Forever.

2.1K 28 3
                                    

Sudah 2 bulan dari kejadian tersebut. Harini Daniel mula kembali bekerja. Daniel di rehatkan selama 2 bulan kerana trauma yang sangat kuat dan perlu menjalani rawatan. Dan Zain selalu berada disisinya sepanjang rawatan.

Cikgu Razi, Cikgu Emma dan beberapa orang atasan juga telah berjaya ditangkap dan di masukkan ke penjara. Berita tersebut telah menggemparkan satu sekolah SMKK. Ramai yang tak sangak daj terkejut, tapi ada juga yang lama mengesyaki tentang perkara tersebut.

"You ready?" Tanya Zain kepada Daniel sebaik sahaja memarkir keretanya di dalam sekolah.

"I ready" balas Daniel.

Zain meraih tangan Daniel dan kecupnya." Okay, jom"

Mereka keluar dari kereta dan berjalan bersama ke bilik guru.

"SIR DANIEL" jerit Syamil, lalu berlari bersama Zarif menghampirinya. Syamil dan Zarif akhirnya memeluk Daniel.

"Sirr kami rindu sir"

"Saya pun rindu awak juga Syamil dan... boyfriend" Daniel berbisik bila menyebut 'boyfriend', ingin mengusik muridnya.

Syamil dan Zarif hanya senyum tersimpul malu. "Haha ada-ada je sir ni"

"Dah, kelas dah nak start ni, saya pergi dulu ya" Ucap Daniel, dia san Zain pun kembali meneruskan perjalanannya.

Sepanjang Daniel bekerja harini, banyak yang gembira atas kepulangannya, ada juga yang memandangnya iba. Tapi keseluruhannya, dia berjaya mengharunginya dengan baik. Dia sangat berterima kasih kepada Zain dan beberapa pelajarnya yang memberi semangat kepadanya hari ini.

Telah tiba waktu pulang. Zain memandu keretanya perlahan, menikmati masa bersama Daniel di dalam kereta.

"You.....Thank you untuk harini. I tak tahu I boleh hadap kalau takda You." Ucap Daniel.

"Its nothing la, Ill always akan ada untuk you, because I love you, forever I will love you" Balas Zain panjang. Daniel tersentuh dengan ucapan Zain sampai matanya menangis tanpa sedar.

"Alolo nangis lak dia, haha" ucap Zain mengejek kekasihnya.

"Eii mana ada la, mata masuk habuk je" balas Daniel cuba berdalih.

Mereka akhirnya tiba di rumah. Zain segera kedapur menyiapkan makanan tengahari manakala Daniel pergi membersihkan dirinya. Daniel keluar dari bilik dengan hanya memakai shorts dan sleeveless putih ketat.

Dia melihat Zain yang sedang menghidangkan makanan, lalu berjalan dan duduk di kerusi meja makan. Mereka pun makan dengan tenang dengan sedikit gurauan.

Selesai sahaja makan, Daniel berbaring di atas katil sambil main telefon manakala giliran Zain pula untuk membersihkan diri.

Daniel sebenarnya gusar, kerana dia risau akan nasfu batin Zain. Setelah dari kejadian sial itu, Daniel jadi sedikit trauma untuk berhubungan badan walaupun bersama Zain. Dan Zain sangat memahami, tidak pernah meminta kepadanya. Timbul sedikit perasaan bersalah. Dan hari ini Daniel berniat untuk melepaskan traumanya dan juga menjalankan tugasnya memberi nafkah batin kepada Zain.

Daniel pun bangun membuka laci almari yang mengandungi pakaian seksi dan alat bantuan seks. Dia akhirnha memlilih untuk memakai lingerie hitam yang lama dia beli.

Dia mendengar suara paip air dimatikan, menandakan Zain sudah pun siap mandi. Daniel segera berlari ke atas katil, dan menutupi badannya dengan selimut.

Zain keluar dari tandas, lalu melihat Daniel yang tenung dia. "Kenapa you tengok I macam tu?" Tanya Zain.

"Tak ada apa"

Zain kembali mengelap rambutnya dan memakai boxer hitam.

"You" panggil Daniel.

Zain memalingkan badannya. "Kenapa you?"

Daniel mengisyaratkannya suapa datang duduk disebelahnya.

"I nak mintak maaf, selama 2 bulan ni I abaikan keperluan you"

"Keperluan I?"

"Keperluan batin."

"Its okay la you, jangan risau, okay?" Balas Zain senyum dan mengelus surai Daniel.

"No its not okay!" Daniel pun membuang selimut, memperlihatkan badannya dengan pakaian yang menaikkan nasfu.

Mata Zain terbeliak melihat pemandangan di depannya, tipu kalau nafsunya tak bergelonjak naik.

"I nak kita lalukan seks sekarang. I pakai macam ni untuk yakin kan you yang I dah sedia." ucap Daniel. Zain merangkak ke atas Daniel.

"You yakin? Kalau I fuck you, I tak akan stop, dan you tahu ganas macam mana kalu kita bersama kan? You masih yakin nak?" Ucap zain walaupun dirinya sudah tersulut nafsu yang tinggi.

"Yes I yakin, Fuck me Zain"

"As you wish"

Zain segera mencium Daniel. Tangan Daniel secara automatik memeluk Zain. Ciuman mereka tidak ganas, tapi menuntut. Zain sudah lama tidak menikmati binir kekasihnya, dan dia akan gunakan peluang ini sebaik mungkin.

Zain melepaskan ciumanya, lalu turun ke tengkuk Daniel, memberi beberapa love bite lalu turun menghisap puting Daniel.

"Ahh hhnm" Desah Daniel.

Tangannya tak tinggal diam, tangannya sedang melancapkan batang Daniel di sebaluk seluar dalam seksi itu.

"Ahhh youu ahh" desah Daniel, Dia cuba mengubah posisi supaya dirinya di atas dan posisi 69.

Daniel tanpa mali dengan segera menghisap batang Zain, manakala Zain cuba menghisap batangnya.

Tangan Zain yang satu lagi digunakan untuk finger lubang Daniel.

Setelah puas, mereka berubah posisi lagi, kini Daniel yang berada di bawah kungkungan Zain.

Zain menghalakan batangnya di depan lubang Daniel. "You masih yakin? Sempat lagi nak tarik diri" Ucap Zain cuba memastikan.

"Yes I yakin. Fuck me Zain, make me pregnant"

Tanpa menunggu lama, Zain terus memasukkan batangnya.

"Ahhhh" Desah Keduanya. Zain melajukan keluar masuk pinggulnya menikmati sensasi panas dan ketat lubang Daniel pada Batangnya.

Pelbagai posisi mereka lakukan, dan kini mereka telah hampir mencapai klimaks.

"You I nak Cum!" Jerit Daniel.

"I pun baby! Lets cum together!"

Zain menaikkan tempo tujahannya.

"ARHHHH FUCCKKK!"

"ARHH YES"

Mereka mencapai orgasm pada masa yang sama. Batang Daniel memancut ke pelbagai arah, manakala Zain memancut ke dalam lubang Daniel. Air maninya sungguh banyak dan pekat, hasil 2 bulan tak bayar bil.

"Banyak you pancut, I boleh rasa panas dalam lubang I haha." Ucap Daniel

"Dah 2 bulan tak bayar, memang banyak la haha" Balas Zain.

"I love you Zain Harrith"

"I love you too Daniel Lee"




-TAMAT-

1 + ١ = ❤️ (bxb)Where stories live. Discover now