" Tuan muda kita nak buat macam mana lagi?" tanya Ayyash." kita cari bangsattt tu sampai dapat dulu". Kata Axel dengan amarah, dia tak puas hati!!. Habis markas nya hancur sebab Max dan Black.' aku dapat kau, aku bunuh kau berduaa! ' desih nya di dalam hati penuh dendam. Urat-urat di kepala telah menunjuk kan bertapa marah nya dia. BODOH!
Mereka berempat berjalan perlahan untuk naik ke tingkap atas. Tiba-tiba langkah mereka terhenti dan mendengar suatu suara yang sedang bercakap dari tingkat atas .
'' Kau tak payah takut lah Black, mereka tu cuma budak mentah je. Yang kau risau macam bini hilang asal? '' soal Max kepada Black dari telefon, otw balik mansion benda dah happy puas party kan. 'masalah nya bini aku memang dah hilang, sebab dah mati' desih nya dalam hati. Boss aku ni memang bodoh, bapak dia pun sama bodoh!.
'' Memang lah risau boss, kau ni buat bodoh ke memanng bodoh? Aku risau kalau dragon turut turun tangan sekali macam mana? kau mesti kenal kan DEVIL? Giovane maestro, kau mesti kenal. Dengan anak buah dia 4 orang lagi macam psycho lagi, tambah-tambah sepupu dia tu macam psycho macam si Rayyan tu. '' bidas Black dengan panjang lebar di disebalik telefon itu, giler boss dia, siapa suruh bermusuh dengan trio4 ni? aku pun tak faham lah. Dasar beban kan orang.
Terkedu sekejap dibuat nya, dia maki aku bodoh? "Bapak sedap mulut kau, kau sedap-sedap je kata aku bodoh. Dah, Btw kau ikut jelah arahan aku, kau tahu kan kenapa aku bermusuh dengan trio4 ni? kau pun dah tau sebab kenapa kan, tanya lagi.
Kherr, Axel, Ayyash, Mikael yang dengar itu hanya mampu gelak kan sahaja, macam budak-budak, sebab kan hal itu lah membuat mereka semua bermusuh hingga sekarang.
'' Xel, kau nak pi mana? Sabar jap. Tunggu dia pergi tempat senyap dulu. Nanti baru kita serangg. '' kata Tengku Kherr dengan perlahan. Axel yang mendengus geram itu dijeling seketika. BEY SABO BEY, BEY RILEK BEY!!
'' Okay, Xel. Ayy, Mika dia dah pergi, so kita berpecah. Kita perangkap kan black terus heret bawa pergi mansion aku, faham". Kata Tengku Kherr sambil menunjukan arah untuk mereka berpecah.Mika, Axel dan Ayyash terus menggaangukkan kepala dengan laju.
Axel Alexxandre perlahan-lahan mengikuti mereka dari belakang, dia dah tak sabar nak hancur kan tempat ni. Hati dia panas, bila teringat balik kes semalam.
Tengku Kherr yang pergi kearah lain terus terserempak dengan seorang laki dengan seorang perempuan yang sedang berbual itu. Eh jap, macam kenal?? tapi siapa?. Apabila makin dekat dia pergi baru dia tersedar yang perempuan itu adalah perempuan yang cuba mengorat nya di restoran .
'' Kau orng tahu tak aku ni ada jumpa sorng laki ni, giler hensem! aku try mengorat dia tadi, dapat weh. Bodoh kan laki tu. HAHAHAHA!!! '' gelak Sofia Flavia dengan lantang. Tanpa menunggu lama Tengku Kherr terus berlalu pergi dengan laju, risau takut terkantoi, naye pak samad.
Ayyash yang cepat-cepat keluar dari lif terus terserempak dengan anjing di depan nya itu. '' hello dog, MUSM! '' Kata Ayyash Amzar dengan sinis. Erkkk MUSM? Macam kenal tapi dimana?
'' YASHHHH!!!! N--NII K-KAU?! MACAM MANA KAU BOLEH MASUK TEMPAT KITA ORANG?! '' jerkah black dengan kuat. Giler! aku baru cakap tadi dah sampai.
'' Hello, bastard. '' Sapa Axel Alexxandre dengam sinis.
'' PHAMTOM!! '' terjerit Black akibat terkejut, giler kali ni dia betul-betul tak hidup!
'' Hello, bit*%*.'' sapa tengku kherr sinis yang baru keluar dari lif itu.
Black menelan liur bagai kan telan pasir masuk ke dalam mulut, kali ni betul-betul tak lepas aku.
Black yang cuba untuk lari kan diri, sekali kaki dia ditembak dari jauh.
YOU ARE READING
THE REVENGE OF DEMONIA -(OG)
Romance'' Awak Tengku Riaz Dayyan kan? '' - Aryssa Mikhayla '' Not me, you're the wrong person. '' - Tengku Kherr '' Tipu! Saya ingat lagi cincin dan rantai leher ni, pemberian oleh arwah mummy awak!!!. - Aryssa Mikhayla Tengku Kherr William Mikhaleeq, j...