Kraliçeliğe adım adım

23 0 1
                                    

Dışarısı buz gibi soğuk, deli gibi yağmur vardı. Yağmur şiddetlenirken camdan dışarı izliyordum. Bugün bir adam katledildi. Elli altı yaşında kadın satan bir adam öldürüldü. Tam 7 saat 45 dakika önce öldürüldü. İçeriye kralın yanına geçtiğimde eliyle yemek masasını gösterdi. Biz 3 kişiydik. Ablam asıl kraliçe olacak kişi Prenses Asena öldürülmüştü. Annem, Kraliçe Esila, onu çok severdi. Bu zamana kadar hep ön planda olan Prenses Asena olmuştu. Başına bir şey gelir diye beni de eğitmişlerdi. Prenses Asena gösterişi seven birisiyken ben tam tersiydim. Kral Zoyen ihtiraslı, güç sahibi biriydi. Kral Zoyen konuşmaya başladığında pür dikkat onu dinledim.  Balo düzenleyecekmiş ve benim eş seçmem gerekiyormuş. Tabi ben değil Prensler beni seçecekti. Benim aşık olduğum biri vardı ama onla evlenemezdim. Neden dediğinizi duyar gibiyim, kendisi korumam olur.  

Yemek yemeyi bitirince korumam Sole ile dışarıya çıktım. Senior'a, atıma, bakmaya gittiğimizde  üstünün çamur  olduğunu farkettim. Derhal yıkanmasını emrettiğimde güldü. Korumam Sole her şeyimi biliyordu. Toprak kokusu ciğerime kadar işliyordu.  Islak toprak kokusu bi başkaydı. Odama gidene kadar beni takip etti. Odama girdiğimde hizmetkarlarım küvetimi hazırlamışlardı. Üstümü çıkarmama yardım edip beni yıkadılar. Normalde pembe rengini fazla sevmesem de gözüme pembe gecelik takılmıştı. Sadelikten yana olduğum için bir çok elbisem düz renkti, desen yoktu. Geceliğimi giyip uyudum. 

Sabah uyandığımda kan kırmızısı elbisemi giymek istedim. Aşağıya indiğimde Sole ile karşılaştım. Beni yemek masasına kadar geçirdikten sonra başımda beklemeye başladı. Yemekten sonra kılıç antrenmanı yapmak istiyorum. Bunu anlayarak beni antrenman salonuna götürdü. Normalde Sole ile idman yaparken bugün işi olduğu için Jack ile idman yapacaktım. Kolumu kıpırdatacak hale gelene kadar idman yaptık. Fazla terlediğim için duş almam gerekiyordu.  Odama gidip küveti hazırlamalarını söyledim. Duş aldıktan sonra terzi geldi ve kendime elbise diktirmeye başladım. Balo için pembe ama sarı işlemeleri olan bir elbise istedim. Kadın ölçülerimi aldıktan sonra gitti. 1 haftaya hazır olurmuş. Kral Zoyen ile limana gidecektik. Limanda bir sürü yük gemimiz vardı. Silah taşımak, bazı krallıklarda olmayıp bizde olan bazı merhemleri gönderirdik. Hepsini tek tek kontrol ettikten sonra saraya döndük. Odama çıktığımda yatağımın üstünde bir not buldum.

Merhaba Aseria krallığının velihat Kraliçesi Seyan. Ben herhangi bir krallığın velihat kralıyım.. Sizle güzel anlaşmalar yapabiliriz. Ülkenizde aranan seri katilin kim olduğunu biliyorum. Bence sizde biliyor hatta yakından tanıyorsunuz. Bunun yayılmasını istemiyorsanız beni kendinize eş seçmenizde fayda var.  Notu kimseye gösterme yoksa ölürler.

Bu kimdi ve ne kadarını biliyordu. Notu Sole' a göstermek istesem de şuan gösteremezdim. Belli ki içimizde bir ajan vardı. Dikkatli olmam lazım. Balo 2 hafta sonraydı. Toplam 8 krallık gelecekti. bunlardan beş krallığı yakından tanıyordum. Bakalım neler olacaktı..                                           

Velihat PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin