Zain bangun, menggosok matanya, lalu melihat kesebelahnya. Tiada orang. "Hmm mimpi ja rupanya.... At least Aku bahagia,....walau sebentar." kata Zain dengan nada sayu. Zain pun berniat untuk keluar ke dapur untuk minum air.
Tapi dia terkejut melihat kelibat Daniel yang sedang memasak sarapan untuk mereka. "Wait...jadi buka mimpi..A-Aku dengan Daniel...." kata Zain dalam hati, gembira bahawa semalam adalah realiti, bukannya mimpi. Zain berjalan perlahan menghampiri Daniel, lalu memeluknya dari belakang, memcium tengkuknya.
"Ehhh! Apa kau ni Harrith! terkejut aku tau!" Kata Daniel yang terkejut. Daniel pun kembali memasak, membiarkan Zain memeluknya.
"haha sorry. By the way, jangan panggil aku Harrith lagi dah, panggil Zain. Zain panggilan untuk orang terdekat... Kita kan dah jadi...erm...Boyfriends" Kata Zain malu.
"Baiklah, ZAIN. Dah gi duduk, dah nak siap ni" Balas Daniel.
Mereka pun duduk ni meja makan sedang menjamu sarapan bersama.
"Har-Zain, ermm...... kenapa kau suka aku? apa yang kau suka tentang aku?" Tanya Daniel.
Zain meletakkan makanannya, lalu meraih tangan Daniel. "Actually aku pun tak pasti. Yang aku tahu, aku suka tengok kau senyum, aku suka tengok kau gembira, dan aku suka bila kita spend time bersama. Hati aku bahagia bila ada dengan kau dekat aku" Balas Zain dengan lembut.
Jawapan yang diberikan oleh Zain semestinya membuat hati Daniel bergelora. Zain dapat lihat muka Daniel yang memerah sekarang. "Hahaha comelnya boyfriend aku ni!. ishhhhh!" Kata Zain mencubit pipi Daniel, geram dengan kecomelannya. Mereka sambung makan sambil bergurau senda orang baru bercinta.
*
Sekarang mereka berada di dalam bilik Zain, berpelukan di atas katil sambil menonton TV.
"Zain... Actually aku first time couple dengan lelaki...jadi aku rasa pelik sikit, not in a bad way!...cuma aku rasa awkward. hehe" Kata Daniel.
"sokay aku faham. Ni pun relationship pertama aku jugak, infact, aku tak pernah ada relationship pun sebelum ni." Balas Zain.
"TIPU! Takkanlah, kau hensem kut, tinggi lagi, dah macam model" Kata Daniel dengan tidak percaya.
"Haha...tak percaya sudah.... Tapi kau rasa aku hensem la ni?" Kata Zain mengusik Daniel. Daniel sudah tentu malu, lalu memalingkan wajahnya ke tepi, tak nak bagi Zain nampak mukanya merah. "Tak mana ada... kau tak hensem pun, hensem aku lagi." Balas Daniel. "Haha ye la, kau hensem lagi dari aku" Kata Zain, cuba memujuk Daniel.
"Ehem... actually aku tak tahu how MXM relationship works. Kau tahu?" Sambung Daniel.
"sebenarnya aku pernah google dulu masa aku mimpi bas-.... Maksud aku masa mula-mula aku sedar aku cinta kau." Balas Zain. "FIUH! Sikit lagi nak bocor rahsia", "So far yang aku tahu, Diorang takda istilah husband-wife, tapi diorang ada Top-Bottom. Top basically 'suami' dan bottom 'isteri', tapi lebih kepada ...you know....sex.." Sambung Zain dengan malu.
"Oh really... so sapa top sapa bottom?" Tanya Daniel nakal. Sebenarnya dia dah pun google pagi tadi perkara ni, mencari tahu dinamik hubungan MenXMen, sexual relationship, bagaimana mereka melakukan seks dan banyak lagi. Dia pun mahu dirinya dalam posisi Bottom dalam hubungan mereka. Sekarang dia hanya ingin mengusik Zain.
"ermmm yang tu...erm...."
Daniel melihat Zain yang mati akal nak menjawab soalannya pun timbul idea nakal yang lain. Dia melepaskan seluarnya disebalik selimut, hanya menyisakan brief dan baju putih, lalu naik ke atas pangkuan Zain dan mengerakkan punggungnya di batang Zain. "Hmmmm...." Desah Daniel. Daniel dapat rasa batang Zain mula mengeras.
YOU ARE READING
1 + ١ = ❤️ (bxb)
RomanceKisah antara ustaz dan cikgu addmath idea untuk kisah ni based on pengalaman aku, aku pernah nampak cikgu addmath aku duduk atas peha ustaz saling mengadap dalam bilik guru. And tolong comment dekat mana ada typo. Thank you in advance 🫶🏻 WARNING �...