Mert ile artık eskisi gibi arkadaş değiliz,sevgiliyiz.Fakat bu hayatımızda pek bir değişikliğe sebep olmadı.Belki böylesi daha iyidir.
5 gün oldu ve şimdilik iyi gidiyor.Bora'yla ayrılalı 10 ay falan olmuştu ve ondan sonra bir erkekle bu kadar yakınlaşmamıştım hiç.İnsan hissetmek istiyor.Fakat; hissettiğin kişide bir başkasını arıyorsanız bu o kişiyi sevmediğiniz anlamına geliyor.
Ben,Mert'te sadece onu ve onu sevdiğimi hissediyorum.Bora'yı artık unuttum ve aklıma gelmiyor.Bu zor oldu fakat olmak zorundaydı.
Usulca odasına girdiğimde yatakta olmadığını farkettim.Merdivenlerden aşağı indiğimde kapının tam yanındaki amerikan camda durduğunu gördüm.Biriyle konuşuyordu telefonda.Ayak seslerimi duymuş olmalı ki telefonu aniden kapattı.
"Günaydın." Fısıltılı bir şekilde söylerken yanağına da bir öpücük kondurdum.
Belimden tutarak "Günaydın." Dedi ve parmak uçlarımı yere indirirken belimi bıraktı.
"Kiminle konuşuyordun?"
"Önemsiz." Dedi gözlerini kaçırırken.
"Kahvaltı yapalım mı?" Dedim gülümseyerek.
"Benim gitmem gerek.Özür dilerim,sen yap." Dedi ve yanağıma bir öpücük kondurduktan sonra ceketini alıp apar topar çıktı.
Mert'ten
El frenini aniden çektiğimde arabanın tam farlarının önünde duruyordu.Korkusuzca ve psikopata benzer bakışları vardı.
"Derdin ne?" Diye sordum arabadan iner inmez.
Yanına gittim ve iyice yaklaştığımda sinirden hızlı hızlı nefes alış verişim farkediliyordu.
Yüzünde hiç bir pişmanlık belirtisi yoktu.Hatta yüzünde bir duygu belirtisi dahi yoktu.Sadece alaycı bir gülümseme ile sordu; "Yaran iyileşti mi?"
****
Aslında bizim de içimiz kan revan ama asıl düşündüğümüz hiç bir zaman kendimiz değil.Canı yanan canlarımız..Şehitlerimizi saygıyla anıyor,bunu ve bu eziyetleri suçsuzlara yapanlara lanetler yağdırıyoruz.TÜRKİYE'mizi asla bölemeyecekler!
#DARBEYEVEDARBECİLEREHAYIR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ⏳
Romance●◎▼◎▼◎● ⏳İki insanı birbirine bağlayan ve koptuğu zaman onları tekrar bir araya getiren şey aşktır. Ve tamda bu söze uyan bir hikaye. Toprak ve Mert tesadüfen tanışırlar ve arkadaş olurlar fakat aralarındaki elektrik iki arkadaştan ötedir.Toprak, öl...