Sedang elok aryssa memborak bersama adik-beradiknya dan juga datin Ammor. Ada suatu suara menyampuk dengan laju.
" Hai girl, nak tak menari dengan saya?" Tanya Max sambil senyum ke arah gadis idamannya itu.
Aryssa terus menoleh ke arah pemilik suara itu. Jelas lelaki itu sedang senyum ke arahnya.
"Errrrr s-saya...... " tidak tahu hendak menerima atau pun tolak dia buntu, kerana senyuman lelaki itu terlalu menakutkan untuknya. Gatal ee..
"Sorry, who are you? Why do you want to invite my Future daughter-in-law to dance with you? Don't you know halal and haram?" Bidas semula Datin Ammor kepada jejaka itu.
Semua orang disitu sudah mula ternganga dan terkejut, manakala Aryssa tidak berkelip-kelip memandang ke arah Wanita tua di hadapan nya itu.
'my future son-in-law.. Mama tolong Ryssa!!!!'.Meryna dan Melynda sudah mula menyakat kakak mereka itu."Datin's Future daughter-in-law?!" Soal Max sedikit terkejut. Gila Bakal menantu keluarga William Mikhaleeq?! Shit!
"Yes, her will be my Future Daughter-in-law . Why, is there a problem??" Bidas semula Datin Ammor kepada Maxxilo. Nak main dengan Jayden's wife gengstah kl 0.2 ke anak muda?? Heh.
Max benggang, sungguh tidak percaya. Mamat mix italy ada bakal istri cantik sebegitu? Tch, baru bakal istri, belum istri sah lagi kan? So aku ada peluang!
Axel yang mendengar sudah memberi senyuman sinis ke Max. Max yang terkedu itu sudah mula mengepal kan penumbuk nya.
Axel terus bangun dan berdiri dan berjalan ke arah Max. Senyuman sinis dihadiahkan kepada jejaka itu.
"You're the wrong person to invite, Max. If he knows you want anything from his girl, you die. Remember, you were the wrong person, and now the fire is burning..." Kata nya dengan sinis. Ingin mahu berlangkah pergi, Tiba-tiba langkah nya berhenti.
" Kau ingat kau siapa? Kau ugut aku Viper? Tch aku tak takut sedikit pun dengan kau. " kata Max sambil merenung ke arah Axel.
" Kau tak takut? Tapi kenapa kau lari time anak buah DEVIL dapat tangkap kau? Kau tembak anak buah devil sampai cedera parah, Dog. "Balas Axel dengan geram. Kalau ikut kan bukan di majlis dah lama dia belasah jantan ni.
Hilang kata-kata. Entah mahu jawab apa kepada jejaka mix morocco ini.
" Ingat, Dog. Orang kanan kau ada dengan Dragon&tiger.. Dan lagi satu kau takkan terlepas. Kita orang dah pesan jangan sesekali sentuh Dragon&tiger, sekali kau sentuh Mereka, mereka takkan lepas gigitan tu. Macam perempuan yang kau tengah ajak ni, kau tengah menyala kan api dalam badan dia juga.... Dan jangan kau fikir letupan dekat markas aku, aku akan biar kan macam tu saja. Kau yang cari mati sendiri. Tunggu dan lihat apa yang akan jadi.. " balas Axel dengan panjang lebar. Dia sendiri cari mati, so yeahhh on.
Max sudah hilang kata-kata lagi, dan mata nya tak sengaja ter tuju ke arah Tengku Kherr. Jejaka mix italy itu sedang merenung nya dengan Tajam sampai naik bulu roma nya tika ini. Gilaaa!
YOU ARE READING
THE REVENGE OF DEMONIA -(OG)
Roman d'amour'' Awak Tengku Riaz Dayyan kan? '' - Aryssa Mikhayla '' Not me, you're the wrong person. '' - Tengku Kherr '' Tipu! Saya ingat lagi cincin dan rantai leher ni, pemberian oleh arwah mummy awak!!!. - Aryssa Mikhayla Tengku Kherr William Mikhaleeq, j...