Zain bangun dari tidurnya, mai-mai mencari Daniel di sebelahnya, tapi tidak ada. Zain dengar bunyi seperti orang sedang memasak di dapur, pasti itu Daniel. Zain mencapai boxer lalu keluar bilik. Mata Zain terbeliak melihat Daniel hanya memakai jockstrap semalam, dan tutup dengan apron ketika memasak. Nafsu Zain membara apabila disuguhi pemandangan tersebut.
Zain berjalan perlahan mendekati Daniel, lalu memeluknya dari belakang sambil menciumi tengkuk Daniel. Daniel tersentak, tapi dibiarkan sahaja dan sambung memasak.
"Baby, kenapa pakai macam ni? Sengaja eh nak pancing I" Kata Zain yang nafsunya sedikit naik. Batangnya mula mengeras.
"Eh tak la mana ada. I malas nak pakai baju" balas Daniel sambil terus memasak. Dia dapat rasakan sesuatu mengeras di belahan pantatnya. Zain sengaja mencubit puting dan menjilat telinga Daniel. Tindakan tersebut semestinya membuatkan Daniel resah dan tak dapat fokus memasak.
"Baby masak okay, I nak main badan you ja" Bisik Zain. Daniel hanya mengangguk sahaja. Tipu kalau dirinya tidak horny dengan perbuatan kekasihnya.
Tanpa Daniel sedar, Zain sedang bersedia untuk memasukkan batangnya. " Arhhhh You!" Desah Daniel. Tapi dia tidak menghalang Zain, malas sedikit menaikkan punggungnya.
Zain berjaya memasuki Daniel, lalu segera mendayung, perlahan tapi pasti akan menaikkan temponya. Daniel meletakkan senduk dan memegang counter top, terus mendesah kesedapan. "Ahhh! Ahhh!"
Zain memeluk Daniel dan memainkan puting dan jilat telinga Daniel. "Kenapa you berhenti masak? Hmmmmm teruskan memasak, nanti hangus hmm" bisik Zain, Segera melepaskan pelukkan, dan hanya memegang pinggul Daniel.
Daniel patuh sahaja arahan Zain, entah kenapa dia begitu suka sisi Zain yang sekarang ni. "You... baby nak cum ahmm!" Desah Daniel, dia segera mematikan api dapur dan bertongkat dengan counter top.
Timbul idea nakal dalam otak Zain, idea berasal dari video porn yang pernah ditontonnya. Zain kembali memeluknya, lalu selak apron dan melancap batang Daniel, sambil satu tangan mencubit puting Daniel ganas. Daniel tak tahan dengan sensasi nikmat diberikan oleh buah hatinya. Sehingga beberapa saat kemudian, dia akhirnya memancut. Berdas-das tembakan keluar, sehingga ada yang masuk ke dalam kuali nasi goreng yang baru dimasaknya.
Zain terus mendayung tanpa memberi jeda kepada Daniel, sehingga dirinya juga menghampiri puncak. "Babyhy..... I nak cum. Hmmmmm ARBHHH!" Jerit Zain, mencapai klimaks. Berdas-das tembakan keluar, pancut di belahan pantat Daniel.
"Baby... kenapa pancut dalam nasi goreng ni hmmm sapa nak makan?" Tanya Zain pura-pura marah seolah itu bukan idea asalnya. Daniel hanya menunduk rasa bersalah kerana merosakkan sarapan pagi mereka.
"Ss-sorry you... I tak sengaja" ciut Daniel.
Zain mengangkat muka Daniel, lalu mengambil satu sudu nasi yang terkena air mani Daniel. "Tapi I tak suka membazir.. baby kene habiskan jugak tau" kata Zain, entah kenapa dia sangat ingin memaksa Daniel makan air maninya sendiri. Dia mengarahkan sudu ke mulut Daniel, tapi Daniel hanya dia tak membuka mulut. "Buka mulut!" Kata Zain datar.
Daniel membuka mulut, lalu zain segera menyuapnya. Daniel terus kunyah beberapa kali dan akhirnya telan nasi campur air maninya tersebut. "Good boy!".
Zain juga menyuapkan dirinya nasi goreng tapi bahagian bersih sahaja, bergilir dengan Daniel yang hanya makan bahagian terkena air mani. Tindakan Zain tersebut tanpa sedar membuatkan Daniel horny.
Selesai mereka makan, zain segera menciumi Daniel. "Pandai you masak" puji Zain. "Dan jom bersiap, kita nak keluar ke pekan". Zain menuntun Daniel untuk bersiap.
*
*
*
Mereka dalam perjalanan ke pekan untuk membeli belah, atau sekadar cuci mata. Dalam perjalanan, tangan mereka tak henti bertaut. Sekarang mereka sedang berjalan-jalan mencari cafe di sekitar area pekan tersebut.
Sepanjang mereka berjalan, banyak mata melihat ke arah mereka, lebih lagi ke arah Daniel. Disebabkan oleh Daniel yang hanya memakai jeans short shorts (paras kemaluan) yang memperlihatkan kaki putih dan jenjang miliknya dan t-shirts crop top paras pinggang tema tropikal, sesekali menampakkan perutnya. Oh tak lupa tali jockstrap merah jambu akan kelihatan sedikit bila dia berjalan.
Daniel sengaja pakai macam ni, sebab ingin menggoda Zain. Jeans shorts tu sebenarnya atas lutut, tapi dia sengaja potong bagi pendek. Dia juga rasa gembira dan bebas boleh berpakaian macam ni. Dulu dia seorang yang sangat tidak suka lelaki pakai pakaian menjolok mata. Dia berfikir bahawa dirinya telah menjadi bottom sejati sekarang, haha.
Daniel sedikit senang ada banyak mata memandangnya, lebih-lebih lagi lelaki yang hensem dan sasa, kerana dia tahu, Zain pasti cemburu besar, haha.
Mereka sekarang berada di dalam sebuah cafe yang agak terkenal disana. Pada asalnya mereka duduk berhadapan, tapi Zain Cemburu melihat banyak mata-mata lelaki gersang melihat badan Daniel, lalu memaksa Daniel duduk sebelahnya, sebelah dinding.
"Kenapa you pakai macam tu? You sengaja nak tayang kaki you dengan orang-orang sini ke?" Tanya Zain dengan nada cemburu.
"Mana ada la, I suka pakai macam ni. You jealous ke kalau orang lain tengok? Haha"
"Mesti la I jealous! You hak milik I"
"Kalau macam tu...." Daniel melihat sekeliling, yakin bahawa dia orang dapat melihat aksinya, di segera mengambil tangan Zain, lalu di selitkan ke dalam seluarnya. " I sengaja pakai macam ni, untuk you la, untuk goda you. I akan make sure batang you keras all the time kita kat sini" kata Daniel di akhiri dengan sedikit remasan batang Zain.
Zain tersenyum nakal melihat kekasihnya begitu 'sundal' sekarang. "Nakal eh you. You tengok nanti i make sure you takleh jalan dah lepas ni"
Daniel mengambil pisang dan sapu aiskrim vanilla di atasnya, lalu membawa ke depan mulutnya. "Then make me!" Kata Daniel menantang lalu menghisap aiskrim pada pisang tadi, seolang menghisap batang Zain.
Zain mendengus perlahan, nasfunya meningkat melihat aksi sensual kekasihnya, sehingga batangnya mula mengeras. Kalau ikutkan hati, nak sahaja Zain fuck Daniel sekarang, tapi akalnya masih waras. Zain hanya diam dan memakan makanan di depan, menghiraukan Daniel. Daniel hanya gelak kecil melihat reaksi Zain.
Mereka habiskan masa membeli belah, pergi ke pantai, lokasi hotspot dan restoran terkenal. Dan mereka pun pulang ke villa untuk berehat, tapi semestinya berlaku adegan panas, seperti yang Zain janjikan, memastikan kekasihnya tidak boleh berjalan lagi, haha
YOU ARE READING
1 + ١ = ❤️ (bxb)
RomanceKisah antara ustaz dan cikgu addmath idea untuk kisah ni based on pengalaman aku, aku pernah nampak cikgu addmath aku duduk atas peha ustaz saling mengadap dalam bilik guru. And tolong comment dekat mana ada typo. Thank you in advance 🫶🏻 WARNING �...