Size teşekkür edeceğimi söylemiştim ama final bölümüne yazmak yerine buraya ayrıca yazmayı düşündüm, etiketlemeden direk kullanıcı isimlerinizle birkaç şey yazıp teşekkür edeceğim :))
Bu arada profil resmim bir miktar değişti :))
Öncelikle taa ilk kitaptan beri yanımda olduğunuz için bu iki kıza özel teşekkür etmek istiyorum;
@meryemcapann : Mavi ve Siyah olsun, Mucize olsun bütün kitaplarda yanımdaydın, çok teşekkür ederim bunun için :) Her yorumunla beni güldürdün, karakter olarak ismini kullandığım için de çok mutluyum :) Umarım diğer hikayelerde de beraber oluruz :)
@Ecebalci : Zaten Instagram'dan takipleşiyoruz, bu arada saçlarına bayıldım! :) Sende beni bırakmadığın için teşekkür ederim, en sevdiğim karakter olan Anıl'a seni yazdığım için de gayet mutluyum :) Yorumların hiç eksik olmasın :)
@gzmgzm27 : Her paragrafa her cümleye yorum yapan okuyuculara bayılırım! Sende onlardansın, yanımda olup hikayeme yaptığın yorumlar için çok teşekkürler :)
asfgdjh: Seninde her paragrafa yorum atışını zaten bir kaç kere söylemiş miydim, buna bayılıyorum kızlar teşekkürler, böyle devam lütfen! :)
belissoooo : Yaptığın tatlı yorumlar için teşekkür ederim :))
hugwithmygomez : Senin şaşırmalarını yerim, herşey için teşekkürler!
zubeydeiremaydn : Yorumların için çok teşekkür ederim :)
GzdeDoandemirst : Yapmış olduğun ısırılmalık yorumlar için teşekkürler!
merlyirem : Son bölümlerde adını pek gördüm, hep böyle devam etsin, teşekkür ederim! :)
gizemliruh159 : Her bölüme ayrı bir yorumun var, çok teşekkür ederim :)
RUYAYILDIZ_GS : Canım Galatasaray'lı okuyucum, yorumların için teşekkürler :)
blue-freedom : Aşırı aşırı aşırı tatliş yorumların var, lütfen böyle yorum yapmaya devam et, okuyunca mutlu oluyorum, çok teşekkürler! :)
SenaZeynepCivelek: Son kitapta olacağını şimdiden bilmelisin, çok teşekkür ederim yorumların için! :)
Brfnsaglam123: Attığın yorumlar için çok teşekkür ederim, 4. kitapta buluşuruz :)
ahn1243 : Yorumların için çok teşekkür ederim! :)
craze-girl : 4. kitapta olacaksın, yorumların için teşekkür ederim :)
292164a: Sürekli yeni bölüm isteyen sabırsız okuyucum, yorumların için teşekkür ederim :)
supernaturalkizi : Her bölümde adını göremedim, aksatma sakın :) Herşey için teşekkürler!
mrsyazars: Yorumların için teşekkür ederim :)
yagmurrlove: Yorumların için çok teşekkür ederim, deli dolu yorumların eksik olmasın :)
tanithdelilah : Yorumlarını eksik etme, teşekkür ederim :)
EsmaADA : Yorumların için teşekkür ederim :)
swiftie292: Yorumların için teşekkürler :)
Gördüklerim ve aklımda kalan herkese teşekkürlerimi ettim, sizinde bana söylemek istediğiniz şeyler varsa buraya yazabilirsiniz, hepinizi ısırırım, 4. kitapta görüşürüz!
Beni takip etmek isteyenler için de;
Instagram: ozlemayvaci
Twitter: ozlemayvc
Snapchat: ozlemayvci
Takip edenler olursa buraya takip ettiğini yazsın geri dönerim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENK Serisi 3- Saflığın Rengi Beyaz
RomanceRenk Serisi'nin 3. kitabıdır. Bu kitabı okumadan önce, Renk Serisi 1-Aşkın Rengi Mavi, Renk Serisi 2-Nefretin Rengi Siyah'ı okuyunuz. Kapak Tasarımı: @rotices