🔫 17. Bölüm

111 13 5
                                    

"Kaldırdığın gibi indir şimdi."

Kalçasındaki elimi tutup kasıklarına getirmesiyle alt dudağımı ısırarak pantolonundan belli olan penisini onu delirtecek yavaşlıkta okşadım. Avucum arasındaki sertliği hafifçe sıkmamla küfredek geriye attı kafasını. Seksiydi. Alt bedenini elime doğru ittirirken dudağıma yapışmasıyla onu altıma alıp öpüşüne karşılık verdim. Bacağım ve elimdeki sargılardan dolayı pek rahat hareket edemesemde bu sevişmemize engel değildi elbette.

Seri hareketlerle pantolonunu iç çamaşırıyla birlikte indirerek resgele bir yere fırlatıp tişörtüyle birlikte zeminle buluşturdum. Altımda bütün çıplaklığıyla durduyordu şimdi. Bu ister istemez onu uzun bir süre süzmeme neden olmuştu ve onu sinirlendirmişti.

"Gözlerinle yeme işin bittiyse diyorum acaba benimle ilgilenebilir misin?" Sesindeki sitem odaya küçük bir kıkırdama bırakmama neden olmuştu. Her zamanki gibi aceleci davranıyordu.

Felix'in yardımıyla bende üstümdeki bütün parçalardan kurtularak sargısız elimin işaret parmağını içine göndererek komodinin üstündeki viski şişesine uzandım. O odaya minik inlemelerini bırakırken elimdeki şişeyi ters çevirip Felix'in gözlerinin içine bakarak viskiyi yere döktüm ve son bir yudum kala şişenin ağzını dudaklarıma götürüp içtim.

"Bebeğim inlemelerini saklama." Sırıtarak söylediğim şeye karşılık herhangi bir tepki vermezken içindeki parmağımı çıkarıp üzerine doğru eğildim ve şişenin dar ağzını deliğinden içeri ittim.

"Sikeyim Hyunjin!" Kollarıma sıkıca tutunmuş tırnaklarını tenime geçirirken ardı ardına sıralıyordu küfürlerini. Şişeyi biraz daha içine itip dönderdiğimde belinin havalanmasıyla göğsünden bastırıp belini yatakla bütünleştirdim. Yüzünün aldığı ifadeler o kadar güzeldi ki onu izlemekten alamıyordum kendimi.

'H-hyunjin seni- seni istiyorum." İnlemelerinin arasından konuşarak elini penisime sardığında şişeyi içinden çıkarıp yatağa bırakarak Felix'in sertliğimdeki elini çektim. Bir süre bekleyebilirdi.

Bacaklarını daha çok aralayarak iyice bacak arasına yerleşmemin ardından eğilip penisini elime alarak başına küçük bir öpücük kondurdum. Yüzümü biraz daha aşağıya getirip dudaklarımı pembe küçük deliğine bastırdığımda kalın sesli inlemesi ilişmişti kulağıma. Dilimi süreterek deliğinden içeri ittiğimde beli tekrar havalanmış, göğsünden bastırmamla tekrar beli yatakta buluşmuştu.

Islanmış deliğini bir süre dilimle becerdikten sonra tekrar penisine gelerek boydan boya dilimi üzerinde gezdirdim yavaşça. Küçük bedeni zevkten altımda kıvranırken daha fazla uzatmayarak penisimi birkaç kez çekiştirip ıslak olan deliğine ittim. Minik elleri arasında çarşafı sıkarken kafasını geriye atmış arsız inlemelerini sunmuştu bana.

Eğilip açıkta bıraktığı boynuna öpücükler bırakarak dişlerim arasına aldığım deriyi sertçe emdim. Kendini kasmasıyla penisimi sıkan duvarları zevkten dört köşe olmamı sağlarken aşağılara doğru inerek dudaklarımı göğsüne bastırdım. Dişlerim arasına aldığım pembe tepeciği ıslak bir şekilde emerken içinden çıkıp sertçe girmemle elinin birini saçlarıma getirerek sertçe çekti.

İçinin sıcaklığı ve ıslaklığı nedeniyle kendimden geçmişken dudaklarımı göğsünden ayırarak pembe, şekilli dudaklarına geldim. Delisi olduğum dudakları sertçe öperken dilini dudaklarım arasından gönderdi içeri. Küçük dilini emerken yaptığım başka bir sert vuruşla ağzımın içine boğukça inlemişti.

"D-daha sert H-hyunjin mmhm."

İsteği üzerine sert vuruşlarıma devam ettiğimde kısa bir süre içerisinde boşalmıştı. Rahatlamanın etkisiyle aptal aptal sırıtırken sınırında olduğum için çok geçmeden bende içine gelerek kendimi serbest bırakıp üzerine uzandım. Göğsü hızla inip kalkarken kalbinin hemen üstünde olan kafamdan dolayı kalbinin hızla atışını net bir şekilde duyabiliyordum. Dinlendirici ve rahatlatıcıydı.

Serseri / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin