Cikgu Razi (originally Cikgu Mat)

1.3K 20 0
                                    


Sejak dari kejadian Cikgu Razi membantu Daniel, Cikgu Razi makin rapat dengan Daniel. Dia melakukan pelbagai perkara untuk dekat dengan Daniel. Daniel pula merasakan cikgu Razi merupakan seorang yang baik hati, dan mula merasa selesa untuk berdekatan dengannya. Cikgu Razi juga menyuruhnya memanggilnya 'Abang Razi' atau 'Abang' sahaja.

Lain pula dengan hati Zain, geram, cemburu, banyak lagi perasaan yang timbul apabila melihat kedekatan antara kekasihnya dan Cikgu Razi.

Seperti sekarang, dia melihat Daniel dan Cikgu Razi sedang bermesra di mesin fotostat. Melihat Cikgu Razi yang merangkul kekasihnya, dan kadang-kadang memeluk pinggang Daniel. Nak sahaja Zain pergi dan memeluk Daniel di depan Cikgu Razi. Tapi dia perlu berfikiran waras.

"Haha kelakar la abang Razi ni. Takpela, saya nak kene siapkan kerja ni" ucap Daniel cuba memutuskan perbualan mereka.

"Baiklah, kalau ada apa-apa bagitahu je dekat abang" balas Cikgu Razi sambil menepuk bahu Daniel.

Cikgu Razi pun duduk di mejanya. Sebenarnya dia sangat horny sepanjang berbual dengan Daniel. Kalau ikut nafsunya, nak sahaja dia fuck Daniel di situ, tapi dia perlu bersabar. Masih berbaki 1 jam lagi sebelum tamat sesi persekolahan, dan dia tidak mampu menahan hasratnya. Cikgu Razi pun mengirim pesan kepada Cikgu Emma.

Razi: sayang, I horny la. Jom bilik warden. I nak main lubang belakang sayang kali ni. I dah tak tahan.
Emma: ala I ada kelas la. Takpa nanti I hantar sorang, kebetulan dia ada kes hisap rokok semalam. Abang mesti suka, dia memang taste abang.

Dia tersenyum melihat balasan cikgu Emma. Dia segera mengemas barangnya dan pergi ke rumah ketua warden.

Cikgu Razi dan Cikgu Emma, selain melakukan hubungan seks di sekolah, mereka juga berkomplot dalam pemerkosaan pelajar. Sindiket mereka adalah pelajar yang ada rekod kesalahan, Emma akan membawa pelajar-pelajar tersebut ke ketua warden untuk 'hukuman denda', dan pelajar tersebut akan terus di buang sekolah.

Tiada yang berani melaporkan kepada polis, kerana pemerkosaan terhadap mereka dirakam, dan dijadikan bahan ugutan.

Pelajar-pelajar itu dibuang juga dengan bukti yang kukuh kerana ada gambar atau video kesalahan mereka.

*

*

*

"Tolong lepaskan saya...hiks" ucap seorang pelajar lelaki dengan sayu. Dirinya diikat di atas katil, dan baru habis diperkosa oleh cikgu Razi.

"Jangan risau, aku akan lepaskan, kau pun dah kene buang sekolah" ucap cikgu Razi santai sambil menghisap rokok, membelakangi pelajar tersebut.

Pelajar tersebut sangat terkejut dengan ucapan Razi.

"Mesti kau tertanya kenapa kan? Sebab kau dah langgar peraturan sekolah, merokok, mencuri, ponteng sekolah, buli dan mencabul cikgu Emma."

"Tapiii saya tak pernah buat semua tu, saya hanya merokok!" Ucap pelajar tersebut, cuba membela dirinya.

"Saya tahu, aku palsukan dokumen kau. Cukup letak gambar kau merokok dah memadai untuk ibubapa kau percaya aku. HAHA!"

"Saya akan laporkan kepada polis jenayah cikgu!" Ucap pelajar itu marah. Cikgu Razi mendekat lalu mencengkam muka pelajar tersebut dengan kuat.

"Apa? Nak lapor polis? Haha kau ingat aku takut? Aku dah rakam la video kau kesedapan kene main bontot, kalau kau lapor, kau tahu kan apa yang akan berlaku?" Ucap Cikgu Razi dengan nada marah. Pelajar tersebut terkejut mendengar ucapan pemerkosanya.

1 + ١ = ❤️ (bxb)Where stories live. Discover now