Di sekolah, Daniel sedang sibuk menyiapkan kerjanya. Tinggal lagi 30 minit sebelum tamat sesi persekolahan. Tapi dia belum boleh pulang, kerana dia masoh ada tugas sebagai panitia program dan perlu selesaikan beberapa perkara.
"Zain, I macam balik Lambat harini, you balik dulu okay" Ucap Daniel.
"Okay, tapi macam nak hujan, kalau hujan you call I, nanti I pickup you." Balas Zain sambil melihat keluar jendela.
"Okay."
*KRINGG!*
Loceng akhirnya berbunyi, menandakan sudah tamat sesi persekolahan pada hari tersebut. Zain segera mengemas barangnya. Dia sebenarnya ingin meneman Daniel, tapi dia ada janji dengan kawannya petang ini, terpaksa meninggalkan Daniel keseorangan.
40 minit sudah berlalu, kini sekolah pun sudah kosong, hanya tinggal jaga sahaja. Pelajar asrama di minta pulang minggu ini kerana bakal berlaku masalah bekalan ait dan elektrik pasa hujung minggu. Daniel masih lagi sibuk dengan laptopnya.
*ting!*
Bunyi notifikasi telefon Daniel.
Daniel melihat pesanan masuk dari Cikgu Razi, memintanya ke dewan untuk membantunya mengemas dewan.
"Nasib aku dah setel kerja ni." Daniel segera mengemas barangnya dan pergi ke dewan.
Daniel juga mengirim pesan kepada Zain bahawa dirinya mungkin pulang lewat dari biasa.
"Sampai jugak kamu. Maaf terpaksa minta kami datang sini." Ucap cikgu Razi sebaik sahaja melihat Daniel memasuki dewan.
"Its okay, saya pun memang duduk kat sekolah lagi" balas Daniel. Mereka pun meneruskan kerja mengemas dewan. Hanya mereka berdua kerana Cikgu Razi memang ingin berdua dengannya.
Cikgu Razi sesekali melihat Daniel, badannya yang slim fit, punggungnya yang padat dan mukanya yang comel. Batangnya sudah keras di sebalik seluar kerjanya.
Setelah siap mengemas dewan, Cikgu Razi mengajaknya minum air di rumah ketua Warden. Dalam perjalanan ke sana, banyak candaan di keluarkan oleh cikgu Razi, ada juga candaan berbaur lucah, tapi Daniel mengendahkan sahaja.
"Duduk la dulu, saya gi buat air jap dekat dapur" ucap Cikgu Razi sebaik sahaja memasuki rumah ketua warden.
Daniel pun duduk di sofa sambil melihat sekeliling. Dia kagum dengan interior rumah ini, sungguh modern tapi minimalist.
Cikgu Razi akhirnya kembali membawa 2 gelas air teh o ais dan meletakkan di atas meja, lalu menghidupkan tv.
"Minum la" kata Cikgu Razi.
Daniel meraih gelas dan minum air tersebut sehingga separuh. Aksi tersebut dilihat oleh Cikgu Razi melalui ekor matanya. Cikgu Razi mengajaknya bersembang. Dia juga mengirim pesan kepada Emma.
Daniel mula merasa sedikit pening, dan Cikgu Razi sedar akan perkara itu.
"Kamu okay tak ni Daniel?"
"Saya okay je abang, pening je sikit tiba-tiba" balas Daniel.
"Oh ye ke, meh saya urut mana tahu kurang pening kamu tu" Cikgu Razi pun duduk sebelah Daniel dan mengurut bahunya perlahan.
Daniel semakin pening dan matanya mula kabur, sehingga tanpa sedar jatuh pingsan atas dada cikgu Razi.
"Dapat jugak aku rasa kau Daniel" monolog Cikgu Razi sambil memeluk Daniel.
Cikgu Razi membawa Daniel ke sebuah bilik lalu menanggalkan pakaian Daniel sehingga bogel penuh. Lalu mengikat kaki dan tangan Daniel, dan baringkan di atas katil. Dia tak sabar nak santap badan Daniel. Efek ubat yang diperilan kepada Daniel hanya bertahan 40 minit.
YOU ARE READING
1 + ١ = ❤️ (bxb)
RomanceKisah antara ustaz dan cikgu addmath idea untuk kisah ni based on pengalaman aku, aku pernah nampak cikgu addmath aku duduk atas peha ustaz saling mengadap dalam bilik guru. And tolong comment dekat mana ada typo. Thank you in advance 🫶🏻 WARNING �...