Study

2.1K 24 6
                                    

Sekarang Zain berada didepan laptopnya, sedang 'study' cara untuk melakukan hubungan seks antara lelaki.

Sekarang dia sedang belajar tentang g-spot lelaki di youtube. "Sooo lelaki pun ada sweet spot hmmm... " Katanya sambil take note dalam nota. Dirinya kagum bahawa lelaki juga ada g-spot, kerana sebelum ini dia hanya mengetahui hanya perempuan ada g-spot. Dia sedang fokus belajar cara-cara mencari g-spot seorang lelaki. "hmmm dua ruas jari......noted!"

Banyak yang dia belajar tentang Sex antara lelaki di youtube dan artikel. Antaranya foreplay, how to penetrate, douching and positions. Nampaknya ada banyak perbezaan bila melakukan seks dengan wanita, banyak persediaan yang perlu dilakukan. Dia juga belajar tentang 'Sex Protection' dan penyakit yang banyak terdapat dalam hubungan sex antara lelaki.

"Aku rasa dah cukup kut pasal teori.........., jom kita tengok video praktikal pulak." Kata Zain dengan senyuman nakal sambil melayari laman web gay porn. Ada satu video yang membuatnya tertarik, video dimana bottom memakai Lingerie Maid yang begitu seksi dimatanya. Zain tanpa sedar mengusap batangnya disebalik seluar.

Dia membayangkan Daniel memakai pakaian tersebut. "Oh shit! Baru bayang dah seksi" Kata Zain yang nafsu berahi naik. Dia membayangkan pelakon dalam video tersebut adalah dirinya dan Daniel. Dia terus melayani bideo tersebut, lupa akan tujuan asal dia hanya untuk 'study', haha. Batangnya sudah keras mencanak, tapi dia hanya mengusap sahaja, tidak berniat untuk melancap.

Banyak video porn yang dia tonton. Ada beberapa genre atau fetish yang menarik perhatiannya, antaranya adalah edging, sextoy, dan paling ketara adalah roleplay. Dia sangat tertarik dengan roleplay antara boss dan bawahannya.

Selepas sahaja Zain habis tonton video porn tersebut, dia segera mencari kedai sextoy di aplikasi e-commerce seperti shepoo dan ladaza. Malangnya, dia baru mengetahui bahawa penjualan sextoys diharamkan melalui e-commerce di sini.

Dia pun mencari melalui website google, dah akhirnya menemukan beberapa website yang dia boleh beli sextoy, ada yang dari tempatan, malah ada juga dari luar negara. Dia habiskan sebanyak RM1500 untuk sextoy sahaja.

"Setel dah untuk semua ni, tinggal satu je aku perlu buat untuk puaskan Daniel." Kata Zain sambil mendail nombor tukang urut batin. Dia mendapat idea ini setelah teringat akan perbualan Cikgu Mat dengan cikgu-cikgu lain bahawa tukang urut ini sangat ahli dalam membaiki batin lelaki.

"Hello, ini Pak Mail ke? Saya nak mengurut batin ni Pak Mail, bila pak mail boleh mengurut ya?" Tanya Zain. Pak Mail berkata dia boleh mengurut pada hari esok malam, jadualnya juga kosong bermula esok. Pak mail juga memaklumakan kepadanya bahawa urutan ini akan berlangsung selama 7 hari, dan pantang larang untuk tidak beronani mahupun bersetubuh adalah dilarang sesama sekali, dan juga dilarang untuk minum air manis dan air sejuk, hanya dibenarkan minum air suam. Mereka telah tetapkan waktu dan tempat untuk bertemu esok.

Setelah selesai, Zain pun mencapai telefonnya dan segera mencari kontak Daniel, berniat untuk menghubunginya. Tapi nama kontak Daniel yang mengganggunya, dia pun menukarkan kepada 'Love ❤️' membuatkan Zain bangga dengan dirinya. Tapi sebelum dia sempat call Daniel, cinta hatinya itu menghantar mesej kepadanya terlebih dahulu.

Daniel : Sayang buat apa tu? 😘
Zain: oh tak buat apa, baru nak call baby la, 😝😝
Daniel : oh hahaha lambat sangat, baby dah kat luar, makan dengan member ni ha.

Daniel : Sayang buat apa tu? 😘Zain: oh tak buat apa, baru nak call baby la, 😝😝Daniel : oh hahaha lambat sangat, baby dah kat luar, makan dengan member ni ha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Sent by Daniel)

Zain tergugat melihat kawan Daniel yang begitu rupawan, timbul rasa cemburu dan risau kalau Daniel lebih memilih kawannya itu.

Zain: ehh sapa tu! Kenapa you keluar dengan lelaki lain ni? Kenapa tak bagi tahu i?

Daniel geli hati melihat balasan Zain. "Mesti dia cemburu ni haha"

Daniel: haha sekarang kan dah bagi tahu. Cemburu la tu haha
Zain: mana ada orang cemburu.
Daniel: its okay kalau cemburu, baby suka hehe. By the way jangan risau, dia dah ada partner.
Zain: okay baik. Jangan nakal2 tau. Ingat sikit dah ada laki tau😝. Dah i nak tidur. Esok nak kene bangun awal, sunyi pulak tidur sorang malam ni🥹.
Daniel: alah selama ni macam tidur berteman. Ke.... Dah ada orang sebelum ni 😏😏
Zain: ehh Tak la mana ada, u jangan fikir bukan-bukan.
Daniel: haha i know, dont worry. Dah gi tidur, goodnight muahhh😘😘😘
Zain: okay goodnight too baby 😘😘😘

Daniel hanya tersenyum melihat balasan Zain yang begitu cringe. Disisi lain, kawannya, Zee geli hampir ingin termuntah melihat kawannya yang hangat dilamun cinta itu.

"Untungla berpunya. Ingat sikit kawan kat sebelah ni" Kata Zee dengan muka masam kerana dirinya baru sahaja putus hubungan dengan teman lelakinya 1 bulan yang lalu.

"Hahaha sorry do. Alah macam kau tak buat dekat aku selama ni" Balas Daniel. Zee hanya tersenyum bodoh.

"Okay la fine! Dah, apasal kau ajak aku makan ni, kau nak tanya apa?" Tanya Zee menghirup air.

"Actually.... Aku nak tanya pasal... macam mana eh nak cakap... nak tanya pasal... jadi bottom? Eh heheheh" kata Daniel dengan nada kecil. Zee tersembur bila mendengar soalan Daniel. Matanya membukat melihat Daniel. Dia tidak percaga dengan apa yang baru keluar dari mulut sahabat baiknya itu.

"Ehh kau couple ngan laki ke sundal?!" Tanya Zee dengan nada masih tidak percaya. Zee tahu tentang putusnya hubungan Daniel dan Mey, dan hubungan baru Daniel. Dia hanya anggap bahawa Daniel berteman dengan wanita berdasarkan sejarah hubungan Daniel sebelum ini.

Daniel hanya mengangguk sambil tersenyum malu. Daniel pun menceritakan semua kisahnya bersama Zain, dan niatnya untuk bersetubuh dengan teman lelakinya itu. Dia meminta bantuan dari Zee kerana dia sudah lama mengetahui sexuality Zee dari zaman sekolah lagi, dan dia tahu bahawa Zee adalah bottom sejati.

Zee sudah tentu gembira mendengar berita tersebut, kerana kawan baiknya juga mempunyai teman lelaki. Dia semesti akan membantu Daniel kerana ingat akan jasa Daniel sebelum ini. Daniel adalah orang pertama dia bagitahu pasal sexuality nya dan Daniel menerimanya dengan baik, malah membantunya untuk mendapatkan teman lelaki.

"Eh tapi asal kau jadi bottom? Taknak jadi top ke?" Tanya Zee penasaran. Dia pelik kenapa kawannya itu memilih untuk jadi bottom, memandangkan kawannya sebelum ini straight, mesti lebih memilih untuk 'mendayung'.

"Kau nak tahu kenapa? Kau tengok ni" Daniel pun menunjuk gambar Zain kepada Zee. Zee semestinya terkejut melihat betapa hensemnya kekasih kawannya itu. Dan dia faham kenapa kawannya itu lebih memilih untuk menjadi bottom, kalau dia pun bak jadi bottom untuk lelaki macam ini.

"Ohh patut la, kalau aku pun bagi pantat aku dekat dia ni haha. Tapi kau yakin ke dia Top? Mana tahu dia bottom. Sekarang bottom lagi besar dari top banyak tau, kau jangan main-main!"

"Jangan risau, aku yakin dia Top" Balas Daniel mengingati peristiwa dia cuba menggoda Zain tempoh hari. "Lagipun aku tak pernah ada rasa nak jadi top. Aku rasa nak jadi bottom bila aku dengan dia, aku pun tak tahu kenapa" sambung Daniel.

Zee pun gelak kerana kawannya pun jadi bottom seperti dirinya. Zee pun mengajar Daniel tentang bottom, bagaimana melakukan seks, persiapan yang perlu di buat, dan bonus, cara untuk menaikkan nafsu pasangannya seperti pakaian yang seksi. Zee juga memberi tahu Daniel supaya belajar menghisap batang dengan menggunakan dildo terlebih dahulu. Daniel pun take note semua ilmu yang diberikan oleh kawannya itu, malah terus membeli underwear dan lingeri yang dimaksudkan oleh kawannya itu. "Semoga Zain suka"

1 + ١ = ❤️ (bxb)Where stories live. Discover now