25. Bölüm

25 2 0
                                    

  "Günaydın hayatım." Dedim gülümseyerek,konuyu geçiştirmek için.

"Günaydın da,ne yapıyorsun Toprak orada?"

"Hiiç yani şey yapıyorum...motorunun anahtarları burada kalmış da onu koydum cebine." Biraz yalan geveledikten sonra yanına doğru gittim.

"Kahvaltıyı dışarıda yapalım mı?"

"Olur,ben hazırlanıp geleyim hemen."  Dedikten sonra odama doğru çıktım.

10 dakika sonra hazırlanıp indiğimde Mert dışarıda arabasının başında beni bekliyordu.Evin kapısını kilitleyip yanına doğru gittiğimde elindeki sigarasını söndürüp kapıları açtı ve arabaya bindik.Aslında benim yanımda sigara içmezdi,yani hiç görmemiştim ama içtiğini biliyordum.Bazen kokusu geliyordu ve hatta o parfümünün kokusuyla birleşince,sıradışı oluyordu.O kokuyu hayatta unutamam...

"Nereye gitmek istersin?"

"Fark etmez bana."

"Peki,o zaman benim bildiğim güzel bir yer var,oraya gidelim."

"Olur." Dedikten sonra 5 dakika içerisinde bir restorantın önünde durduk ve Mert benden önce inip kapımı açtı.Ardından valeye anahtarları verdi ve birlikte içeriye girdik.

Oturduk ve kahvaltılarımız gelene kadar öylece susup bekledik.Telefonuma girip Whatsapp'a baktığımda babamın son görülmesi yakın bir tarihti.Yani girebilecek durumda fakat bana ulaşabilecek durumda değil.Onları asla affetmeyeceğim.

"Ne oldu Toprak,iyi misin?"

"Evet,bir sorun yok."  Dedim ve az önce gelen çayımdan bir yudum aldım.

Mert, "Haydi,kahvaltına başla." Dedikten sonra telefonumu sandalyemde asılı olan çantama koydum ve kahvaltı yapmaya başladık.

"Babam geliyormuş."

"Ne zaman?"

"Yarın burada olacakmış.Su Hanımdan öğrendim,babamın asistanı."

"Yani eve gideceksin artık,öyle mi?"

"Öyle görünüyor,fakat;bir iki güne geri dönerim.Babamı şimdilik idare ederim.Sonra sana bir çözüm buluruz,yalnız kalmazsın merak etme."

"Seni özleyeceğim ev arkadaşım." Şaka arasında hüznümü belirterek birbirimize gülümsedik ve kahvaltı yapmaya devam ettik.

1 saat kadar oturduk ve bir şeyler konuştuk.Artık kalkma vaktimiz gelmişti,beraber kalktık ve beraber kasaya gittik fakat; 'ben ısmarlamış olayım.' dediği için boş boş onu bekledim.Yanıma geldikten sonra beraber arabaya gittik.

Beni eve bıraktı ve kendisi bir işi olduğu için bir yere gitti.İçeri girdiğimde her yer dağınıktı,içeriye biri girmiş gibi görünüyordu...

____


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZAMAN ⏳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin