Multimediada Toprak ve giydiği kıyafet var.Takip etmeyi bırakmayanlara çok teşekkürler.Keyifli okumalarr :)) sjjs
Sabah -hafta sonu olduğu için- geç uyandım.Ama tabiki yine kendi isteğimle değil telefonumun sesiyle.Uyku sersemi telefonuma baktığımda ekranda Mert yazdığını gördüm.
"Aloo." dedim buğuk ve uykulu bir sesle.
"Hâlâ uyuyo musun yoksa?"
"Evet.Uyuyordum."
"Camı açarmısın? dondum da burda." diyince yatağımda doğrulup şaşkınlıkla cama doğru baktım.Telefonumu elimden yatağa atıp cama doğru koştum ve 2. Katta olan odamın camını açtım.Balkon olmasa oraya çıkması imkansızdı.
"Geç geç donucaksın soğuktan."
Kış aylarına giriş yaptığımız için hava bayaa soğuktu ve onu öyle bırakamazdım.
İçeri girip yatağımın yanında duran koltuğuma oturdu.
"Hadi hazırlan."
"Birincisi nereye? İkincisi ben uyumak istiyorum." dedim yorganın altından.
"Sana iyi geleceğine inanıyorum."
"Bende artık bana hiç bir şeyin iyi gelmeyeceğine inanıyorum."
"Dünki olay yüzünden mi?"
Aslında değil tabikide ama ona annemle babamın boşanacağını, hatta babamın dün evi terkettiğini,annemin uyku haplarıyla kesintisiz uyduğunu,benim geceden beri hiç uymayıp ağladığımı tabikide ona söylemeyeceğim.Bana acımasını istemiyorum.Acımayıp yanımda olacağını da biliyorum ama yine de şu an söylemeyi düşünmüyorum.Yatakta doğrulup cevap verdim.
"Hem hayır hem evet."
"Kafa karıştırma Toprak. Anlat."
"Olmaz,lütfen ısrar etme."
"Peki.Hadi hazırlan.Sen hazır olana kadar seni burda bekleyeceğim."
"Tamam ama çok beklersen söylenmek yok."
Gülümsedi ve bende bağdaş kurup oturduğum yataktan kalktım.Sonrada banyoya girip duş aldım.Çünkü ayılmam gerekiyordu.Üstlerimi almayı unuttuğum için bornozla banyodan çıktım.
"Arkanı döner misin? Üstümü giyicem de."
"Aa tabi tabii." dedi ve koltukta ters dönüp oturdu.İç çamaşırlarımı giyip bornozu çıkardım -Arkası hâlâ dönüktü tabii ki de- giyeceğim kıyafetleri seçtikten sonra giyinip makyajımı yapmak için tekrar banyoya girdim.10 dakika sonra çıktığımda yarım saattir beni beklediğini farkettim.
"Kusura bakma.Seni çok beklettim ama baştan uyardığımı hatırlıyorum." dedim ve yalancı bir gülümseme attım.
Aşağı indiğimizde bu kez araba duruyordu kapıda.İçinde de şoför vardı.
Benim binmem için arka kapıyı açtı ve ben bindikten sonra hemen arkamdan o bindi.
Şoförün omzuna hafifçe dokundu ve o da sürmeye başladı.Nereye gidiceğimizi önceden biliyordu herlade.
"Nereye gidiyoruz?" diye sordum kafamı ona doğru çevirip.
"Gidince görürsün." dedi bana bakmadan.
Bir şey demeyip düşüncelere daldım.
Gözlerimi açtığımda Mert'in omzunda uyuyo olarak buldum kendimi.
"Günaydın prenses." dedi gülümseyerek.
Bende gülümseyerek ona baktım ve bu sefer kendisi önden inip elini inmeme yardım etmek için bana uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ⏳
Romance●◎▼◎▼◎● ⏳İki insanı birbirine bağlayan ve koptuğu zaman onları tekrar bir araya getiren şey aşktır. Ve tamda bu söze uyan bir hikaye. Toprak ve Mert tesadüfen tanışırlar ve arkadaş olurlar fakat aralarındaki elektrik iki arkadaştan ötedir.Toprak, öl...