† Chapter 1

127 6 1
                                    

"Al iets gehoord over die nieuwe chick?" Vraagt Diaz als hij komt aan lopen. "Nieuwe chick?" Verbaasd kijk ik hem aan. "Ja, iedereen zegt dat ze fucking hot is." "Oh kan weet ik niet." Ik voel steken door m'n hoofd. "Nog hoofdpijn door gisteravond?" Vraagt Diaz als hij naar mij kijkt. "Mha niet echt."

"Diaz! Deef! Wacht godverdomme even!" Ik kijk om en zie Jaydon onze kant op lopen. "Yo dude." "Yoo, Hey wat hebben we het eerste uur?" Hij kijkt ons vragend aan. "Euhm wiskunde volgens mij..?" Antwoord Diaz. "Ja wiskunde." "Oh fuck, de dag begint goed dus." "Ja not." Lach ik zachtjes. "Guys guys, we hebben die nieuwe chick nog, ik ben echt benieuwd namelijk." Zegt Diaz op een wat positievere manier. "Oh zij, haar zag ik net met haar gitaar lopen, ze staat daar zo ergens." Jaydon wijst naar een bepaalde plek in de kantine waar een meisje met rode haren staat. Bedoelt hij haar?

"Wojow! Bedoel je die chick met rode haren?! Zij is fucking hot!" "Jep ze is best lekker." Zeg ik erachteraan. Ze is serieus wel hot, ik vraag me wel af hoe ze is qua innerlijk. Want ja als het een bitch is, heb je er alsnog niets aan. "Deef zij is echt iets voor jou." Zegt Jaydon die op m'n schouder klopt. "Mha ik ken d'r geen eens, maar ze is wel knap." "Jij valt toch ook op knap?" "Knap en lief." Voeg ik er snel aan toe. "Jaja genoeg gezeik, als Deef d'r niet wilt, dan wil ik d'r wel." Diaz kijkt met een raar gezicht haar richting op waardoor ik en Jaydon beginnen te lachen.

"Ohja wiskunde, komen jullie?" Vraagt Jaydon. "Ja, Diaz kom je ook?" "Ja wacht heel even." "Bekijk haar maar in de les, kan je d'r van dichterbij bekijken." Zeg ik voordat ik hem mee trek.

"Maar heeft ze wel les met ons dan?" Vraagt Diaz als we het lokaal binnen komen gelopen "Ja ze zit in onze klas." Ik ga aan een tafel ergens achterin zitten. Terwijl Diaz en Jaydon naast elkaar gaan zitten. Nou lekker zit ik alleen zeker.

"Yo dude!" Sem komt naast me zitten. "Dat nieuwe wijf al gezien?" Vraagt hij nieuwsgierig. "Serieus?! Waarom praat iedereen over haar?!" Zeg ik op een geïrriteerde toon. "Wow, sorry gast het was maar een vraag." "Ja I know I know, maar ik vind het gewoon fucking irritant worden." "Ja snap ik wel." Zegt hij begrijpelijk. "Ze is wel hot." Ik besluit er niet meer op te reageren. Iedereen hier geeft me alleen maar hoofdpijn. En dat feest van gister natuurlijk, maarja het zal wel.

"Oke klas, er is vandaag een nieuwe leerling, stel je maar even voor." Dat laatste zegt hij tegen het meisje. "Nou ik ben dus Lucy, ik ben 16 jaar oud en ben pas verhuisd dus daarom nieuw hier." Zegt ze en gaat daarna weer zitten. Ze klinkt wel cute maar ja, zoals ik al zei we zullen zien of ze een bitch is of niet he.

"Oke iedereen gaan zitten." Ik steek gelijk mijn hand op. "Ja? Deef?" "U mag wel eens wat beter smaak krijgen, wat u vandaag weer aanheeft, poeh." Zeg ik op een arrogante toon. "Nou, ja, jij hoeft het niet aan dus ik snap je probleem niet." "Ik moet het niet aan neem, ik moet er een uur lang naar kijken." Heel de klas maakt een 'oeh' geluid en ik zie zelfs Lucy naar me kijken. Ik kijk even terug met een grijns. "Deef genoeg nu, nog een opmerking en je mag een uur langer er naar komen kijken." "Oke oke, maar als uw vrouw er een opmerking over maakt. Ik heb u gewaarschuwd." Zeg ik terwijl ik mijn handen in de lucht steek. "Oke hoofdstuk 10." Ik begin te lachen terwijl Sem me een schouderklopje geeft "Hoe je het doet, geen idee, maar man respect." Ook Diaz en Jaydon kijken mijn kant op.

"Dat doe je dan delen door-" "Krijgen we nou nog eens goede les? Want wat ik tot nu toe heb gehad kan ik niet nou niet echt goed noemen." Onderbreek ik hem. "Deef klaar nu. Eruit. Ga je maar melden." "He! Ik heb niets gedaan." "Hup melden." Ik gooi overdreven m'n handen in de lucht. "Dit vind ik wel echt onzin, ooit van vrijheid van meningsuiting gehoord?" Ik pak mijn tas en net voor ik het lokaal uit loop knipoog ik nog even naar Lucy. Ja ze keek me aan, dus kan ze dat verwachten he.

"Yooooo!" Ik loop het kantoor van de directeur binnen. "Deef hallo." Zegt hij terwijl hij geconsenteerd naar zijn scherm blijft kijken. "Ja nou ik ben eruit gestuurd." "Deef alweer?" "Ja ja I know." "Ga zitten." Ik neem plaats op de stoel voor zijn bureau. "Deef het kan niet doorgaan zo, dat snap je toch zelf ook?" "Wat bent u aan het doen?" Ik negeer wat hij zegt en buig naar voren zodat ik kan zien wat hij doet. "Is dat Netflix?" Vraag ik nieuwsgierig. "Ja hoezo?" "Welke film gaat u kijken?" "Deef we hadden het over iets anders, ik kan ook je ouders bellen het kan namelijk niet langer zo." "Weet je wat ik me af vraag." Zeg ik terwijl ik hem weer al negeer. "Deef serieus." "Wat doet u zoals op een dag? Want dit beroep lijkt me erg interssant." Zeg ik op een hele serieuze toon. Gelijk verandert zijn gezicht. "Je bent geïnteresseerd in dit beroep?" "Ja best wel ja." "Oh nou ik kan je wel vertellen hoe het werkt hier." Ik knik even en ga beetje achterover zitten. Nu hoef ik alleen maar wat te knikken en ben ik weer weg.

"Verder doe ik nog wat papier werk." Zegt hij terwijl hij wat papier aanwijst. Ik knik weer zijn kant op. Waarna ik opeens weer steken in m'n hoofd voel. Ik pak met mijn ene hand mijn hoofd vast. "Godverdomme." Zeg ik zacht tegen mezelf. "Deef gaat het wel?" "Ja ja, het gaat goed gewoon wat hoofdpijn." "Oh wat vervelend, ga even bij de conciërges paracetamol halen." "Is goed." Ik sta op en voel gelijk hoe duizelig ik word. Gister was gezellig, maar de hoofdpijn als gevolg is kut. "Beterschap he." Hoor ik de directeur nog zeggen. "Bedankt." Zeg ik nog terug voordat ik zijn kantoortje uitloop.

Allowa dit was chapter 1.
We hopen dat jullie het leuk vinden!
Ideeën zijn altijd welkom
Comment mag altijd!

Mєlเรรค ♥

Deef in DronkenlandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu