18

125 12 0
                                    

FLASBACK

Sidelya: Bunlar doğru mu rengin? Tüm bu emirleri mahfiruze mi verdi?

Rengin: Size daha evvel söylemediğim için canımı bağışlayın sultanım lakin mahfiruze beni korkuttu. Ebe kadın a gebe olduğunuzu söylemesi için tam yüz akçe vermiş. O gün mideniz bulanınca ebe kadının yanına sümbül ağa yerine o gitmiş bana anlattı ve söylememem için elli akçe teklif etti. Ben istemedim lakin söylemem dedim söylersem beni hançerlermiş. İbrahim paşaya çok meftun sizi kıskanıyor. Gebe değilsiniz sultanım çok üzgünüm.

Sidelya: Gebe olmamam iyi haber. Şimdi beni iyi dinle, hareme benim gebe olduğum, validemin hünkarımızı aldattığı gibi yalanları yayacaksın. Rana hatun aracılığıyla. İyi yalanlar uydur ki şah sultan a kadar duyulsun.

FLASBACK END

Sidelya: Olaylar böyle hünkarım.

Süleyman: Tez o cariyeleri ebe kadın ı ve nedimeni yaktıracağım. Ağalar!

Sidelya daireden çıktığında derin bir nefes alıp güneş e döndü. Yüreği ağzına gelecekti nefes alırken.

Sidelya: Rengin hatun a tebriklerimi ilet ve onu tepecikteki çiftliğime gönder, hayatı boyunca tüm ihtiyaçları karşılanacak.
************************
Hürrem: İyi iş başardık, bu belada böylece kapanacak. Seninle gurur duyuyorum bir kez daha. Mahidevran yine gözden düşecek.

Sidelya: Öyle olacak valide-

Şah, Esmehan mahidevran aniden daireye destursuzca girdi. Süleyman da arkalarından hızla geliyordu.

Şah: Bu zülmün sebebi ne!

Hürrem: Ne oluyor!

Mahidevran: Onu sen söyleyeceksin Hürrem, cariye yaktırıyorsun!

Şah: Sizi öldürtürüm, men ederim bu saraydan bu ülkeden! Sizi yalancılar! Kızının ahlaksızlığını gizlemek için onca insana kıyacaksın öyle mi?

Süleyman: Kes sesini şah! Bu ithamlar da ne!

Selam durduktan sonra şah konuştu.

Şah: Hünkarım inanmayın sidelya gebe, ebe kadını çağırttığımda kendi ağzı ile söyledi.

Süleyman onlara döndü.

Sidelya: Böyle mi kurtulacaksınız benden! Ben senin yeğeninim! Bu kadar mı nefret ediyorsunuz?

Şah: Sen benim yeğenim falan değil bir ahlaksızsın! Kim bilir kimden peydahladın o piçi-

Hürrem şah sultanın saçlarına yapışacakken Süleyman hızla onu tuttu.

Hürrem: Geberteceğim seni!

Süleyman: Hürrem dur!

Hürrem çığlıklar atarak saldırmaya çalışıyordu.    Süleyman onu iki kolu ile zapt etmeye çalışıyor ancak pek başarılı olamıyordu zira onu tutarken bile canını acıtmak istemiyordu.

Şah: Katiller.

Mahidevran: Anasına bak kızını al demişler.

Sidelya: Sen boşta kaldın dimi.

Onun ensesindeki saçlara ellerini doladı Sidelya. Boğazını sıkarken şah onları ayırmaya, güneş de sidelyaya yardım etmeye çalışıyordu.

Güneş: Sizi adiler!

Esmehan: Sarı çiyan seni, sen kimsin be?!

Güneş: Ben güneş hatun, seni sürtük!

Güneş ona tokatı yapıştırıp yere serdi. Süleyman hala Hürrem'i tutmaya çalışıyordu. Daye, sümbül ve gül de gelip hepsini ayırmaya yardım ediyordu.

Yıldız Çiçeği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin