Eenzaam loop ik over straat. Kijk, het is niet dat ik niet blij ben voor Diaz, Dylan en Sem enzo. Maar als hun een girl hebben, voel ik me gewoon eenzaam. Hun zijn namelijk echt mijn beste vrienden.
Als ik mijn eigen straat in kom gelopen, voel ik mijn telefoon trillen. Ik haal hem uit m'n zak en op het berichtje.
Lizzie❤: Deef waar dafuq ben je?!
Snel type ik iets terug.
Ik : Eh, thuis, ofja soort van, Hz?
Lizzie is typing...
Lizzie❤: Ohw ik dacht dat we samen naar huis gingen..
Ik : Oh shit, sorry babe
Lizzie is typing...
Lizzie❤: Jha geeft niet, k spreek je later schat
Ik : Okay, doegg nog veel plezier xx
Ik stop mijn telefoon terug in mijn zak en haal de sleutels van ons huis eruit. Niet lullig bedoelt voor Eliza, maar ik had geen zin om op haar te wachten. Ik wou daar echt weg. Ik draai de sleutel in het slot waardoor de deur opengaat. Even wacht ik tot ik geluid hoor, maar het blijft stil. Is er niemand thuis? "Hallo?" "Deef! Daar ben je eindelijk, ik dacht dat je niet thuis meer zou komen." Zegt mijn moeder half lacherig. "Ja ik sliep vannacht bij Diaz." Lieg ik. "Was het gezellig?" Vraagt ze op een ongeïnteresseerde toon. "Jahoor, maar ik ga naar mijn kamer." "Is goed schat." Ik reageer niet meer en loop naar boven.
Als ik op mijn kamer kom zet ik gelijk mijn koptelefoon op en start een nummer van Nirvana en neurie het zachtjes mee.
Ik schrik op als mijn zus op mijn kamer komt. "Wat moet je?" Vraag ik bot. "Nou, weten waar jij was." "Wanneer?" "Gisteravond natuurlijk." "Oohh toen jij met je boyfriend aan het neuken was?" Uitdagend kijk ik haar kant op. Haar gezicht wordt een beetje rood. "Hou je bek." Sist ze en loopt mijn kamer weer uit. Bitch dat ze is. Ze is niet zo goed als ze denkt dat ze is.
Ik schrik op uit mijn gedachten als mijn telefoon hard gaat trillen. Ik kijk op het scherm en zie Lizzie❤ verschijnen. Ik begin in mezelf te lachen en neem op.
"Haai met Deef." "Deeeeef, kom je me ophalen? Ik heb geen zin om te lopen." Ik hoor hoe ze kreunt aan de andere kant van de lijn. "Jij bent echt.." Ik begin zo hard te lachen dat ik m'n zin niet af kan maken. "Ben wat? En kom je me nou halen of niet?" "Jaja ik kom schat." Zeg ik nog steeds lachend. "Okay okay, wanneer ben je er?" "Eh, 10 minuten ofzo, weet ik veel." "Okay totzo Deefie!" "Tot straks Lizzie." En ze hangt op. Ik sta op en loop naar beneden. "Mam, ik ben naar Eliza, tot later!" "Doei! Veel plezier!" Ik pak mijn fiets en fiets zo snel mogelijk naar Dylan zijn huis.
Als ik aankom staat Eliza al te wachten op me. "Heey." Zegt ze gelijk als ze me ziet. "Spring maar achterop." Ik wijs achter me waardoor ze achterop gaat zitten. "WACHT LIZ!" Beiden kijken we op en zien we Delana aan komen rennen. "Je was je sleutels bijna vergeten schat." Delana kijkt Eliza aan met een grijnzend gezicht. "Thanks babe." Eliza geeft Delana nog een knuffel. "Zo dan gaan wij maar he Lizzie." "Jep." "Ik moet plassen." Onderbreekt Delana ons. "Dan ga je naar de wc." Zeg ik op een droge manier terug. "Okaay! Zie jullie later, bel me he Liz." Ze kijkt Eliza nog een keer grijnzend aan en loopt weer terug naar binnen.
Ik begin rustig te fietsen. Eliza slaat gelijk haar armen om mijn middel. "Zin in een Mc Flurry? Ik betaal." Bied ik Eliza aan. "Lekker, wel Oreo smaak he!" "Jaja." Lach ik terug. "Ik had niet anders verwacht."
Als we bij de Mc Donalds binnen lopen is het mega druk. "Lekker dan." Hoor ik Eliza achter me zeggen. Ik zie allemaal kinderen naar de ballenbak rennen. Ik weet nog dat toen ik klein was ik hier altijd met m'n ouders en zus kwam. Toen wou ik ook altijd in de ballenbak. "Lizzie? Weet jij nog dat toen je klein was je hier kwam met je ouders?" "Nou nee." "Ohw.. Laat maar dan, we gaan wel gewoon bestellen." Ik pak haar hand vast en trek haar door de grote groep heen zodat we in de rij staan. "Wat voor Mc Flurry wil jij Deefie?" "Hm ik denk M&M." "Oehh lekkah."
"Wat is uw bestelling?" Vraagt het meisje achter de kassa. Ze ziet er jong uit. "Eh doe maar Mc Flurry Oreo, en Mc Flurry M&M." "Okay even momentje geduld."
Als ze terug komt heeft ze 2 bakjes mee. Ik betaal en zeg nog even vriendelijk 'doei'. Als we terug naar buiten willen lopen, pak Eliza haar hand weer om haar mee te nemen door de grote drukte.
Samen lopen we naar een bankje in de buurt. "Geniet van je Mc Flurry." Zeg ik tegen Eliza als we op een bakje zitten. "Dankje, jij ook." Ze glimlacht even mijn kant op en begint haar Mc Flurry op te eten.
Als we beiden onze Mc Flurry op hebben, kijkt ze even mijn kant op. Waardoor ze gelijk begint te lachen. "Wat is er zo grappig?" Ik kijk haar niet begrijpend aan. "Het zit helemaal op je mond." Ze begint nog harder te lachen. Met mijn hand veeg ik over mijn mond. "Is het weg?" "Nope." Zegt ze op een lacherige toon. "Haal het weg dan." Ik duw een keer in haar buik. "Jaja!" Ze komt dichterbij en veegt het van mijn mond af. "Zo nu is het weg." Haar gezicht is heel dicht bij dat van mij. Ik kijk haar aan recht in haar ogen. Ik heb altijd al geweten dat ze mooie ogen had. Als ze me terug aankijkt, buig ik me iets naar voren waardoor onze lippen elkaar raken. Meteen beweegt ze mee en zet haar handen op mijn borst. Ik laat mijn tong langs haar onderlip glijden, waardoor ze haar mond opent. Maar dan realiseer ik me wat ik aan het doen ben. Ik laat Eliza meteen los. "Fuck fuck, dat had ik niet moeten doen." Stamel ik. Voordat ze iets kan zeggen loop ik naar m'n fiets, en fiets naar huis. Holy fuck, ik ben een sukkel.
×Melissa❤
-------
JE LEEST
Deef in Dronkenland
RomanceDeef Dallas heeft een heel gewoon leven maar gaat elke nacht uit en dan gebeuren de meest rare dingen... Sommige dingen zijn gebaseerd op real life maar sommige dingen zijn wel verzonnen ._. Made by Eliza and Melissa ❤ ©no copy plz ._.