We lopen hand in hand de zaal uit. "Ik vond het erg gezellig." Zegt Louis die mijn kant op kijkt. "Vond ik ook." Glimlach ik even. Ik buig naar voren en duw mijn lippen nog een keer tegen die van hem.
Samen lopen we de bioscoop uit. "Dit moeten we echt vaker doen." "Zekers." Vrolijk kijkt hij m'n kant op. "Tja je hebt m'n nummer dusseh." Ik knipoog even zijn kant. Zijn gezicht verandert van vrolijk, naar bang. Heb ik iets verkeerds gezegd? Louis slaat zijn armen om me heen en dan pas merk ik hoe erg hij trilt. "Wat is er?" Vraag ik bezorgd. "N-niets." "Jawel wat is er?" Vraag ik nog steeds bezorgd. "Louis, faggot!" Ik kijk op en zie een groepje jongens deze kant op lopen. "Laat hem met rust godverdomme." Zeg ik bot tegen hun. "Je vriendje?" Alle jongens kijken hem uitdagend aan. Naast me voel ik hoe Louis stil naar de grond kijkt. "Wat moet je nou van hem?!" Ik loop dichter naar de jongens toe. "Deef, niet doen." "Zo Louis, je nieuwe vriendje beschermt je net zo goed als dat vriendinnetje van je." "Hou je fucking bek over Melissa!" Zelf merk ik dat ik schrik van Louis zijn reactie. Eerst keek hij stil naar de grond, maar voor die 'Melissa' komt hij opeens wel op. "Kom gasten, we gaan weg van deze homo's." Alle andere jongens knikken instemmend en samen lopen ze weg.
"Wie waren dat?" Vraag ik als de jongens weer weg zijn. Lachend schud Louis zijn hoofd. "Wat gasten." Zegt hij zachtjes. "Nou, luister niet naar die 'gasten' want jij bent veel leuker, knapper en geweldiger dan hun." Ik geef een kus op zijn voorhoofd en sla m'n armen om hem heen. Ik voel nog steeds hoe hij trilt. Arme jongen, ik haat die gasten, hoe kunnen zo iets doen tegen zo'n lieve jongen als Louis?! Nadelen van gay zijn, zijn daarnet dus bevestigd...
Ik voel iets trillen in m'n broek en laat Louis los. Ik pak m'n telefoon uit m'n zak en zie dat ik een berichtje heb van m'n zus.
"Deef waar ben je godverdomme?!?!? Mam en pap zijn fk boos op je, vooral pap, kom snel naar huis!"
Oh fuck. "Louis ik moet gaan." "Is goed." Hij glimlacht mijn kant op. Snel geef ik hem nog een laatste kus. "Doegg, spreek je later." Zeg ik nog snel voor ik weg loop naar m'n fiets.
Ik zit dus in de shit. Als m'n ouders boos zijn. Zit ik in de shit. Ik fiets zo snel als ik kan naar huis om de schade 'beperkt' te houden.
Als ik thuis aankom, merk ik pas bij de deur hoe erg m'n handen trillen. Fuck fuck fuck. "Ik ben.. Ehm thuis." "Jij zit in diepe problemen jongeman." Zegt m'n vader op een boze toon. Dat 'jongeman' ook echt, zo suf, dat zegt hij altijd als hij boos is. "Hoezo?" Antwoord ik droog. "Je zit de laatste tijd nooit meer thuis en weten niet waar je uithangt. Moet je nou telkens weg zijn?!" Hij kijkt me boos aan terwijl m'n moeder naast hem gaat staan. "Wat zitten jullie nou te zeiken? Het ene moment zeg je "Zit niet zoveel thuis" en nu dit?! Wat zijn jullie voor ouders jeez." Arrogant kijk ik hun kant op. Vooral niet laten merken dat ik bang ben. "Is het nou eens klaar godverdomme?!" Ik schud m'n hoofd en loop weer weg. "Als je nu weg gaat, hoef je niet meer terug te komen!" Schreeuwt mijn vader terwijl hij me nog een duwtje geeft. "Blijf. Van. Me. Af." Boos kijk ik hem aan, en loop de deur uit. Ik ben zo klaar met die mensen. Leuk dit, eerst gezeik met 'gasten' die Louis kent, en m'n ouders. Kan deze dag nog beter?
Zelf hoor ik hoe hard ik zucht. Waar zal ik eens heengaan? Ik pak m'n telefoon en toets Diaz z'n nummer in.
Diaz: "Yoo dude! Wassup?"
Deef: "Ben je druk? Of kan ik ff bij je langskomen?"
Diaz: "Je mag wel komen, alleen Maaike is bij mij."
Deef: "Ohw nee ik zal jullie niet storen."
Diaz: "Ya sure?"
Deef: "Ja ik ben zeker, veel plezier met Maaike, doe maar de groetjes."
Diaz: "Is goed bro! Spreek je later! Bye!"
Deef: "Doeg!"Net voor in m'n telefoon uitzet hoor ik nog wat gegiechel aan de andere kant van de lijn. Zachtjes lach ik in mezelf. Hun zijn te schattig samen om te storen. Ze past wel bij Diaz denk ik.
Maar nu weet ik alsnog niet waar ik heen moet.. Ik wil Eliza wel bellen, maar van die zoen.. Ja ik weet niet, misschien is het dan beetje awkward om met z'n tweeën alleen te zitten. Dylan is waarschijnlijk te druk me het kijken van Delana haar kont dus daar heb ik ook weinig aan. En laat ik maar niet beginnen over Sem, ik zit niet te wachten op een hypere gast, en aangezien z'n vriendin net zo is, is het 2 keer zo erg. Snel stuur ik een berichtje naar Jaydon. Hij is toch single, denk ik.
"Duuuude kan k by je langskomen of nii?"
Meteen daarna krijg ik een berichtje terug.
"Suuure aahahah zie je zo @Mn huis!"
Ik stop m'n telefoon weer in m'n zak en loop richting Jaydon zijn huis.
Ik haat dagen zoals dit. Gelukkig was de date met Louis wel leuk, anders zat ik nu in een depressie ofzo. Ik haat ruzies.
Ik klop paar keer op Jaydon zijn deur. Zijn zusje doet open. "Hey Deef!" Zegt ze vrolijk. "Jaydon is op z'n kamer." Zegt ze meteen als ze me binnen laat. Ik loop de trap op, richting Jaydon zijn kamer. Ik klop paar keer op de deur en gooi hem dan gelijk open. Ik zie gelijk hoe erg hij schrikt. "Deef! Gast, mag wel wat minder he! Zit je in de shit ofzo." Grapt hij. Ik weet dat hij het bedoelt als grapje maar ik zit echt in de shit. "Ja." Antwoord ik eerlijk. "Ohw, wat is er gebeurt?" Ik sluit de deur van zijn kamer achter me. "Gewoon wat ruzie enzo." "Oh balen man! Vanavond samen uit? Je mag vannacht wel bij mij slapen als je wilt." Ik grijns even zijn kant op. "Zou je wel willen zeker." "Tuurlijk." Antwoord hij lacherig terug.
-Melissax
-------------------
JE LEEST
Deef in Dronkenland
RomanceDeef Dallas heeft een heel gewoon leven maar gaat elke nacht uit en dan gebeuren de meest rare dingen... Sommige dingen zijn gebaseerd op real life maar sommige dingen zijn wel verzonnen ._. Made by Eliza and Melissa ❤ ©no copy plz ._.