CHAPTER 31 - TROD

39 5 0
                                    

Jangan lupa vote dan follow ya

"Selepas selesai sahaja kerja Tengku Kherr, mereka berdua berjalan keluar dan menuju ke lift. Iffan sempat bertanya kepada tuan mudanya itu.

" Abang kedai makan tu jauh tak dari sini?" Soal Maria Katriel.

" Tak jauh mana, dekat dengan sini je" Balas nya.

" Kenapa abang tiba-tiba nak lunch dengan Katriel? Walau sebelum ni abang dah reject Katriel?"

" Hati manusia boleh berubah bila masa sahaja. So, tak ada masalah kan?" Kata nya semula.

" Tapi abang nampak lain lah hari ni... Nampak sweet". Memang betul, Tengku Kherr hari ni nampak sweet sedikit.

Kes mengenai Aryssa dan Tengku Kherr makan bersama di syarikat Kherr's Diamond pun masih menjadi bualan hangat.

Kini dengan anak tiri Dato Tengku Hilman Attar, pasti akan menjadi lebih terkenal. Maria Katriel hanya berjalan dengan angkuh.

Dia berlari kecil dan terus memeluk lengan Tengku Kherr.Tengku Kherr yang tersentak itu terus menoleh ke arah 'little Diavolo' itu. Semua terkejut; tuan muda tidak marah ke?

Ini pulak dengan anak tiri Dato Tengku Hilman Attar? Lagi famous lepas ni. Maria Katriel hanya berjalan begitu angkuh. Dia berlari kecil dan terus memeluk lengan Tengku Kherr.

Tengku Kherr yang tersentak itu terus menoleh ke arah liltle diavola itu. Semua terkejut, tuan muda tak marah ke?

" Kenapa staff abang tengok Katriel pelik-pelik? Macam tak suka kata Katriel je" Kata nya.

" Biar kan mereka. Kau tak payah layan diaorang" Balas nya dingin.

Sampai sahaja di depan kereta, Ayyash Amzar terus membuka pintu penumpang belakang untuk tuan mudanya. Maria Katriel turut masuk ke dalam kereta Rolls-Royce.

Ayyash Amzar yang melihat itu hanya memberikan reaksi biasa sahaja. Padahal, dalam hati, dia rasa ingin meletus. 'Berlagak sangat, nanti makan garam baru tahu.'

" Pergi ke kedai makan Flasswer." Kata nya.

Ayyash mengangguk dan menelan liur dengan payah. 'Ya Allah, tuan muda nak pergi ke mana? Lagipun sunyi.'Tanpa mereka sedari, Aryssa Mikhayla telah mengekori mereka sejak dari luar pintu pagar syarikat.

Aryssa menaiki kereta BMW nya. Dia mengekori kertas Rolls-royce milik Tengku Kherr dari belakang.

" Diaorang nak pergi mana? Kenapa ada Katriel sekali? Tak boleh jadi, kita kena ikut!" Kata Aryssa dengan geram.

" Tengok je dingin beku bagai, rupa nya playboy kalah papa aku lagi"

" Jap, ke diaorang ada hubungan special?"

" Tak masalah nya kes aku ni!!!! Ya Allah kenapa lah nak kena viral pasal makan dekat restoran Kherr's Diamond tu?!"

" Aku makan makanan jee, bukan aku makan Mamat tu pun"

Desis Aryssa Mikhayla dengan geram. Hah aku makan makanan bukan makan kherr!

Dia terus mengikuti kereta di depan nya tidak lepas. Orang belok kiri dia belok kiri, orang belok kanan dia belok kanan. Ni kalau belok pergi syurga dia ikut tak?

" Japp... Macam familiar je tempat ni? Ni bukan..... SHIT!" Aryssa teruk menekan brek kaki dengan kuat.

" Kenapa dia datang ke kawasan kedai makan ni? Setahu bukan tempat ni viral kes exciden ke?"

" Lahhh! Patut lah! Dia datang dating dengan Katriel dekat sini ke? "

" Takkan nak date tempat macam ni? "

THE REVENGE OF DEMONIA -(OG) Where stories live. Discover now