Punish 🔞

4.1K 24 0
                                    


Daniel memasuki bilik 'study' membawa dulang kudapan dan minuman untuk Zain. Dia melihat Zain yang termenung kosong melihat skrin laptop. Dia meletakkan dulang di tepi lalu menghampiri kekasihnya.

"You!... Zain... zainn ... ZAIN!" Jerit Daniel.

Zain tersentak, sedar dari lamunannya dan melihat kekasihnya berdiri di sebelahnya. "Eh you. Dah lama ke kat situ. Sorry I tak perasan." Ucap Zain sambil meraih tangan kekasihnya. Zain sebenarnya masih memikirkan pasal perbincangan bersama muridnya tempoh hari.

"I baru je masuk, tengok You termenung. Ada masalah ke?" Ucap Daniel sambil duduk di atas pangkuan dan merangkul kepala Zain.

Zain meletakkan tangannya pada pinggang Daniel, risau kalau Daniel terjatuh dari pangkuannya. "Masalah pasal duit sumbangan program minggu depan je, huh!" Keluh Zain. Sebenarnya tiada masalah pun berkaitan program tersebut, dia hanya berdalih.

"Nak I tolong tak?" Ucap Daniel dengan senyuman nakal.

"Tolong? Tolong macam mana tu?"

"Macam ni." Balas Daniel sambil mengerakkan pinggulnya di atas batang Zain. Zain tersentak menikmati gerakan Daniel.

"Nakal eh you. Nak kene denda ni!"

"Punish me Daddyyh!" Balas Daniel dengan muka sensual.

Zain mencium Daniel dengan ganas, sesekali mengigit bibir Daniel, supaya membuka mulut. Zain memainkan lidahnya di dalam mulut Daniel, sesekali Daniel menghisap lidahnya dan juga sebaliknya. Tangannya tak tinggal diam, Zain meraba seluruh badan kekasihnya di sebalik baju.

"Mmhmm... Tck....Tck... mmmm"

Zain melepaskan ciuman lalu membuka bajunya dan Daniel, lalu kembali menciumi tengkuk dan bahu Daniel, sambil satu tangan masuk ke dalam seluar dan meramas bongkahan pantat Daniel.

"Mmhmm ahhhh ahhh" desah Daniel. Tangannya meremas rambut Zain menyalurkan rasa nikmat yang tak tertahan.

Zain menurunkan ciumannya ke dada Daniel. Berhenti sejenak di depan putingnya, lalu kembali menghisapnya dengan rakus, badan Daniel mengelinjang menikmati sensasi nikmat pada putingnya,

Tangan Zain yang satu lagi kini sedang bermain di lubang Daniel. Menggosokknya dengan jari, dengan sesekali memasukkan jari, fingering Daniel.

Zain akhirnya berhenti permainannya dan memberi satu kecupan pada Daniel. "I nak you bogel and hisap batang I" ucap Zain dengan suara deep.

Daniel segera membuka seluarnya dan duduk di antara kaki Zain, dan membuka boxer zain lalu mula menghisap batang kekasihnya.

"Arhhh shit sedap sial mulut baby!" Desah Zain. Dia tidak pernah tak puas dengan skill blowjob Daniel. Tangannya memainkan putingnya sendiri sambil kakinya mengurut batang Daniel. Sungguh nikmat.

Daniel menaikkan kepalanya sambil kedua tangannya melancap panggal batang Zain. Batang Zain terlalu besar untuk mulutnya.

Timbul idea nakal dalam kepala Zain, dia menghidupkan rakaman pada laptopnya.

"Dah stop, I dah tak tahan nak fuck you" naik menarik badan Daniel supaya berdiri menghadap laptop. Zain memeluknya dari belakang, dengan satu tangan mencubit puting dan satu meremas dada Daniel. Mulutnya pula menjilat telinga Daniel sensual.

Zain menolak badan Daniel supaya membongkok. Daniel menahan badannya pada meja. Dengan gaya Standing Doggy Style, Zain tanpa memberi amaran segera memasukan batangnya ke dalam lubang Daniel dengan satu hentakan yang kuat, tepat pada prostate Daniel.

"ARGHHHHHH"

*CROOT! CROOT!*

Daniel menjerit dalam masa yang sama pancut bertubi-tubi. Hentakan Zain pada prostatenya sungguh nikmat sehingga dia terpancut. Satu perasaan yang sungguh nikmat.

"You pancut? Wow" Zain kagum dengan kekasihnya yang pancut dengan satu hentakan sahaja. Zain kembali menghentak batangnya berkali-kali, tidak memberi peluang kepada Daniel menikmati pelepasannya.

"Ahh hmmm ketat lubang you... sshit... sedap?"

"Ssedapp! Ahhh hmm hahh ahh"

Zain melepaskan batangnya, lalu kembali duduk di atas kerusi. "Come baby, I nak you ride my dick."

Daniel tersenyum lalu segera duduk memasukkan batang Zain kembali dalam lubangnya, dalam posisi menghadap laptop.
Dia suka sifat dominan Zain ketika melakukan sex, sifat Zain yang suka mencuba sesuatu ketika berhubungan intim.

"Ahhh batang you besaarr— su-susah nak masuk." Rintih Daniel kerana susah untuk duduk atas batang kekasihnya.

"Susah? Meh sini"

*PAP!*

Zain menghentakkan pinggulnya ke atas dan menolak bahu Daniel dalam masa yang sama.

"ARGHHHHH FUCKK!"
*CROOT!*

Daniel sekali lagi terpancut. Zain diamkan sebentar sekitar 30 saat memberi masa kepada Daniel untuk bertenang.

"Gerak" Ucap Zain dengan penuh dominan. Daniel hanya patuh sahaja. Dia menaik turunkan pinggulnya seperti menunggang kuda. "Ahhh shit sedap sial lubang baby"

"Ahhh ahh"

Cukup lama Daniel menunggang batang Zain, dia mula rasa kesian melihat Daniel. Dia lalu memeluk Daniel supaya menyandar pada dadanya, lalu melajukan hentakkan pinggulnya. Tangannya mula memainkan puting Daniel dan satu lagi melancap Batang Daniel.

Rupa Daniel memang sangat kacau, matanya putih, mulutnya tak henti mendesah sehingga banyak air liur turun dari mulutnya, badannya basah berpeluh, putingnya merah dan tajam. Zain semakin horny melihatnya. Zain pun menaikkan tempo hentakkannya.

"You I nakk cumm" ucap Daniel. Zain meneruskan hentakkannya sehingga....

*CUURRR!*

Daniel terkencing.

Perasaan yang Daniel rasa seperti ingin pancut air mani di salah ertikan, dia sebenarnya ingin terkencing. Dia sudah tidak mampu bertahan lagi.

Zain sedikit geli pada awalnya, tapi entah kenapa semakin horny melihat dari skrin laptopnya, sehingga dia tanpa sedar kembali menghentakkan batangnya dan akhirnya...

"ARHH FUCK I CUM"
*CROOT!CROOT!CROOOT!*

Zain mencapai klimaks dan pancut didalam lubang kekasihnya.

Mereka mengambil nafas dengan laju. Daniel menyandarkan badannya pada dada Zain. Zain mencium tengkuk Daniel.

"Thank you sayang, you memang the best. I nak pernah rasa nikmat macam ni." Bisik Zain.

"Daniel hanya mengganguk perlahan, tiada tenaga untuk menjawab.


*

*

*

Paginya, mereka sedang bersiap untuk ke sekolah.

"Sayang" panggil Zain.

"Ye you, kenapa?" Tanya Daniel sambil mengemaskan pakaiannya. Tiada respon diberikan oleh Zain. Daniel pun pusing mengadap Zain.

"You okay tak?" Tanya Daniel sambil berjalan ke arah Zain dan memeluknya.

Zain menciumnya cukup lama. "I ada perasaan risau tak sedap hati. I nak you ambik ni, air tag, letak dekat phone, wallet, dan bag. Satu lagi...." Zain memakaikan rantai kepada Daniel, rantai yang telah disambungkan dengan air tag juga.

"Okay. Tapi I rasa tak ada apa-apa pun, jangan risau." Balas Daniel dan memberi satu kecupan kepada Zain.

"So do I" Bisik Zain dalam hati sambil melihat Daniel keluar dari bilik.

1 + ١ = ❤️ (bxb)Where stories live. Discover now