3.Bölüm 🧚🏻‍♀️

31.5K 2.1K 708
                                    

Yazardan

DNA testinin sonuçları çıkmıştı ve Doğan Bey sonucu görünce derin bir nefes alıp arkasına yaslandı. Hastanede gördüğü an Peri' nin onun kızı olduğunu hissetmişti. Tek korkusu kızları onlarla gelmeyi kabul etmese ne yapacaktı? Zorla yanına alamazdı.

17 yıl boyunca kızı bildiği Burcu ise hastaneden çıktıkları gün ailesine sonuçlar çıktıktan sonra gideceğini söylemişti. Doğan Bey ve Serpil Hanım , Burcu'nun her zaman yanında olmaya çalışsa da kızları hep itti. Hiçbir zaman aile ilişkileri olmamıştı ama Burcu için de ellerinden geleni yapıyorlardı.

Serpil  Hanım dolu gözlerle eşine döndü. "Gidip kızımızla konuşalım mı ? " Doğan eşine gülümseyip elini tuttu. "Ben Ekrem Bey'i  arayayım. Ona göre hareket ederiz. Hem kızlar okuldadır."

Bilmedikleri bir şey vardı. Burcu okuldaydı ama Peri okulda değildi. Sabah erken saatte evden çıkmışt ve ailesi de nerede olduğunu bilmiyordu.

Barış Peri'nin sınıfına girince direkt gözleri onun masasına değdi ama yerinde yoktu. Kaan'ın yanına Hakan oturmuştu. Peri neredeydi? Kaşları istemsiz çatılırken öğretmen masasına geçip yerine oturdu. 

İki gün önce de gelmemişti. O zaman DNA testi için gelmediğini biliyordu ama sınıftakilerden öğrendiği kadarıyla Peri hasta olsa bile okula geldiği için sınıftakiler inanmamıştı. Peki şimdi niye gelmemiş ?

Yoklama alırken Peri'nin ismini söyleyip sınıfa gözlerini gezdirdi. Cevap gelmeyince Kaan' a döndü. "Peri niye gelmedi ? Biliyor musun ?"

Kaan arkadaşını defalarca aramıştı ama ulaşamamıştı. Sıkıntıyla kafasını iki yana salladı. "Bilmiyorum hocam. Aradım ama açmıyor." Kaan arkadaşı için endişeliydi. Ne olursa olsun telefonunu açardı ama bugün defalarca aramasına rağmen açmadı. Babasının bir şey yapmasından korkuyordu.

"Kesin babası yüzünden gelemiyor." Hakan'ın kısık sesle konuşmasını Kaan onayladı. "Bencede. Dün ödevini yapmamıştı ya . Barış hoca aramışsa...Çok kızmıştır." 

Barış ikilinin kısık sesle konuşmasını duyunca kaşlarını çattı. "Babası ne alaka ? Ayrıca ben kurallarımı ilk gün belirtmiştim. Uyup uymamak size kalmış."

Ön sırada oturan Ayşe çekinerek konuştu. "Hocam , Peri'nin babası biraz sert. Ders konusunda özellikle. " Barış'ın göğsü bir anda sıkıştı. Peri'nin gerçek kardeşi olduğunu biliyordu ve onu kabullenemiyordu. Burcu aile bağlarını yeterince kırmışken Peri' nin ailesine daha fazla zarar vermesini istemiyordu. Peri'yi daha fazla düşünemeyerek yoklamaya devam etti.

Peri

"Bir şehre ait olmak gelmez elimden
İçimde bir çocuk var hep gitmek isteyen
Ne kadar şarkı varsa koyup bavula
Koşturdum hep durmadan oradan oraya
Yok artık zamanımız
Bak kaldık yine yalnız"

"Kalktım Baktım gecenin üçündeymişim
Ben nasıl bir kadınım hiç sevilmemişim"

Şarkıyı söylerken ayaklarım uçurumdan aşağıya sallanıyordu. Sadece bir saat uyuyabilmiştim. Sabah da kimseye görünmeden buraya gelmiştim. Kaç saattir buradayım bilmiyorum ama üşümeye başlamıştım. Şarkı sözlerin de dediği gibi hiç sevilmemişim. Ailem beni hiç sevmedi. Hep düşündüm...Niye sevmiyorlar ki ? İnsan çocuğunu sevmez mi ? Onlara zararım bile yoktu. Hep iyi bir çocuk olmaya çalıştım. Ne isterlerse yaptım ama onların gözünde hep yetersiz göründüm ve bu benim canımı çok yakıyor. 

Üçüz Derken | Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin