Ik fiets zo snel als ik kan naar huis. Fuck! Klootzak! Je had haar niet moeten zoenen! Het is al fucking 3 maanden uit tussen jullie en dan zoen je haar?!
Als ik thuis ben ren ik zo snel mogelijk naar m'n kamer. Ik hoef m'n ouders of m'n zus niet te spreken. Ik doe de deur op slot, en zak in elkaar op de grond. Hoe kan ik zo stom zijn? Dit is dus de reden dat je geen vrienden kan zijn met m'n ex. Ik schrik op als ik m'n telefoon hoor trillen. Wedde dat het Eliza is om te zeggen dat ze me even niet hoeft te zien. Wat ook wel logisch is. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een bericht heb van een onbekend nummer. Hm, vaag.
"Heeey, vanavond 8 uur bij de bios? x Louis"
Er verschijnt een lach op mijn gezicht als ik het berichtje opnieuw lees. Snel typ ik iets terug.
"Haai, jha is goed :) tot dan xx"
Ik twijfel over de 2 'x-jes' op het einde, maar verstuur het bericht alsnog. Hij stuurde x'jes, dus krijgt hij terug.
"Deef?" Er word een paar keer op m'n kamerdeur geklopt. "Deef ik ben het, doe alsjeblieft open." Even twijfel ik, maar haal toch het slot van m'n kamer en laat Eliza naar binnen.
"Luister," begint ze. "Die zoen betekende niets voor mij. Ik weet niet of het voor jou-" "Nee nee, ook niet voor mij." Zeg ik gelijk. Ik ben blij dat het voor haar niets betekent, ik wil geen gezeik hierover. "Okay, want ik wil gewoon vrienden blijven, als je dat nog wilt dan." "Tuurlijk wil ik dat!" Ik geef haar gelijk een knuffel, en voel dat ze terug knuffelt.
Het is even stil, tot we een telefoon horen trillen. Ik kijk naast me en zie dat Eliza lachend naar haar telefoon kijkt. "Zo een boy?" Ik kijk haar even grijnzend aan. "Nee nee, het is Delana, ze is echt grappig en lief." Zachtjes grinnik ik. "Jullie passen goed samen." Zeg ik op een serieuze toon.
"En hoe zit het met je stad-boy?" Vraagt Eliza nieuwsgierig. "Ja hij stuurde een berichtje om samen naar de bios te gaan vanavond, dus een date, I guess." "Oeh." Eliza kijkt me even grijnzend aan waardoor ik begin te lachen. "Maar ik moet gaan, veel plezier met je date vanavond." Ze geeft me nog een knuffel en loopt m'n kamer uit. Snel zeg ik nog een 'Doeg' maar die verstaat ze vast niet meer.
Ik kijk op de klok. 18:43. Ik heb nog een uur en een kwartier. Ik pak een wit shirt en m'n zwarte broek uit mijn kast en loop naar de badkamer.
Ik zet de kraan van de douche aan en doe m'n kleren uit. Als ik onder de douche sta voel ik hoe de druppels over mijn lijf lopen. Ik was mijn haren, en mijn lichaam zodat ik er super fris uit zie straks.
Als ik eenmaal weer terug aangekleed ben, zie ik dat het al kwart over 7 is geweest. Ik ga voor de spiegel staan en ga met mijn handen vol gel door mijn haren tot ze in een goede vorm zitten.
Ik loop nog even naar mijn kamer om m'n telefoon te pakken en daarna weer naar beneden. Snel strik ik de veters van mijn zwarte sneakers. Ik kijk nog een keer op de klok. 19:38. Ik ga wel lopend, dan ben ik sowieso op tijd, maar toch ook niet te vroeg.
Ik verlaat het huis en loop richting de bioscoop. Ik weet eigenlijk niet eens welke film we gaan kijken. Maar eigenlijk boeit me dat ook niet. Met Louis zijn is leuk genoeg.
Als ik bij de bioscoop aankom zie ik hem nog niet staan. Ik ben dus veel te vroeg. Ik haal m'n telefoon uit m'n zak. 19:54. Oh dat valt nog mee eigenlijk. Snel type ik een berichtje naar Eliza.
"Yoo babe! K wacht op m'n date, wish me luck? xp - xx"
"Ehm.. Hey." Ik kijk op en zie Louis staan. Hij draagt een zwarte broek net als mij. En aan het blauwe shirt wat hij erop aan heeft kan je zien dat hij best dun is. Zijn haar zit in een perfecte quiff. Maar eerlijk gezegd heb ik zin om met m'n handen er eens door te wrijven. Ik zie hoe zijn ogen mijn lichaam scannen. "Haaai." Zeg ik even. Ik pak zijn hand vast. "Naar de bios dus?" Grijnzend kijk ik hem aan. "Jaa." Lacht hij zachtjes terwijl hij naar onze handen kijkt. Zijn hand is in verhouding stukke kleiner dan die van mij, wat best wel schattig is.
"Okay Lets go." Ik laat zijn hand los, waardoor ik m'n hand op z'n rug leg om hem mee te duwen. "Welke film wil je bekijken?" Zegt hij op een redelijk vrolijke toon. "Ehm, maakt mij niet uit." Glimlach ik.
Als we de kaartjes, het drinken en een grote bak popcorn hebben gekocht lopen we naar zaal 3. Ik open netjes de deur voor hem, waardoor hij me vriendelijk aan kijkt. Ik kijk hem na als hij door de deur loopt. Zijn kont ziet er goed uit in deze broek. Het liefst zou ik dat tegen hem zeggen, maar ik hou het voor me anders denkt hij straks nog raar ofzo.
We gaan samen ergens beetje achterin zitten. Ik voel gelijk hoe hij dichter mijn kant op komt zitten. Ik doe precies hetzelfde zijn kant op. Het is dat die stomme leuningen voor je armen om alle stoelen zitten, anders had ik hem tegen me aan gelegd.
Als de film begint, sla ik mijn arm om hem heen. Zachtjes wrijf ik over zijn rug. Hij legt zijn hoofd tegen mij aan. Onze knieën en voeten raken elkaar aan. De film kan me eigenlijk al niets meer schelen. Het enige belangrijke op dit moment is Louis.
Als het pauze is lopen we samen de zaal uit. "Pff het is daar wel warm." Louis zwaait zijn hand heen en weer voor zijn gezicht. Het liefst zou ik zeggen 'Sorry, I know, ik ben gewoon hot', maar ik hou me in. "Ja dat is waar." Ik lach zijn richting op.
Hij draait zijn hoofd mijn kant op, waardoor ik diep in zijn mooie groene ogen kijk. "Kom eens." Fluister ik, waarna ik mijn handen op zijn middel zet. Hij zegt niets, maar zet zijn lichaam wel dicht tegen die van mij aan. Nog steeds kijken we in elkaars ogen. "Je ogen zijn zo mooi blauw." Fluistert hij mijn kant op. Mijn gezicht komt dichter bij die van hem. "Jou ogen zijn ook super mooi." Adem ik zijn kant op. Ik sluit mijn ogen, waarna ik mijn lippen zacht tegen die van hem druk. Hij zet zijn handen op mijn gezicht en zoent terug. Mijn tong glijdt langzaam over zijn onderlip, waarna hij zijn mond opent. Met mijn tong verken ik zijn mond, terwijl hij hetzelfde doet. Daar staan we dan, zoenend, midden in een bioscoop. Na een tijdje laat hij los en glimlacht mijn kant op. Zijn gezicht is zo cute, ik zou hem het liefst nog een keer zoenen, en nog eens, en nog, tot we beide geen adem meer over hebben. Snel druk ik nog een kusje op zijn lippen. "Kom op babe, de film begint zo weer."
~Melissa❤
------------------
JE LEEST
Deef in Dronkenland
RomanceDeef Dallas heeft een heel gewoon leven maar gaat elke nacht uit en dan gebeuren de meest rare dingen... Sommige dingen zijn gebaseerd op real life maar sommige dingen zijn wel verzonnen ._. Made by Eliza and Melissa ❤ ©no copy plz ._.