"Kes sesini Hwang çıkar şunu içimden." Silahla içimde git-gel yaparken omuzlarını tüm gücümle sıkıyordum. Biraz daha zorlarsa inlememi tutamayacaktım ve abim onun belasını sikecekti.
_______Beni takmayarak silahla deliğimi sertçe becerirken sessiz olma çabalarım boşunaydı. Gözlerim zevkle geriye doğru kayarken silahı içimden çıkarıp penisini sokmasıyla bu sefer ağzımı Hyunjin kapattı. Sonuna kadar aldığım büyük penisi duvarlarımı ezerken gözlerimden süzülen yaşlara engel olamamıştım. Ah şu an yatakta olacaktık.
Elini ağzımdan çekmesiyle ses çıkarmamak için alt dudağımı dişledim. Hâlâ alışamadığım penisinin üzerinde hareketsizce otururken Hyunjin'in elindeki kravatla ağzımı bağlamasıyla sertçe yutkundum. Beni sikmeden bırakmayacaktı anlaşılan.
Bir süre sırıtarak beni izlemesininin ardından kucağında zıplatmasıyla ağzımdaki kravattan dolayı boğukça inledim. En derinime kadar hissettiğim penisinin her vuruşunda zevkle inlerken diğer yandan kulağıma Jisung ve abimin inleme sesleri geliyordu. Aman ne güzel.
Birkaç vuruşunun ardından zevk noktamı bulmasıyla resmen çığlık atmıştım. Neyseki Jisung'la eş zamanlı inlediğimiz için fark etmemişlerdi. Hyunjin benim bu telaşlı halimden zevk alsa da ben oldukça tedirgindim. Dayak yiyecek olan kendisi ancak burada yakalanmamak için savaş veren bendim. Bunu sonra ona ödeteceğim ama.
Dolap kapağının aralığından vuran ışığın aydınlattığı gözlerini izlerken daha fazla dayanamayarak ağzımdaki kıravatı çıkardım ve dolgun, kızarmış dudaklarına yapıştım hırçınca. Dudaklarını iki dudağım arasında ezerken vuruşlarına devam ediyor ve büyük eliyle çıplak kalçamı okşuyordu. Şu an zevkten delirmek üzereydim. Sonlara yaklaştığımı seğiren pensimden anlamasıyla vuruşlarını sıklaştırıp hareketlerini sertleştirdi. Şu an aldığım zevten dolayı kucağında ölebilirdim.
Birkaç vuruşunun ardından karnına boşaldığımda Hyunjin'de en derinime girip sıcak sıvısıyla doldurmuştu içimi. Rahatlamanın etkisiyle dudaklarımızı ayırıp başımı omzuna yatırdığımda ağır hareketlerle kalçamı okşamaya devam etti. Hâlâ içimden çıksın istemiyordum.
İşaret parmağımla gömleğinin açıkta bıraktığı göğsünde hayali daireler çizerken arada bir omzundan sıyrılmış olmasından dolayı çıplak olan omzunu öpüyordum. Abimlerin sesi gelmiyordu artık.
"Bir tur daha." Hyunjin'in kulağıma fısıldayarak yaptığı teklifine karşılık kafamı kaldırıp kıstığım gözlerimle ona bakarken o ise bana sevimlilik yapıyordu. Bu adamdaki libido tavan yapmış hızına yetişemiyordum ki. Kafamı olumsuz anlamda iki yana salladığımda omuz silkti çocuklar gibi. Bir de inatlaşıyordu.
"Hadi Felix~"
"Eğer o çeneni kapatmazsan vururum seni." Elime aldığım abimin susturuculu silahını ona doğrultmamla birlikte alayla salladı başını Hyunjin. Sanırım yapamayacağımı düşünüyordu.
"Sıkıyosa vursana."
Beni kışkırtmak için söylediği şeye karşılık hiç düşünmeden tetiği çekerek bacağından vurmamla ağzına gelen her küfürü saydırmıştı. Abim beni tanıdığından asla beni bir şeyle sınamazdı. Bunu bilmemek Hyunjin'in ayıbıydı.
"Şimdi o çeneni kapat yoksa bir daha ki sefere namlunun ucunu ağzına veririm." Vurulduğu yeri tutarak sızlanırken alayla gülmesine göz devirmiştim. Akıllanmıyordu işte.
"Ben de senin ağzına sikimi vermek istiyorum. Ha? Ne dersin?" Derin ve bıkkınca bir nefes alarak silahı kenara bıraktığımda elimi Hyunjin'in vurulduğu yere götürdüm. Kanıyordu. Az önce ağzımı bağladığı kravatı alarak bacağındaki yaranın biraz üstünden bağlayarak tampon yapmaya çalıştım. Bir süre bununla idare etse iyi olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri / Hyunlix
Fanfiction"Eğer o çeneni kapatmazsan vururum seni." Elime aldığım abimin susturuculu silahını ona doğrultmamla birlikte alayla salladı başını Hyunjin. Sanırım yapamayacağımı düşünüyordu. "Sıkıyosa vursana." Beni kışkırtmak için söylediği şeye karşılık hiç düş...