Mia Rodriguez Leclerc
Lando Norris
Fontosabb mellékszereplők:
Charles Leclerc
Max Verstappen
Arthur Leclerc
Emma Byers19 éves vagyok. 7 évesen kerültem árvaházba. 8 éves voltam amikor örökbe fogadtak. 9 évesen hivatalosan is Leclerc lettem. Igen, a Leclerc család fogadott örökbe. Legfiatalabb vagyok a családban. Arthur a bátyám, és a legjobb barátom. Mindent vele osztok meg. Charlesal is nagyon jó a viszonyunk. Forma 1es pilóta, a Ferrarinál. Amikor még Jules versenyzett, akkor voltam kint. Azóta nem voltam. 2 év alatt nagyon jóba lettem vele. Aztán elhunyt. Charles es én álltunk hozzá a legközelebb. Jules ajánlott engem a Leclerc családnak.
-Mia Rodriguez Leclerc. Siess mert lekésed a gépet. Charles a garázsban vár.- sürgetett anya. Igen, ennyi év alatt már így hívom őket. Amúgy spanyol vagyok. Apu az volt. Nem akartam elhagyni a Rodriguez nevet.
-Sietek.- ordítom, majd megfogom a bőröndöm, és rohantam le a lépcsőn. Charles nem velünk él, ő a barátnőjével, Alexandravál él. Vele is is jól kijövök. Én még anyuékkal lakok.
Kirohantam a garázsba, ahol már Char a Ferrarival vár. Imádom ezt a kocsit. Charlesal most megyek 8 év elteltével először nagydíjra. Most a Miami nagydíjra megyünk. Május 5-től, 7-ig. Remélem jó helyen fog végezni Char. Most Alexa nem jön velünk.
-Indulhatunk?- kérdezi mosolyogva Charles, mire bólintottam egyet, és elindult az imádott Ferrarival.
A repülőn aludtam. Landolás előtt keltem fel 10 percel. A szállodában külön szobám volt. Nagyon menő. Charles hamar elment aludni, én meg megkerestem a bárt. Hát na. Fialat vagyok, és imádok inni. Persze csak alkalmanként. 1 hete szakítottunk a barátommal. Nick egy nagyon rendes srác volt, amíg meg nem tudtam hogy megcsalt. 2 évig voltunk együtt. Na mind1. Remek alkalom az iváshoz. Anyuék nincsenek itt, szóval jó a helyzet.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Love You (L.N.⁴.)
Fiksi PenggemarA második szerelem. Ismeretlenek voltak, de egy egy éjszakás kaland után minden megváltozik. Egy kis élet növekszik a nő szíve alatt, amiről a férfi eleinte nem tud. A lány álma hogy író lehessen. De előtte egyetemet akar elvégezni. De a pici élet m...