve Mert tesadüfen tanışırlar ve arkadaş olurlar fakat aralarındaki elektrik iki arkadaştan ötedir.Toprak, öl...