(Medya: Sidelya'nın bir portresi)
İbrahim o geceyi düşünerek ve elinde sidelyanın ona verdiği Rusça isimli mendil ile yıllar önce ona yaptığı süs çarkları tutarak geçirmişti. İçi içini yiyordu. Kimdi o mahlukat, sidelya dairesine kimi alıyordu, diye sormadan edemiyordu. İhanet miydi? Hani sidelyanın kalbinin attığı tek kişiydi o? Bu böyle olmayacak dedi en sonunda ve kalkıp biraz hava almaya karar verdi. Dairesinden çıkıp büyük balkona gelmek için koridoru yürüdü. Balkona geldiğinde orada birisinin olduğunu fark etti. Beyaz uzun bir gecelik giymiş, saçlarınının birazını pembe kurdele ile tutturmuş biri vardı. Yaklaştı kim olduğunu görmek için. Tam yanına geldi ve onun sidelya olduğunu gördü. Eğilip selam verdi. Birkaç dakika öylece sessiz durdular ardından sultanı kıpırdandı.
Sidelya bakışlarını İbrahim'e çevirdi ve sinirle onun koluna vurdu. İbrahim şaşkındı.
İbrahim: Sultanım?
Sidelya: İsabellayı sevmedim. Sana çok yakın davranıyor.
İbrahim: Ben yüz vermedikten sonra yakınlığı dağlar kadar olacaktır.
Sidelya: Hımmm.
İkisi de önüne döndü.
İbrahim: Gecenin bu vakitti burası soğuk olmuyor mu?
Sidelya: Selimin horlamalarından daha iyi.
İbrahim: Selim mi?
Sidelya ona döndü ve kollarını balon mermerine iyice yaslayıp eğildi.
Sidelya: Tekne Bosna dan korkuyormuş, bu yüzden gecemi mahvediyor dairemde.
İbrahim o kadar rahatlamıştı ki küçük bir kahakaha attı.
Sidelya: Ne?
İbrahim: bağışlayın sultanım.
Sidelya ona sırıttı ve kollarını boynuna dolayıp onun yüzüne baktı. İbrahim de ellerini onun beline koydu. O kadar inceydi ki beli. O ibrahim için o kadar küçük, zayıf ve zarif kalıyordu ki. Ama boyu normal standartlara göre uzundu lakin İbrahim'e göre kısaydı.
Sidelya: Yanlız olduğumuza göre.
Sidelya baygın ancak imalı bakışlar sundu ona.
İbrahim: Bunu size yapmak istemiyorum sultanım.
Sidelya: Yani başkasına yapmak mı istiyorsun?
İbrahim: Zinhar lakin size bunu yaptığım için sonrasında pişman olacağım.
Sidelya kollarını çekti.
Sidelya: Ah pekala, belki Rüstem paşa bana bunu yapmak isteye-
İbrahim anında sidelyanın belini kavradı ve kendisine çevirdi.
İbrahim: Bir daha bunu sakın söyleme.
Sidelya: Ah Rüstem paşa çok yakış-
İbrahim onu susturmanın en iyi yolu olarak bir öpücük vermişti.
Sidelya: Eminim çok güçlüdü-
Ve büyük bir öpücük daha.
Sidelya: İtaatkar bir paşa-
İbrahim ona dudaklarını esir alan bir öpücük daha verdi.
Sidelya: Kesinlikle rüste-
İbrahim: Ne yapmaya çalıştığınızı anlıyorum sultanım.
Sidelya gülümseyerek geri çekildi ve balkonun kenarlarına oturdu. Oturunca ibrahim ile neredeyse aynı boya gelmişti.
İbrahim: Yatmayı düşünmüyor musunuz sultanım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Çiçeği
FanfictionSidelya, Annesi Hürrem Sultan'ın gölgesi. Onun ruhunun bir parçası. İkizi Şehzade Selim ile annelerinin kudretli yükselişini sağladıktan sonra kendisini tarihin unutulmaz sayfalarına yazdıracak yıldız çiçeği. Yok olsa bile tarihin sayfalarında hep...