Jangan lupa vote dan follow sekali ya
Aryssa Mikhayla yang sedang tunggu diluar Company Kherr's diamond. Dia dapat tahu Tengku Kherr berada disini. Siapa lagi kalau bukan Tengku Adryan yang bagitahu.
Dia duduk di kerusi yang canggih itu sambil memain telefon milik nya.
Dalam beberapa jam dia menunggu akhirnya Tengku Kherr keluar dari bilik meeting itu.Tengku Kherr tidak tahu bahwa Aryssa telah menunggu nya selama 3 jam yang lama.
Aryssa yang sedar kehadiran Tengku Kherr dia terus bangun dan menuju ke arah lelaki tinggi lampai itu dengan berani.
" ABANG RIAZ!" Laung Aryssa dengan kuat. Tengku kherr terus berhenti berjalan. Terkaku dan terdiam..
'Siapa yang panggil nama sebenar aku?!' desis nya didalam hati.
Dia terus berjalan tanpa memusing kan badan. Dia terus menuju ke arah ruangan restoran didalam company itu.
Aryssa yang melihat itu hanya memuncung kan bibir sahaja.
'Ke Tengku Kherr bukan abang Riaz? Tapi kenapa aku rasa dia tu adalah abang Riaz? Tak boleh jadi ni, kita kena siasat!' Katanya sambil mengetuk dagu.
Dia terus berlari dengan laju dan menghalang Tengku Kherr dari depan.
Tidak sempat Tengku Kherr mahu berhenti akhir nya mulut Aryssa tercium dada bidang milik Tengku Kherr yang berlapik dengan baju blazer warna hitam itu.Hampir mahu jatuh ke belakang, dan akhir nya Tengku Kherr sempat menangkap pergelangan tangan milik Aryssa. Sekali lagi Aryssa tercium dada belah kanan milik Tengku Kherr. Nasib lah berlapik dengan blazer.
Semua orang disitu hanya ternganga sahaja. Seorang perempuan dalam dakapan Tengku Kherr?! Oh my good!!! Untung nya...
Hmm untung ke? Ketepi itu anak saya tu. Shuh shuh.
Aryssa perlahan lahan menarik muka nya dari dada bidang lelaki itu. Dia memandang muka Tengku Kherr dan sengih. Dan Tengku Kherr pulak hanya memberi riak wajah rest face sahaja.
" Hi Tengku Kherr.... Erkk awak.. Hihihi" Sapa Aryssa sambil sengih.
Tengku Kherr yang melihat itu hanya diam kan diri sahaja. Ecey nak senyum lah tu, Cover lak. Ish ish.
" Hmmm." Itu sahaja yang keluar dari mulut nya. Hmmm hmm hmm.
" Err busy tak? Saya nak ajak awak Lunch sama-sama" Kata nya lagi. Mereka dalam keadaan yang sama.
" Tak busy, aku dah settle kan kerja tadi" Jawab nya. Dia terus melepas kan pergelangan tangan Aryssa dan undur ke belakang setapak.
Aryssa yang melihat itu hanya curi curi senyum sahaja. Gentleman lah awak ni. Auchhhhh.
" Kalau macam tu, jom lah Lunch dengan saya. Saya datang sini nak ajak awak makan bersama dengan sayaa" Kata Aryssa sambil memandang mata Hazel milik Tengku Kherr. Sebijik sangat macam abey Riaz kito!
" Adryan mana? Kenapa kau tak ajak dia aje." Soal nya. Bau bau nada cemburu ke ni? Ehek.
" Cik Ryan ke? Taknak lah saya, saya nak lunch dengan awak aje. Lagi pun Cik Ryan sibuk date dengan Melynda." Kata Aryssa.
Tengku Kherr terus berkerut dahi. Adryan date dengan Melynda? Biar betul.
" Hmm. Kalau macam tu, kau pergi lah Lunch sorang sorang. Aku kena pergi tempat lain " Kata nya dan ingin melangkah pergi.
Aryssa yang melihat itu terus menarik hujung baju blazer milik Tengku Kherr. Tersentak dan dia memusing kan badan nya.
Dia memandang Aryssa dengan datar. Melihat Aryssa yang membuat muka simpati itu dia hanya menghela kan nafas sahaja.
YOU ARE READING
THE REVENGE OF DEMONIA -(OG)
Romance'' Awak Tengku Riaz Dayyan kan? '' - Aryssa Mikhayla '' Not me, you're the wrong person. '' - Tengku Kherr '' Tipu! Saya ingat lagi cincin dan rantai leher ni, pemberian oleh arwah mummy awak!!!. - Aryssa Mikhayla Tengku Kherr William Mikhaleeq, j...