2.

42 5 0
                                    

Düşünmekten aklımı kaçıracaktım sanki neydi bu şimdi aklımın bana bir oyunu falan mı sürekli aklımda o vardı adını bilmediğim tanımadığım ve sadece iki kere gördüğüm o çocuk. Ve içimde ki o sanki daha önce tanıdığım biri hissi.

-Kızım ne oldu neye daldın bu kadar?
-Hiç dalmışım anne öyle bir şey mi oldu?
-Akşam diyorum abinlere gideceğim gelecek misin?
-Hayır anne benim ders çalışmam gerekiyor vizeler yaklaşıyor biliyorsun.
-Tamam kızım

Annemle biraz konuşup odama çıktım. Ders çalışmam gerekiyordu ama nerden başlasam bilemiyorum size de oluyor mu bilmiyorum ama bazen gerçekten hiç ders çalışasım gelmiyordu. Bir yerden başladım artık.
İki saat aralıksız ders çalışmıştım. Baya yoruldum duş alıp biraz yatsam iyi olacaktı .

-Leylaa
-Efendim
-Efendim anneeee
-Ses versene anne

Anneler niye böyleydi ya. Yerimden kalkıp aşağıya indim annem kapının azındaydı .

-Anne niye cevap vermiyosun
-Duymadım ben çıkıyorum kapıları kilitle dikkat et tamam mı?
-Tamam anne asıl sen dikkat et

Annem gitmişti evde tek kalmayı seviyorum. Annemden rahatsız değilim ama tek kalınca istediğim saçmalığı yapıp kafamı topluyorum. Hukuk okumak gerçekten zordu. Hazır annem gitmişken en sevdiğim şarkıyı açıp oynamaya başladım. Ve sözlere eşlik etmeye başladım..

Bir gün çıktım armuda
Yârim geldi altına
Seçtim sarılarını
Attım peştemalına
Gcggdfuy deli gibi kendi kendime eylenip horon oynuyordum.

-YAZARDAN-
Leyla izlendiğinden habersiz kendi kendine eyleniyordu. Genç adam iç çekti bu manzara karşısında. Kıza aşıktı onu istiyordu ama ona zarar vermek istemiyordu. Ve içinde büyük bir korku vardı kızın ondan korkacağını biliyordu belki nefret ederdi herkes gibi. O çok güçlüydü herkesin korktuğu korktuğu için saygı duyduğu biriydi. Bu durumdan memnundu genç adam ama bir tek o kız korkmasın istiyordu. Kimsenin sevgisini merhametini istemeyen o genç kızın onu sevmesini istiyordu.

  -LEYLADAN-
Ay çok yorulmuştum ama oynamaya devam ediyordum. Telefonuma bildirim gelince oynamayı bıraktım. Mesaj gizli bir numaradandı. Mesajda perdeleri kapat yazıyordu. Kimdi ki şimdi bu hemen önce koşup perdeleri kapattım. Çok korkmuştum kimdi bu numaramı nerden buldu ayrıca içeriyi görmesi için bahçeye girmesi gerekiyordu. Ne yapacaktım odama çıkıp kapıyı kilitledim. Bir mesaj daha geldi.

   05*: Benden korkmana gerek yok.
       BEN: Kimsiniz?    
    05*: Boş ver kim olduğumu ama korkma sana zarar verebilecek son kişi bile değilim.

Ne demek bu ya tanıdığım birimi acaba bana şaka mı yapıyorlar. Anlamıyorum ki bir bu eksikti. Annem  annem ne zaman gelecek acaba çok korkuyorum keşke evde kalmasaydım.
Bir yeni mesaj.

    05*: Anladın değil mi ? sana zarar vermem.
      BEN :  Zarar verecek olsan zarar veririm der misin ? ayrıca bahçemizde ne işin var ?

   05*: Bilmiyorum canım seni görmek istedi.
       BEN: Ne demek beni görmek istedi sapık mısın sen ?

    05*: Hayır sadece seni görmek istedim.
        BEN: Tanışıyor muyuz?

     05*: Hayır
         BEN: Niye o zaman beni görmek istedin?

05*: Çünkü öyle istedim.
          BEN: Madem görmek istedin niye insan gibi karşıma çıkmıyor sun ?

05*: Çıkamam
            BEN: Neden

05*: Benimle tanışmak istemezsin☹
     BEN: Neden ama kimsin sen   sevmediğim biri falan mısın?

05*: Daha önce tanışmadık ama sevebileceğin biri değilim daha fazla uzatmayalım iyi geceler kiraz çiçeği😊

     Ohaaaaaa kokum kokumu nerden BİLİYORRRRR….

Korkutan Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin