† Chapter 5

66 5 11
                                    

De weg naar Dylan is erg stil. Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Sowieso, ik weet alles van Eliza en zij weet alles van mij. Het kan wel handig zijn, ik bedoel ik hoef maar weinig te zeggen en ze weet al waarover het gaat.

"Waar woonde die dude nou ook al weer?" Vraagt Eliza ongeduldig. "Daar." Ik wijs met m'n vinger richting een huis niet zo ver hier vandaan. "Aaah, Oooh dan zijn we er dus." "Ja eigenlijk wel." Stilletjes lopen we verder.

Als we voor Dylan z'n deur staan kijk ik Eliza nog eens serieus aan. "Begin niet over die jongens please." "Ja ja komt goed." Ze geeft me een warme glimlach. Ik vertrouw Eliza. Ze gaat er niet over beginnen, dat weet ik zeker. Ik klop op de deur, en minuut later wordt de deur opengedaan. "Yoo Deef en... Je chick?" Dylan kijk met een verbaasde blik. "Pardon, even ter duidelijkheid, ik ben niet Deef zijn chick." Eliza kijkt Dylan serieus aan, en loopt het huis binnen. "Jou ex is wel echt een pittige hoor." Zegt hij tegen mij. "Jep I know." Antwoord ik met een glimlach.

Als ik de kamer binnen kom gelopen zie ik veel verschillende mensen zitten. De meeste ken ik wel. "Deef kom eens, ik wil je aan iemand voorstellen." Zegt Dylan als hij me mee trekt. Samen lopen we in de richting van een meisje met zwart krullerig haar. "HEEY." Zegt ze gelijk enthousiast. "Wow haai." Ze ziet er cute uit. "Hey babe." Zegt Dylan terwijl hij haar een lange zoen op de mond geeft. "Dit is Deef, goede vriend van mij." Ik knik even haar kant op. "Ik ben Delana." Ze grijnst even mijn kant op. "Leuk je te ontmoeten." Zeg ik met een knipoog. "Zo zo, krijg ik een knipoog? Sexy." Opnieuw grijnst ze, waardoor ik begin te lachen. "Hey Dyl, ik ga even naar dat meisje dat ik niet ken die daarachter staat." Ze wijst Eliza haar kant op. Okay dat worden wel goede vriendinnen. Dat weet ik nu al. "Okay Del." Dylan geeft hij nog een kus, en net als ze wegloopt slaat hij nog eens op haar kont. "Sexy hoor." Grijnzend kijkt ze hem aan en loopt weg.

"M'n chick is gwn lekker, geef maar toe, zie die kont dan." Dylan likt zijn lippen als hij naar Delana haar kont kijkt. "Ehm.. Awkward? Maar ze is wel cute." Ik klop op zijn schouder, en loop richting de rest. Als ik op kijk zie ik dat een meisje de pet van Sem heeft gepakt. "LIDA GEEF HIER!" Hij probeert de pet te pakken terwijl het andere meisje heel hard moet lachen. "Yo Sem!" Hij kijkt meteen op als hij mij hoort. "Yoo dude." Het meisje zet de pet terug op Sem zijn hoofd, en leunt tegen hem aan. "Haai ik ben Deef." Zeg ik vriendelijk haar richting op. "Alsof ze je vergeten is." Zegt Sem op een droge manier. "Ehm, ken ik jou al?" Vaag kijk ik haar aan. "DUH!" Antwoord het meisje. "Dat je me bent vergeten!" Ze doet haar handen voor haar ogen. Oh fuck. "Gaat het?" Ik vraag over haar schouder. "Gast, dit had ik niet van je verwacht." Sem kijkt me boos aan. Oh fuck. "EN IK MAAR DENKEN DAT WE SAMEN IN DAT ENE TONEELSTUK HADDEN GESPEELD." Het meisje roept heel hard en begint daarna raar met haar schouders te bewegen. Okay dafuq. Waar gaat dit over? "HAHAHA JOU FACE! LID HIJ TRAPTE ERIN!" Sem duwt het meisje aan. Waardoor ze hard begint mee te lachen. Ze geven elkaar een high five. "Moet ik dit snappen?" Vraag ik nieuwsgierig. "Ja nou kijk, je was laatst dronken, en toen pakte je Lid vast en ja ze is MIJN VRIENDIN, dusja." "Ohw, sorry." Zeg ik richting de kant van het meisje. "Jep jij gekke geit, maar ik ben dus Lida." Ze glimlacht even mijn kant op. Sinds wanneer ben ik de enige hier die single is? "Maar okay SEMMIE, waar waren we?" Vraagt ze terwijl ze de pet weer van Sem zijn hoofd trekt en ermee weg loopt. "LIDA KOM TERUG."

Okay, dat was vaag. Ik loop naar de bank, en plof er hard op neer. Tja toen was ik alleen. "Kom maar even hierheen, kan je zitten." Zegt een meisje tegen Diaz. Serieus? Ben ik dan echt de enige hier die geen wijf heeft? "Gaat ie wel?" Het meisje kijkt bezorgd Diaz zijn kant op. "Auw, ja gaat wel." Hij houdt een zak ijs tegen zijn hoofd aan. "Sup?" Vraag ik zijn richting op. "Oooh ja ik viel net van de trap af en stootte m'n kop ergens tegen aan." "Wil je iets drinken?" Vraagt het meisje aan Diaz. "Ja is goed." Hij wrijft even over haar arm. "Okay kom ik straks terug." Ze loopt richting de keuken. "Wie is dat?" Vraag verbaasd. "Maaike, ze is wel lief he? Ze was er gelijk voor me toen ik viel. En tja ze is nog knap ook. Innerlijk en uiterlijk mee, dat mag ik wel." Ik grijns even zijn kant op. "En Lucy dan?" Vraag ik uitdagend. "Zij? Nou ik vind Maaike nu al beter." Hij staart met een dromerige blik naar de grond. "He dude, daar komt je DROOMprinses." Ik knipoog even naar hem voordat Maaike bij ons staat. Ze geeft het glas met drinken aan Diaz en ploft naast hem neer op de bank. "Thanks Maai, dat is lief van je." Zeg Diaz en geeft haar een kus op haar hoofd. Ik sta op van de bank. Ik wil niet de hele tijd tussen al die verliefde stelletjes zitten.

Ik ga Eliza wel zoeken. Ik loop via de eetkamer naar de keuken waar Eliza en Delana staan. "KOEKIE!" Gilt Eliza. "Wow kan het nog harder?" Ik kijk haar geschrokken aan. "Ehm, ja sorry." Zegt ze half lachend. "Ik wil taksi." Onderbreekt Delana ons. "Taksi?" Met een vage blik kijk ik hun kant op. "OMG Weet je niet wat taksi is?!" Delana kijkt geschrokken mijn kant op. "Dat is zulk drinken youknow." Antwoord Eliza. "Aah." "PRAAT NEDERLANDS MET ME, EVEN NEDERLANDS MET ME- ik wil nog steeds taksi." Ik lach zachtjes "Ik laat jullie wel even met rust." Ik loop terug de woonkamer in en zie dat Diaz en Maaike nog steeds aan het praten zijn. Best cute eigenlijk. Hun samen.

Maakt ook niet uit, ik wil weg hier. Er is maar 1 persoon die ik eigenlijk weer wil zien... En dat is Louis.

Xjess Melissa❤

Deef in DronkenlandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu