DUYURU

215 14 19
                                    

Merhaba arkadaşlar.

Uzun zaman boyunca kafamda kurguladığım şeyler vardı. Bir arkadaşımın bana wattpadi tavsiye etmesi sebebiyle ben de buraya katıldım. Hikaye okumaya başladım. Gerçekten birçoğunu da beğendim.  Bana sorarsanız wattpad kesinlikle farklı bir dünya. Kitap okumayı sevmeyen birçok insan telefonu açıp buradan hikaye okuyor. Buna tanıdığım birçok insan da dahil. İnsanlar ya da yazarlar burada hem kendini ifade ediyor hem de kafasındaki şeyleri yazıya döküyor. Bence buradaki çoğu hikaye kitap olmayı, insanların ellerinde yer almayı hak ediyor.Elime alıp okuduğum kitaplardan daha güzel hikayelerle karşılaştım, okudum ve gerçekten birçoğu çok hoşuma gitti.

Derin'i yazmaya başladığımda çok isteyerek başladım. Defter defter günlüklerim vardır. Yazı yazmayı okumaktan daha çok seven biriyim. Çünkü yazmakla okumak benim için çok farklı dünyalar. Bu hikayeyi yazarken sadece yazmıyorum. Aynı zamanda hissediyorum da. Ve hissetmek yetmiyor yaşıyorum. Aslında ben de bir Derinim. Çünkü ona kendimden çok şey katıyorum.

Fazla uzatmayacağım. Söylemek istediğim hikayenin adını değiştirmek istiyorum. Derin, güzel bir isim fakat bu konuyu çok düşündüm. Daha yolun başındayken değiştirmek daha iyi olacaktır. Artık alışmamız gereken farklı bir isim var. Hikayenin yeni adı 'SİYAHIN DOSTU'.

Düşüncelerinizi yoruma yazabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Pek fazla giremiyorum ufak tefek sorunlarım var ama dönmeye çalışacağım. Daha önce  de yazdığım gibi önceki bölüm pek de içime sinmedi. Gelecek bölümde sizi çok farklı şeyler bekliyor. Yeni bölümü yazmaya başladım fırsat buldukça yazıyorum en kısa zamanda  bölümü bitirip buraya yazacağım. Öncelikle kapakla uğraşıyorum. Kapak biter bitmez yeni bölüme devam edeceğim.

Tekrar görüşmek üzere:))

Büşra Yılmaz

Siyahın DostuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin